|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Een dildo en kanker vergelijken niet echt, zeg maar. |
|
...maarje snapt wel wat ik bedoel, neem ik aan Bruce Banner |
|
Vind schelden met kanker sowieso sick, of een mod dat nou doet of een 'gewone user'. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
ook als het over het uiterlijk van gabbers gaat? signature |
|
fuck! daar gaat het nu niet om! Mijn punt is hier dat de chef iemand te kakken zet, en iedereen, dus niet alleen de dwazen op dit forum, het kan lezen. Wat voor indruk maakt dat? Bruce Banner |
|
Het maakt de indruk dat ZM een en al gezelligheid is. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Eigenlijk dik gelijk, hangt er gewoon van af wat de mentaliteit is. En die wordt van bovenaf bepaald. sorry voor de opmerking zu signature |
|
hier ga ik niet meer op in. Bruce Banner |
|
Okay! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ja gaat ook lekker over hetzelfde Invcitis is gewoon beetje zielig ... |
|
quote:Wat een bullshit Ronald, dit is alleen maar weer een zielig poging van je om mij aan te vallen ... bemoei je niet met de frontpage, daar zijn mods niet voor. |
|
quote: Dat slaat dan weer nergens op. Als Invictis iets vindt van een plaat is dat zijn mening. Je hoeft zijn mening dan niet op zo'n wijze aftezeiken omdat je hem 'zielig' vindt. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: dat is het niet, ik wil je totaal niet aanvallen. Ik grijp niet elke mogelijkheid aan om lui te bashen. (bedoel ik niemand in het bijzonder mee) quote: Ehhh, en je "hey mods" topic dan? Succes met je maatje T. Bruce Banner |
|
quote:Nee zijn reactie op mij vind ik zielig. Ik vroeg me alleen af of zijn dildo dwars zat omdat ik zijn statement over "dit moet elk metalfiguur in de kast hebben staan" erg stupide vind daar ik het prutsmuziek vind. Dat mr. daar niet tegen kan is zijn probleem, volgens mij heb ik me wel eens veel erger uitgelaten op de frontpage, maar dan zijn het mensen die wel wat kunnen hebben. |
|
quote:Lekker zwak ben je weer bezig hoor. |
|
quote: Anders stellen jullie je gewoon volwassen op. Verder vind ik dat je gewoon je mening mag laten weten op welke manier dan ook, zolang 't 'de anderen' maar in hun waarde laat, en 't ook alleen bij jouw mening blijft. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: het is zo. je spreekt jezelf net behoorlijk tegen. Ik sta wat ZM betreft aan jouw kant, dude. [vergeet een half verhaal ] ...maar zo schiet dat niet echt op. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-07-2005 21:36] Bruce Banner |
|
quote:Doe ik toch |
|
quote: best dat niet alle recensies dan gelezen worden. Ik herinner mij de <code> recensie. Lekker nostalgisch doen en situatieschetsen , werd ook niet op gereageerd. signature |
|
quote: Mooizoot! Ik snap dit hele probleem ook niet. Zolang je maar niet zo'n opmerking plaatst om die gast de dissen, vind ik dat er niks aan de hand is. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: |
|
quote:Neu, kom op zeg, we zijn hier toch geen stel mietjes ... |
|
quote: he ik luister wel naar powermetal he Bruce Banner |
|
quote:Ik reken jou ook eigenlijk niet mee ... WSPA regels ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |