|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Illu voor mod! +1 |
|
|
|
quote: Nee hij heeft gelijk. Het topic was bedoeld om gericht (aan een mede-forummer) bands aan te raden. Op deze manier kan niemand er wat mee. |
|
quote: ik zei ook niet dat t allemaal goed was wat er gebeurde. maar dat " bandnamen blaten " had toch wel zeker een doel, en was ook ontopic. enig research kun je ook wel zelf doen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Tuurlijk moet je eerst wat research doen en even de muziek beluisteren voordat je kan oordelen of het wat voor je is. Maar het doel van dat topic was als ik het wel heb dat je een band bij een mede zm-er aanraad omdat je denkt dat het wel eens iets voor hem/haar kan wezen. Dus gewoon bands blaten is niet ontopic. |
|
quote: als ik zeg dat ik (ik noem maar even iets) Opeth een goede band vind (oftewel een aanrader ) dan is dat toch vrij ontopic lijkt me... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
[even mijn gelijk halen ] quote:[/even mijn gelijk halen] Duidelijk? |
|
quote: misschien vind ik t wel een aanrader voor iedereen... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Dan moet je dat er wel bij zetten. Maar goed, je begrijpt mijn punt (denk ik ) |
|
quote: ja okee das waar. je hebt gelijk. maar ik ook wel een beetje "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Geen klacht, maar mogen de avatars wat groter. Ik bedoel, 2005, breedband enzo. |
|
quote: Hehe, vét modern! Maar maak ze maar even 80x80 ja, mods? Edit: Minstens! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-08-2005 0:19] |
|
quote: Toch maar lievr niet, anders wordt het hier een superonoverzichtelijk boeltje en zie je amper de posts tussen de avatars, als we dan nog eens images zouden kunnen laten zien in de signature zou de overzichtlijkheid pas volledig naar de ... zijn. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik ga met m'n tijd mee. *struikel* |
|
Ik vind grote avatars ook maar irritant. Met dit formaat blijft het overzichtelijk. |
|
Alle grotere en modernere forums (ik noem een www.dezeweek.com) hebben grotere avatars dan zwaremetalen, daardoor verlies je gewoon heel veel users in de bittere concurrentiestrijd. Zo werken die zaken. |
|
Klacht: Schaep lult te slap Bruce Banner |
|
Touché, pussycat! |
|
quote: die is pleite, en mag weer terugkomen met een normale naam. thnx [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-08-2005 10:38] Bruce Banner |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Volgens mij wil je die überhaubt niet terug hebben, als ik me niet vergis is dat dezelfde als die lizzyborden666 malloot. |
|
quote: Best wel, ik vind zm een goeie overzichtelijke vormgeving hebben. Houden zo. mvg wk10 |
|
waar is dat emailadres voor mod..? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Bedoel je moderators@zwaremetalen.com? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |