|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou er is al een dierenmishandelingtopic, en ik zie dat mensen steeds weer overgaan naar het vegetarisch gebeuren. Ik kan daar zo even geen topic over vinden, maar zal er vast zijn. Dus ik laat het topic zo, en zet de discussie gewoon voort in het juiste topic. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4544 On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ok, thanks! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1519829 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1874799 Waarom op slot, Mutti? Ga je nu alle topics < 20 posts dichtgooien en naar een topic met het overkoepelend onderwerp wijzen? Dit helpt echt niet voor een overzichterlijker forum, hoor! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
zelf "denk" ik ook liever niet in een genre. Anders krijg je al snel lijstjes/namedropping. Opzich niet erg maar, het kan ook anders.. Suck my piss |
|
Nou ja, het is gewoon irritant. Als je snel even wat wil vragen over een band, of wat op wil zoeken, en je moet dat in een algemeen topic doen, dan kijken veel mensen niet en kunnen dus niet antwoorden, of je zoekt je de tyfus! Als er nou een search is die hits op een post ipv een topic kan geven, dan had dat iets gescheeld. (Maar dan is het nog steeds annoying door dat eerste punt). Daarbij bevatten die hele kleine bandtopics meestal de meest ontopic zijnde posts. Je moet eens een slipknot topic zien edit: en genre kan ook vervelend te definieren zijn. Zeker als je wil vragen; onder welk genre valt deze band nou? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-08-2005 12:33] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik ga het gelijk even voorleggen. Het zijn gewoon bandtopics, net als we er zoveel hebben, dus hadden denk ik gewoon open kunnen blijven. Alleen kan ik ze niet openenen. We bespreken het. Thanks On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jij ook bedankt voor de snelle service, zillah! Ik zal eens proberen in de gaten te houden of er ook daadwerkelijk iets mee gebeurt Persoonlijk kunnen me die topics niet rotten, maar er vast iemand die nu ergens zachtjes zit te huilen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja denk ik ook. Zoooooooo zielig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Anders maken we een grote muziek topic. Of uberhaupt een grote topic. Dan heb je helemaal geen gezeik met slotjes meer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jawel want dan na 100 posts is ie vol MOeten we dat er ook afhalen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Mijn overweging was dit: Het zijn topics die niet lopen en onder een groter topic vallen; zo wordt het gecentraliseerd en dus overzichtelijker. Zeker, er zijn mensen die daar niet in kijken, maar zijn dat de echte liefhebbers die dus info kunnen aandragen voor jouw vragen? Komt nog bij: in een groter topic heb je ook meer kans op nóg meer tips te stuiten. -intermezzo- Als er wat te zeiken valt is Herr Chelmann er altijd als de kippen bij... quote: Die topics zijn niet gedumpd; ook gesloten topics kan je in de search terugvinden en dus lezen. quote: Toevallig ken ik beide bands vrij goed en weet dat ze onder zulks genre vallen. quote: Dan mag die persoon zich melden, maar goed, ik wil het best bespreken met de andere mods en op hun eventuele aanraden mijn aanpak aanpassen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-08-2005 13:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mutti (zelthors bewoording) Wil je hiervoor even in het modstopic kijken? Heb ik hierover een vraag gesteld. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Sluit dan ook gelijk alle BM en Death Metal topics met 20 posts of minder. Ze 'lopen' immers toch niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Op zich een goede overweging, maar die echte liefhebbers zouden ook wel in dat specifieke topic reageren. Een algemeen topic is mijns inziens vooral om algemene tips en/of beschrijvingen te geven, bands te vergelijken, etc., waarbij dus verwezen kan worden naar het specifieke band topic. Dit zorgt ervoor dat het duidelijk en overzichtelijk blijft. quote: De heer Chelowski is gezegend met een gezonde kritische instelling, en anders een gerustellende voorspelbaarheid quote: True, maar dat betekent dus ook dat je op twee plaatsen naar informatie kunt/moet zoeken. Met als iets kleiner probleempje ook nog dat er dubbele info kan ontstaan en dat vindt de DB niet leuk quote: Ja, jij bent goed. Ik had het dus ook niet over mensen die alle bands en alle genres feilloos weten te onderscheiden. Als ik me wil gaan verdiepen in prog, dan weet ik toch niet wat voor band Magma is? quote: Check, dat is in ieder geval een goede instelling Tsja, naar mijn idee is het een beetje rare actie. Het gaat toch goed zo? Het sluiten van de overtollige slipknot topics is dan wel weer een goede zet. Volgens mij is het ongeschreven modbeleid ook ongeveer daarop uitgekomen; 1 band, 1 topic. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
He Mutti! Je bent o.a. topics over Yes en King Crimson vergeten. Gooi die ook dicht! |
|
quote: Don't tempt him! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja hij is medogenloos @Chel. is aangekaart. Hij mot het nog leren Uhm behalve als de andere mods het met hem eens zijn, dan sta ik alleen hhierin On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hehe. Ik denk dat zelfs Lain hier de fout van inziet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jij loopt ook alleen maar te zeuren en te janken.. Ga eens een muziekje luisteren! Suck my piss |
|
quote: Het is in beraad dus stukkie geduld is het enige dat nodig is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Camel topic dicht, nou erg fijn weer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@mutti Ik weet. Psychonaut en Chelman lijken er nog niet van doordrongen te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-08-2005 14:44] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ga me er even mee bemoeien Maarre dat maar weinig mensen een band leuk vinden kan toch geen criterium zijn om een topic te sluiten. Wie heeft daar nou last van? En stel nou dat meer mensen die band opeens leuk gaan vinden, dan zou dus een nieuw topic geopend moeten worden. En bovendien is het niet zo vreemd dat in dee underground scene er bepaalde bands zijn die niet honderden pagina's gelul met zich meebrengen, nou en? Alleen dubbele topics dicht en verder niet zeuren. Als het lange tijd niet gebruikt wordt staat het toch niet in de active topics lijst en wie er dan nog last van heeft is een huilende homo. Zo ik heb gesproken (En Yes heerscht!) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |