|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb je aparte forum- en frontpagebans? Om de een of andere reden schijn ik van de frontpage gebanned te zijn (ik kan dus niet reageren, wel lezen). |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 01-07-2005 16:08] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 01-07-2005 16:08] |
|
? |
|
quote:Nogal verkeerd topik. |
|
Dat je een topic probeert aan te maken en dat er dan al 1 bestaat uit 2001, die vinden de mods wel maar als ik de zoekfunctie gebruik vind hij bij mij niks.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Omdat die zoekfunctie zo brak is als t maar kan... staat het fixen van dat ding niet al vijf jaar op de todo-lijst? Zenial |
|
quote: Nou deze mod niet hoor, ik kan er ook niet zo goed mee overweg. Ik zal es eventjes wat navraag doen over het verbeteren van de zoekfuntie cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
That's anarchy man... |
|
quote: idd die zoekfuncie is ERG slecht!!! |
|
Je moet weten hoe je hem moet gebruiken Als je een wildcard achter je zoekterm plakt gebruikt doet hij het prima hoor. (%) |
|
quote:Ik kan hem ook uit zetten hoor? Tjezus, je moest eens weten hoe fucking ingewikkeld het is om een goede search engine te bouwen als je meer dan een miljoen reacties in je database hebt zitten. Godverdomme, godverdomme .... ik zou je er bijna een ban door geven |
|
quote:dat weet niet iedereen wizkid Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dan weet je het nu |
|
quote: Is misschien iets om uit te leggen in het Help gedeelte? |
|
Ennuh... wat is precies de toegevoegde waarde van dit topic? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1812823 Zenial |
|
0,1% vermaak om Marco_filth, verder is het imho idd zinloos |
|
quote: Topic? Toegevoegde waarde? Wil je niet van die moeilijke woorden gebruiken? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Op de zoekpagina vermelden dat je wildcards kunt gebruiken, bijv. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-07-2005 21:19] |
|
Vermeld dan meteen een big fucking waarschuwing dat als je met dat handige linkje rechtsonder in de forumpagina iets zoekt, dat de zoekmachine dan niks vindt omdat ie te brak is om dan ook echt te zoeken. Mag ik ook nog vragen om als je iets zoekt in de inhoud van topics, dat je dan als zoekresultaten ook linkjes krijgt naar de inhoud van topics, ipv een topic van 40 bladzijdes waar je vervolgens zelf in mag gaan spitten? Of gaat Paul mij bannen omdat ik het lef heb zoiets vanzelfsprekends te vragen? Zenial |
|
ik ben het met het bovenstaande eens, zoeken is een ramp op ZM ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Slecht geslapen? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
nog steeds gen smilies in een hangmat! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Zillah, voor ieder groot nieuwsbericht is een topic geweest. Ook voor veel kleine. Is het dan niet een beetje loos deze topics over aanslagen in Londen allemaal te sluiten? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |