|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
gaan gewoon weer vrolijk verder mer ouwehoeren kep trouwen een nieuw forum onzin d'r bij kan dat? |
|
Zin in graspop!!!!!! Bijna.. bijna.. |
|
Ik hoop wel dat't een beetje fatsoenlijk weer wordt. |
|
quote:En nie van die zure mayo bij de patates frites. Zure Mayo..hmm... |
|
|
|
Volgens mij gaan we daar donders ouwehoern |
|
Naar het schijnt lekker festival weer met hier en daar een onweersbui en rond de 25 graden. Wacht nog steeds op Jenje zn weerbericht. |
|
op vrijdag was er volgens mij kans op onweer ach zien't wel |
|
Doe mij maar zo'n 22 graden met af en toe wat bewolking, ideaal weer. |
|
Ja lekker Beter dan toen die 1e x Wacken, ndr Man man wat verbrand toen |
|
Één ding is wel zeker; het word weer veel zuipen en mega tjokkefoll worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Daar drink ik op |
|
quote: +1 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Mooi mooi mooi Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: +1.5 [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 21-06-2005 18:21] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Nog twee dagen.. Damn ik heb er zin in. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
hehe, hier nog één. Eindelijk weer eens een festival |
|
Komen er trouwens ook bands bij dit verhaal.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
bands? Het is toch een bier zuipen en in de modder liggen clubje? |
|
quote: Dat dacht ik ook, maar ik hoor iets over muziek enzo.. toch geen metal ? Ik heb een hekel aan metal.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: begint het donnerdag al ik heb er ook enorm zin an! Ik distancieer me volledig van ZM |
|
quote: Ik dacht van wel, maar ik ben het niet zeker. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Voor mij wel.. donderdagavond richting Belgie, en vrijdagochtend vroeg naar het terrein. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: BZN en Guus Meeuwis oh en K3 |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Volgende pagina |