|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Omdat wij allemaal weten dat je diep van binnen een heel lief schaepje bent. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: diep.... *kijkt naar schaep's icon* dat kun je wel zeggen ja "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: edit: nog ff de spam gechecked, maar nee hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 12-06-2005 14:45] |
|
quote: Ah, dat is dan duidelijk! |
|
Waarom is mijn usericon verwijderd? Ik heb niet eens een waarschuwing gekregen. Wie is hiervoor verantwoordelijk? |
|
quote: Jij bent de verantwoodelijke, je vroeg dr zelf om Ik vond het wel een leuke avatar hoor, lekker schoon van binnen |
|
Sinds wanneer wordt er hier naar mij geluisterd? Wat is dit voor onzin? |
|
quote: Sorry was er nog niet aan toegekomen om je het te zeggen. (aan het werk) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oke, dan begrijp ik het. Dan weet ik ook gewoon waar ik aan toe ben, zeg maar. |
|
LOOOOLLLLL!!!!!! EDIT: [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 13-06-2005 14:58] |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Geef scheap zijn usericon terug Hebben ze een keer een heerschende icon, verwijderen ze em Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Reply van LizzyBorden666, op mijn mail waarin ik hem voor trieste pik uitmaak: From : Harum onbekend <hannah_lover_alizee_lover5@yahoo.com> Sent : Monday, June 13, 2005 10:01 AM To : Lainedil Naleanor Subject:RE: Uhmm triest nee hoor ik vertel de waarheid dat jij je moeder elke avond naait in haar kont nog wel dus wees blij dak de waarheid ken over jou LiZzY666 Kan iemand even een IP check doen? (vergelijken met Faust, heer Krieg, Orlando de Bock) [edit: of dat van Claw, aangezien Harm en Harum wel erg op elkaar lijken ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-06-2005 18:27] Bruce Banner |
|
Ow ja daar had ik ook n mailtje van.. kansloos figuur *delete* |
|
Harm is denk ik niet schizofreen genoeg voor zo'n langdurige stroom psycho-mailtjes. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
GVD ik heb niets Ik moet echt lachen om die gast. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik had trouwens in mijn reply iets als "wat ben je ook een trieste pik, orlando " geschreven, en daar werd niet vreemd van opgekeken... Bruce Banner |
|
quote: Damn, ik ben echt gaaf. Op zaterdagavond thuis zitten, en op ZM over foute romeinse cijfers liggen zeiken... Maar ondertussen is t nog steeds niet gefixd. Mods! Fototopic! Nu! Zenial |
|
quote: Huh? Wat? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
Krieg weer actief? Krijg dit in m'n mailbox... Van dave kamstra <punkboarder1989@hotmail.com> quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb ook een klacht, waarom krijg ik niet van dit soort mailtjes en hij wel? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
|
|
Hmm het was volgens mij geen Krieg, maar een of andere sukkel van de FP. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |