![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Jow mama. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
BAN! ![]() |
|
Serieuze klachten graag mensen. ![]() |
|
De mod's reageren niet optijd. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
ik wil even klagen over het feit dat mods hun 'baantje' wel erg serieus nemen bij tijden, het mag wel wat losser jongens... (vinden jullie zelf ook niet?) dat het stoer is om modje te zijn weten we nu wel.. ![]() edit: ook nog ff zeiken over al die members / mods en mod-wannabe's die bv zo gauw mogelijk een topic proberen te vinden wat al bestaat om vervolgens heel stoer UTFS / slot etc.. tegen nieuwe leden / onwetende members te zeggen, get a life! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-07-2005 3:04] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
en nu iets waar ook iets aan gedaan kan worden? Je moeder. ![]() |
|
ja, delete eens een topic en/of misplaatste posts ipv overal een slot op te zetten.. scheelt ook weer in de database [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-07-2005 3:08] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ja wij vinden het echt mateloos stoer om regelmatig voor Nazi, Homo, kankerlijers en Elfje (*kijkt nog eens naar zijn indrukwekende death metal verzameling*) uitgemaakt te worden. ![]() quote: Nee je riskeert geen ban, vreemd genoeg zijn wij sterfelijke zielen die best tegen wat kritiek kunnen, maar moet de kwaliteit van een forum lijden onder het feit dat het non-profit is dan? quote: Mensen die meedenken zijn niet per definitie wannabe's en de search doet het nog steeds. ![]() |
|
quote: Hahaha oh ja joh? En moeten nieuwe leden maar ruiken dat die search standaard 'niks gevonden' zegt als je de eerste keer zoekt? Zenial ![]() |
|
Dit topic is echt het lolligste topic van heel ZM. Eigenlijk kan er wel een slot op het Lollig-topic want we hebben er al 1... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Aaah, de knaapjes kunnen niet tegen kritiek? Overigens issie op metalfan ook niet meer welkom, vanwege zijn nimmer aflatende drang naar het gooien met zo origineel mogelijke scheldwoorden. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
ach vond het toch altijd al een zaadbek ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
Volgens mij he... Volgens mij zijn die Mister MetallicA, 6sic6 en FozzY alledrie dezelfde persoon. Iemand die als flamebait zo dom mogelijk praat en alleen maar reacties probeert uit te lokken. Zenial ![]() |
|
Verschillende IP adressen... Bruce Banner ![]() |
|
Mooi toch ... ![]() |
|
quote: GAY CoenV was humor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Tja ach ... personen als een Scheap die nog geen zinnig wordt uitbrengt blijven wel ... maar we kunnen vast gokken waarom .... ![]() |
|
IDD. CoenV had nog regelmatig iets nuttigs te melden in de NWBOHM/HM etc. topiques. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ja ok, maar ze kunnen niet alles zien he .. ![]() |
|
quote: Is toch handig? Hoef ik me tenminste niet schuldig te voelen als ik iemand ff lekker de grond in wil trappen om mijn frustraties kwijt te raken... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Is Altx tenminste niet altijd de pispaal ... hoe ging dat spreekwoord ook al weer? iets met wisseling in spijzen doet de maag knorren ofzo .. ![]() |
|
quote: En dat je enige check? Niet zo betrouwbaar he? Als ik vanuit de uni ZM heb ik ook tig verschillende IP adressen... Is het je al opgevallen dat de accounts van Mr. Metallica en 6sic6 net twee minuten na elkaar gemaakt zijn? Zenial ![]() |
|
quote:Ah, ik ben niet de enige die zich eraan stoort. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Contacten hè, zoiets als dat jij nog niet bent gebanned doordat je bij de redactie zit! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |