![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lain is geen slaaf. Die weet gewoon niet wat ie moet doen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Maar goed; Misschien kan Lain hier even aandacht aan schenken. quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
mag een oh my allahh topic? met foto's van de medemens uit een andere cultuur die ons met verwondering slaan? signature ![]() |
|
quote: excuseer voor het tussenkomen. Bij deze: Mag het distro NL topic dicht?? signature ![]() |
|
quote: ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: hahahhAHHAHAHAHAHAHAHAHA HA ha? domme meeloper ![]() *even naar die topics waar over gezeken wordt kijken* Bruce Banner ![]() |
|
done. graag gedaan Bruce Banner ![]() |
|
Waarom gooi je dat flash-topic nu op slot? Mooie flash-filmpjes hoeven niet per definitie grappig te zijn. Ik vind de werkjes van David Firth niet echt in een lollig-topic thuishoren. Daarom heb ik dat topic juist weer opgedoken. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
bewijsstuk B edit: omdat het topic heette: " Flashfilmpjes, grappige links en andere zooi....." en dat past dus ook wel in het Lollig topic. Heb je wel eens gekeken hoeveel niet grappige zooi daar in wordt gepost? ![]() Nu komt er ongetwijfeld een vervelende Pool aangezet met: "humor is subjectief". If so: balen joh [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-08-2005 18:57] Bruce Banner ![]() |
|
en andere zooi Wat dus kan slaan op eventueel een iets minder grappig iets... Was het niet makkelijker geweest de titel alleen even aan te passen naar bijv. 'Flash filmpjes'? Scheelt een boel gezeik... Ach ik ben ook maar een nuchtere Groninger, wat weet ik nou ![]() ![]() |
|
Wat jij wil, ik ga er verder niet van wakker liggen. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
stiekum toch! geef maar toe! ![]() ![]() |
|
Nee, echt niet. Ze doen maar. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
okie! ![]() ![]() |
|
Dat topic bestond al langer dan menig lollig topic ... is namelijk door toenmalige moderators aangemaakt zodat niet iedereen 666 verschillende topics aan zou maken voor elke filmpje, link whatever. Jammer dat Lain daar dan weer niet even naar kijkt .... Maar ja .... ![]() |
|
lol ![]() |
|
quote: dan had lollig dus gekilld moeten worden, en de link naar het nu gesloten thread erbij vermeld moeten worden. jammer dat Jenje altijd zo leuk zijn verhaal weet te brengen... maar ja.... Bruce Banner ![]() |
|
Ja lollig ... ![]() |
|
daar is een topic voor! [edit: niet grappig he, die vorige. was echter wel jouw stijl} Ik wacht op Saphire die zegt dat we niet moeten bitchfighten [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-08-2005 19:09] Bruce Banner ![]() |
|
quote:Juist ... je kunt zelf toch wel zoeken? quote: Dank je, ik vertel graag wat leuks. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-08-2005 19:09] ![]() |
|
quote: moeilijk he je ongelijk toegeven Je moeder. ![]() |
|
nee hoor. ik zat ernaast. seeß alleen de manier waarop FC Trollfest het weer moet brengen maakt me nogal onblij. Bruce Banner ![]() |
|
fc trollfest ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |