|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Langharig werkschuw tuig massive, ja toch... |
|
stfu n00bs klachten! (liever neit natuurlijk, maar ja...) Bruce Banner |
|
klacht: leeuwarden moet Liwwadden zijn Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hou ut op Liwwadden voor de niet frieschen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
*gaaaaaaap* |
|
Anders gaat het hier gewoon helemaal nergens meer over. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Kappen, met dat gepiel a.u.b. ABN is de voertaal in dit land en op dit forum, niet het Fries. |
|
Wel ernstig homofiel dat dat Cliteater-string topic een slotje ontving. Kankercommunisten. Ga groente kweken, ZM-hippie-mods. |
|
quote:Je von dhet nuttig topic? Je hebt tijd genoeg gehad om er 1 te kopen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja, geweldig. Een band probeert normaal wat te adverteren voor hun merchandise. Geen overdreven gezanik, maar een doodnormaal net topic. Maar nee, ergens in de archieven van ZM, bijna pre-historisch, schijnt er nog een topic van de band te zijn. Lekker boeiend dat ene topic ergens. Het lijkt verdomme wel een parkeerpolitiebeleid, alleen een stapje erger, degene met de meeste locked topic krijgt een fucking prijs. Waarschijnlijk een reetdildo met een diameter van 15 centimeter en een halve meter lang. |
|
Search vindt alles. Pre-historisch of niet. Bruce Banner |
|
Wat flauw dat mijn Beste 'Beste ....top 5' topic steeds verdwijnt Wie doet dat! Ik eis een ban Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Nazigedrag Edit:Valt er wat te doen aan inconsequent modbeleid Ik ben bang van niet [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 30-06-2005 13:39] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Dargull vertoont, weer eens, belachelijk mod gedrag. Zie het Kriegs kinderen topic maar. Sluiten die zooi! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik zal Dargull aanspreken op zijn mod-gedrag. Dargull.. goed zo jongen! M.a.w. offtopic is offtopic en een waarschuwing is een waarschuwing. Dat jij je niet kunt vinden in de band is jouw probleem, het topic begon met een serieuze vraag. Als je 't antwoord weet, geef dat dan. Als je 't niet weet, bemoei je er dan niet mee. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Volgende keer dat ik een vraag heb over band X zal ik ook een nieuw topic openen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kwelgeest, doe nou niet zo flauw jongen, we zitten hier allemaal voor ons plezier, probeer dat plezier nou ook een beetje in stand te houden. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-06-2005 14:40] |
|
quote: Ik gooi het nog even in de groep On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:En hij niet alleen Maar goed, ik hou al op... ZM verbeteren blijkt even moeilijk als de wereld verbeteren. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Mail me maar over het probleem. Wil er best naar kijke On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Is er nog een andere wereld naast ZM dan? |
|
verbeter de wereld begin bij jezelf... |
|
quote:Reallife(tm). |
|
Huh, vét vreemd, er werd al 26 minuten niet gepost, en nu hebben we op hetzelfde moment gepost. Zillah, ik voel een bepaalde spanning in de lucht tussen ons. Heb je volgende week vrijdag iets te doen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |