|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is je vergeven, mijn zoon. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Oh ja al wel oud maar toch: Ik vind het zwaar kut als een mod je avatar veranderd zonder dat hij/zij het jou even laat weten en ook de reden! Wat die persoon ook heeft als argument... (heb al een vermoeden)...die is dan toch volledig ongegrond. DUS!!!!!!111!!!one!!!!!!!!11!!!!1 |
|
Wannabe-rebel. |
|
quote: Mee eens. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: quote: |
|
Je weet de regels daaromtrend, niet zo janken. |
|
Wat had Hamer als icon dan? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dat scherm heeft er maar heel even gestaan om te voorkomen dat jullie gingen posten voordat ik de tijd gereset had. Anders had je daadwerkelijk 2 uur minimaal kunnen wachten . |
|
Edit: Laat ook maar yo. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-09-2005 19:38] |
|
quote: quote: dat waren 2 handen die over tietjes aan het vwijven waren... Dus als de reden was dat dat te 'sexueel' was dan mogen de avatars van meerdere mensen worden aangepast, foto's uit het mooie vrouwen topic worden aangepast, foto's uit het mooie mannen topic worden aangepast, foto's uit het OMG topic worden aangepast, foto's uit het lollig topic worden aangepast etc... als dat dan niet gebeurd is dat dus meten met 2 maten en dat vind ik gewoon een pure neger actie. Daarom zou ik graag de motivatie willen weten van de Mod die mn avatar heeft weggehaald. |
|
Ja in dat geval vind ik dat die de mooie gevallen topics ook maar weg moeten. Wel een beetje consequent blijven. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
naja die avatars kijk je altijd tegenaan, terwijl die topics specifiek zijn en je daar dus keuze hebt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Een bepaalde Mod loopt beetje nazi uitspraken te doen. IMHO ook niet volgens de regels .... |
|
|
|
quote: zeik niet zo. zoek even op sieg heil en 88, en je vindt een miljoen posts van dat kaliber. Maar aangezien er weer iets te zeiken valt op een mod, is het weer schokkend natuurlijk. En kom niet aan met dat gelul over voorbeeldfunctie en dergelijke, aangezien er hier werkelijk NIEMAND is die een voorbeeld aan de mods neemt. Reply zal ongetwijfeld zijn: "nee, niet op deze manier". Maar ook op de normale manier niet, en dat weet men hier best. In other words: nait soez'n! Bruce Banner |
|
NIET ZORKEN! |
|
quote: Als mod dien je volgens mij toch het goede voorbeeld te geven, maar wha'evah. Ga lekker joden vergassen |
|
Boeiuh.. Het interesseert me werkelijk geen reet wat het postgedrag van de mods hier is, zolang ze maar niet zo geforceerd autoritair en onredelijk gaan zitten doen als die Fire-homo. |
|
OF lainehomo |
|
Dan voorheen ook jenjehomo. |
|
STFU fag [edit: enkelvoud] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-09-2005 16:59] Bruce Banner |
|
quote: pwn3d! |
|
Ik heerschte |
|
quote:Idd. Verleden tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |