|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Je hebt mail, maar ik zet het hier ook even neer: Zo'n probleem is het natuurlijk ook weer niet, maar toch heb ik me vanmiddag gigantisch lopen ergeren aan het feit dat er allemaal van die 'Beste...zanger top5' topics zijn terwijl het vrij weinig toevoegt. Opzich niet erg, want er zijn meer topics waar je niks aan hebt...Maar toen ik vanmiddag als soort van tegenactie het "Beste 'Beste ....top 5' topic" aanmaakte, bleek het na een halve minuut verdwenen. Ik dacht eerst dat er iets fout gegaan was, maar toen ik het weer aanmaakte verdween het nog sneller! Is dat irritant of niet soms! Kijk, er is dus een mod. die heel goed doorhad waar ik op doelde en zich misschien aangevallen voelde op zijn/haar domheid/inconsequente gedrag en op grond daarvan besluit dat mijn topic maar beter niet mag bestaan. Best wel triest, maar wat nog triester is, is dat diegene het niet op slot heeft durven zetten en zo z'n naam aan die actie koppelde. Als je zo'n mod. bent kan je volgens mij beter op een fascistisch forum aan de slag. Dank voor de aandacht Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Zoals een wijs man ooit zei: Ja toch... [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-06-2005 16:19] |
|
quote: Je weet toch! Suck my piss |
|
B3z3t3n!1!!1 Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Kunnen die plaatjes van je uitzicht niet gewoon in het fototopic worden gepost? |
|
|
|
Slechtheid is off topic. |
|
quote:Oe oe oe oe oe! |
|
Hehe. |
|
quote:Je aanwezigheid hier is geen grondwettelijk recht, dus je hebt je aan regels te houden. Al die .. zanger topics zijn stront irritant en de makers ervan dienen verbannen te worden Zo. Nu weer wit voetje? |
|
quote:Omdat jij het bent Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Was tegen de mods, niet tegen jou Je zeurt over regels waar je zelf mee accoord gegaan bent. |
|
Ja, ik ben vandaag even irritant Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Je hebt het ook zwaar tegenzitten, met die dubbele nationaliteit and all ... |
|
Kunnen die "de beste blah blah blah" neit in 1 topic? Ze zijn zo useless!!! |
|
quote:Idem. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
goedemorgen. |
|
quote: aanvulling: je kan dan oneindig door gaan: Het beste toetsenbord De beste muis De beste monitor De beste pedaal emmer zak De beste afval container ETC!!!!! [ok tis nu wel duidelijk dacht ik] edit: dank je gerald [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 30-06-2005 18:51] |
|
quote:Afal? Falafel? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mh, hier dan. Ik mis de hangmat-smiley, en de ik-ben-poepen variant. Toch 2 bezigheden van eminent belang. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Dit komt weer op de koffiesmiley uit! |
|
|
|
quote: Ja, gooi jij het even in de groep? |
|
quote: Jaaaaaa! En deze moet er ook bij: Essentieel! Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |