![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Omdat wij allemaal weten dat je diep van binnen een heel lief schaepje bent. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: diep.... *kijkt naar schaep's icon* dat kun je wel zeggen ja ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: ![]() edit: nog ff de spam gechecked, maar nee hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 12-06-2005 14:45] ![]() |
|
quote: Ah, dat is dan duidelijk! ![]() ![]() |
|
Waarom is mijn usericon verwijderd? Ik heb niet eens een waarschuwing gekregen. Wie is hiervoor verantwoordelijk? ![]() |
|
quote: Jij bent de verantwoodelijke, je vroeg dr zelf om ![]() Ik vond het wel een leuke avatar hoor, lekker schoon van binnen ![]() |
|
Sinds wanneer wordt er hier naar mij geluisterd? Wat is dit voor onzin? ![]() |
|
quote: ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Oke, dan begrijp ik het. Dan weet ik ook gewoon waar ik aan toe ben, zeg maar. ![]() ![]() |
|
LOOOOLLLLL!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EDIT: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 13-06-2005 14:58] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Geef scheap zijn usericon terug ![]() ![]() Hebben ze een keer een heerschende icon, verwijderen ze em ![]() ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
Reply van LizzyBorden666, op mijn mail waarin ik hem voor trieste pik uitmaak: From : Harum onbekend <hannah_lover_alizee_lover5@yahoo.com> Sent : Monday, June 13, 2005 10:01 AM To : Lainedil Naleanor Subject:RE: Uhmm triest nee hoor ik vertel de waarheid dat jij je moeder elke avond naait in haar kont nog wel dus wees blij dak de waarheid ken over jou ![]() Kan iemand even een IP check doen? (vergelijken met Faust, heer Krieg, Orlando de Bock) ![]() ![]() ![]() [edit: of dat van Claw, aangezien Harm en Harum wel erg op elkaar lijken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-06-2005 18:27] Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Harm is denk ik niet schizofreen genoeg voor zo'n langdurige stroom psycho-mailtjes. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
GVD ik heb niets ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik had trouwens in mijn reply iets als "wat ben je ook een trieste pik, orlando " geschreven, en daar werd niet vreemd van opgekeken... ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Damn, ik ben echt gaaf. Op zaterdagavond thuis zitten, en op ZM over foute romeinse cijfers liggen zeiken... Maar ondertussen is t nog steeds niet gefixd. Mods! Fototopic! Nu! Zenial ![]() |
|
quote: Huh? Wat? ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Krieg weer actief? Krijg dit in m'n mailbox... Van dave kamstra <punkboarder1989@hotmail.com> quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() Ik heb ook een klacht, waarom krijg ik niet van dit soort mailtjes en hij wel? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
![]() |
|
Hmm het was volgens mij geen Krieg, maar een of andere sukkel van de FP. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |