|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar Ronald, het ging er juist om dat je me te serieus nam toen ik reageerde op jouw post. Ik weet ook wel hoe het zit en ik doe precies hetzelfde, ik was je alleen maar een beetje aan het plagen. |
|
quote: Die smiley wordt juist gebruikt om de muzikantenbank duidelijk aan te geven. (omdat er altijd zoveel n00bs zijn die een miljoen andere topics openen "gitarist gezocht" enzo...) Wanneer je ander topics ook die smiley geeft, wordt dat hele effect ongedaan gemaakt. clear? Bruce Banner |
|
quote: kut, doe ik het alweer Pwned enzo Bruce Banner |
|
quote: Nee. Daarbij stond deze smiley ACHTERAAN en bij de muzikantenbank staat ie VOORAAN. Verder hebben mensen ook nog ogen en kunnen ze dus lezen wat de verschillen tussen deze twee zijn. Jammer hoor. Disko Disko Partizani |
|
Ik zou zeggen doe aan positieve discriminatie en maak mij mod |
|
Ga je jezelf dan een ip-ban geven? |
|
quote: Het punt is juist dat dat topic zo snel opvalt, zodat je niet eerst door een grote lijst van topics hoeft te bladeren. Bruce Banner |
|
quote: Hehe, sorry, ik kon het niet laten. Maar ik wou het toch even rechtzetten! |
|
quote: hehe soort suicide maar dan forumwise |
|
Iemand heeft mijn usericon veranderd, ik vind het kut als iemand zomaar met mijn gegevens zit te klootzakken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
inbreuk op de privacy RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPE signature |
|
Het is gewoon irritant. Het zal wel een mod zijn geweest, als je als mod mijn isericon al niks vindt stuur dan eerst een waarschuwingsmail en ga niet zomaar zitten klootzakken. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 08-09-2005 20:26] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wat een agressief gedoe weer hier. |
|
We all live in America ... signature |
|
Voor de mods: aangezien geen enkele N00b het welkomsmailtje durft te lezen ofzo, is het niet makkelijker de links zoals daar zijn het te koop-topic en het muzikanten gezocht-topic in de welkomstmail te zetten? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik zou zeggen maak mij maar mod... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Wil degene die mijn usericon de hele tijd vervangt door dit: hiermee ophouden? Erg kinderachtig. Blijf uit iemands profiel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ja, Lain wil je daar mee ophouden. |
|
MMz alweer, wachtwoord al veranderd? |
|
quote: was ik niet. Password veranderen heeft overigens geen nut. "Wij" kunnen overal bij Bruce Banner |
|
quote: houd je aan de regels Bruce Banner |
|
quote: Wachtwoord heb je als siteadmin natuurlijk niet nodig.... En het is geen priveprofiel in de zin van je eigendom. Het is een profiel wat onderhevig aan de lokale 'rules of conduct' is. Blijkbaar was het dus in strijd met die rules... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Maak niet van die stompzinnige regels. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Inderdaad. In de regels staat duidelijk aangegeven: quote: Dit is geen stompzinnige regel, of wel soms? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-09-2005 19:33] Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |