|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deel X dus. Pas jij het even aan? Bruce Banner |
|
quote: Wat? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Met een hoofdletter uiteraard! |
|
quote: Pfffff nou ok dan. Tja vergeef me hoor, ik heb 2 uur slaap gehad vanacht, en net een hele werkdag erop zitten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Argh!!! Het hele negende topic lang zit ik me af te vragen of dat een moderator de typfout in de topictitel nog gaat opmerken... Wordt er een tiende topic geopend, wordt die typfout gewoon mee ge-copy-paste... /me wants to kill himself... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Moet dit topic niet gewoon én aangepast worden én verplaatst worden naar een ander forum??? Nieuws, actualiteit en media wellicht... |
|
quote: De moderators zorgen voor hun eigen werkverschaffing of zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Precies |
|
quote: Het leven is niet volmaakt, je snapt in ieder geval wat er word bedoeld, dat is de bedoeling van taal. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 27-06-2005 21:22] |
|
quote: en dat je het op een correcte wijze schrijft : wordt ook ik dus [Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 27-06-2005 21:27] |
|
|
|
quote: Maar wel verbeteren he? Wees dan zo stoer om het te laten staan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Topic titel: ZinniNg Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ben in een gulle bui vandaag! Ieder zijn zin! |
|
quote: Nou, je hebt mazzel dat ik ook in een goede bui ben jongetje... Anders, anders... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
vandaag al dat gelul over leeftijdsdiscriminatie op de arbeidsmarkt, gek he als je een minimumloon instelt dat voor 15 jarigen veel lager ligt dan voor 16 jarigen en dat weer lager ligt dan die voor 17 jarigen etc.... En niemand die er ook maar noemt Wat zou jij doen als AH Manager als je kunt kiezen voor optie A: 15 jarige á 2 euro per uur, of B: 21 jarige á 7 euro per uur.... like duh |
|
Die babies achter de kassa zijn anders flink irritant, je krijgt waar je voor betaald: niks. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Poema is kat van de buurvrouw! kat kwijt?Stichting Pantera heeft de schijn tegen. Na eerder vandaag een nepfeauteau uit 'onbekende bron' als onze veluwepoema aan de man te hebben gebracht, blijken ook eerdere beelden van de poema in het hoge gras wel heel erg op dikke vette nep. Stichting Pantera legde met een zoomlens zogenaamd een poema vast. Ze wilden de locatie niet vrijgeven en ze gaven alleen kleine, zeer vervaagde plaatjes vrij. En wat blijkt nu: de foto's zijn niets meer dan een gestreepte cyperse kat! Dankzij de speurneuzen onder dit topic kwamen we achter deze foto die verstopt was op de 'jeugdsite' van Pantera. Jawel, dit lijkt ons gewoon een standaard -enigszins vermagerde kudtpoes. Tja, Poema's hebben nou niet echt strepen. Misschien was dat de reden dat de plaatjes sterk verkleind werden, opgevaagd zodat het tenminste wat lijkt. Opmerkelijk: ook bij nu.nl zijn alleen kleine foto's te zien, en kleine foto's van grote foto's. Pantera: wij eisen nu de GROTE feauteaux en we willen de locatie weten! Want dit riekt naar een dikke vette zomerhoax, dus haal ons uit de droom. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
kudt....? |
|
Van Duitse afkomst Spreek uit "Koedt" |
|
quote: Geenstijl-taal. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dat gras/koren op de achtergrond is ook wel erg hoog als je dat vergelijkt met de "poema". Op nu.nl zie je de complete foto. |
|
Een hardrockfanaat is om het leven gekomen bij het Pressure Festival in het Duitse Herne. De 26-jarige man zou zijn bezweken na een trap op zijn lever te hebben gekregen. Het driedaagse heavy metal-festival in hartje Ruhrgebied is berucht vanwege de extreme wijze waarop het publiek van de muziek 'geniet'. Zo vond op het festival een zogenoemde Wall of Death plaats, een dans waarbij pogo verbleekt tot een watjesbezigheid. Enkele duizenden festivalgangers splitsten zich in twee groepen om vervolgens, als in een veldslag, hard op elkaar in te rennen en te springen. Uiteraard onder begeleiding van snoeiharde metal. Het slachtoffer klaagde na de rockveldslag al wat over pijn, maar wist zich in eerste instantie te vermannen. Zo'n twee uur later stortte hij in en moest hij met spoed naar een ziekenhuis worden afgevoerd, waar hij overleed. De politie vermoedt niet dat er een misdrijf aan het dodelijk ongeval ten grondslag ligt. Zij benadrukte dat het 'dansgeweld' vreedzaam bedoeld is. Naast het dodelijk slachtoffer werden er overigens nog eens zo'n 25 festivalgangers met kneuzingen en botbreuken opgenomen in het ziekenhuis. |
|
Ik wou ook nog mee doen in zo'n wall of death met hatebreed, balen dat ik niet mee kon doen. |
|
quote: Dat is dan geen leeftijdsdiscriminatie. Het is een kostenafweging. Het bovenstaande illustreert uberhaupt een van de negatieve gevolgen van het hebben van een minimumloon en namelijk dat het sommige mensen volledig buiten de makrt houdt. Afschaffen die handel! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |