IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
slome
Usericon van slome
Posted 04-07-2005 1:32 by slome Profiel van slome

Stinken die winden van rechts zo erg dan?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2005 1:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

brattwurst en bier he


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


slome
Usericon van slome
Posted 04-07-2005 1:37 by slome Profiel van slome

Ik ben te lui om daar iets flauws op te verzinnen. Ik ga slapen, adios.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2005 11:08 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 juli 2005 0:17 schreef Valorian het volgende:
Wetenschap over het algemeen mag van mij ook best wat kosten ja.. maar bij dit soort projecten zijn de kosten astronomisch, letterlijk, en is af te vragen of er niet doorgeschoten is in wat nou echt relevante informatie oplevert.. Bovendien is het grootste gedeelte van de zeebodem nog niet eens 'ontdekt', en zitten daar oneindig veel niet-ontdekte flora en fauna, maar nee, het is natuurlijk veel pretiguezer om in de ruimte deep-impact spelletjes te spelen..


Misschien ook wel handig om iets van meteoren te weten, wetende dat ze waarschijnlijk de oorzaak zijn van uitroeiing van 95% van de diersoorten op aarde.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-07-2005 15:57 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:

astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Uitgegeven: 4 juli 2005 15:50
Laatst gewijzigd: 4 juli 2005 15:51

MOSKOU - Een Russische astrologe eist een schadevergoeding van de NASA omdat het Amerikaanse ruimtevaartagentschap maandag de komeet Tempel 1 heeft vernield. Volgens de sterrenwichelaarster is haar horoscoop daardoor verstoord en heeft de NASA haar 'spirituele rechten' geschonden.

De sonde Deep Impact vuurde afgelopen weekeinde een projectiel ter grootte van een koelkast af. Dat botste maandagochtend tegen de komeet. Volgens astrologe Marina Bai is nu de baan van de komeet veranderd en kan zij haar werk niet meer naar behoren doen. Ze wil 300 miljoen dollar van de NASA.


Bai probeerde eerder het NASA-experiment tegen te houden. De rechtbank wilde de zaak uiteindelijk laten voorkomen, maar toen was het al te laat om Tempel 1 te 'redden'. Volgens haar advocaat berust Bai's zaak tegen de NASA op een "solide juridische grond".



We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


de laar
Usericon van de laar
Posted 04-07-2005 20:26 by de laar Profiel van de laar

Ja, Tempel I is natuurlijk van elementair belang tussen al die miljarden sterren.

Kut...klopt mijn horoscoop niet meer.


ravenheart
Usericon van ravenheart
Posted 04-07-2005 20:37 by ravenheart Profiel van ravenheart

quote:
Op 4 juli 2005 20:26 schreef de laar het volgende:
Kut...klopt mijn horoscoop niet meer.

klaag de NASA aan!!!!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-07-2005 1:54 by Gunman Profiel van Gunman

Ik gooi het hier maar:


http://www.xs4all.nl/~cerium/MF-8uurjournaal.wmv


Trieste manier van nieuws "maken"


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Gnosis
With Furious Intent
Usericon van Gnosis
Posted 05-07-2005 2:43 by Gnosis Profiel van Gnosishttp://www.erebus.nl



SCIENTISTS have created eerie zombie dogs, reanimating the canines after several hours of clinical death in attempts to develop suspended animation for humans.
US scientists have succeeded in reviving the dogs after three hours of clinical death, paving the way for trials on humans within years.

Pittsburgh's Safar Centre for Resuscitation Research has developed a technique in which subject's veins are drained of blood and filled with an ice-cold salt solution.

The animals are considered scientifically dead, as they stop breathing and have no heartbeat or brain activity.

But three hours later, their blood is replaced and the zombie dogs are brought back to life with an electric shock.

Plans to test the technique on humans should be realised within a year, according to the Safar Centre.

However rather than sending people to sleep for years, then bringing them back to life to benefit from medical advances, the boffins would be happy to keep people in this state for just a few hours,

But even this should be enough to save lives such as battlefield casualties and victims of stabbings or gunshot wounds, who have suffered huge blood loss.
Advertisement:

During the procedure blood is replaced with saline solution at a few degrees above zero. The dogs' body temperature drops to only 7C, compared with the usual 37C, inducing a state of hypothermia before death.

Although the animals are clinically dead, their tissues and organs are perfectly preserved.

Damaged blood vessels and tissues can then be repaired via surgery. The dogs are brought back to life by returning the blood to their bodies,giving them 100 per cent oxygen and applying electric shocks to restart their hearts.

Tests show they are perfectly normal, with no brain damage.

"The results are stunning. I think in 10 years we will be able to prevent death in a certain segment of those using this technology," said one US battlefield doctor.



Ziek wat de wetenschap nu weer bekokstoofd heeft.



Styhn
Usericon van Styhn
Posted 05-07-2005 17:37 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

Nou, eng hoor..


11.45: restate my assumptions


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 05-07-2005 17:38 by Malekith Profiel van Malekith

Klinkt als een erg lange goregrind intro!


"Obras son amores y no buenas razones"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-07-2005 17:46 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 5 juli 2005 2:43 schreef Gnosis het volgende:
Ziek wat de wetenschap nu weer bekokstoofd heeft.
Is al gepost. Je kan het bekokstoven noemen, maar ook een ontdekking als gevolg van de zoektocht naar antwoorden op elementaire vragen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-07-2005 20:39 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Wat minder zinnig nieuws maar misschien een mooi excuus voor de bierbuikigen: het ligt niet aan het bier!

"Stress circulates the hormone cortisol, which is responsible for telling the body to store fat, particularly in the abdominal area. A great reason to book that relaxing massage!"


Hatsjikidee!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-07-2005 21:20 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 5 juli 2005 20:39 schreef Unholy Mary het volgende:
Wat minder zinnig nieuws maar misschien een mooi excuus voor de bierbuikigen: het ligt niet aan het bier!

"Stress circulates the hormone cortisol, which is responsible for telling the body to store fat, particularly in the abdominal area. A great reason to book that relaxing massage!"

Sinds ik werk is die wel groter geworden ja


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 06-07-2005 15:02 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

Britse tiener slaapwandelt op 36 m hoge hijskraan (Belga 14:43)
(Belga) Een Britse tiener werd onlangs wakker bovenop een hijskraan van ruim 36 meter hoog, zo meldt de Britse politie woensdag. Het 15-jarige meisje had al slaapwandelend het ouderlijk huis verlaten, de kraan beklommen en was over de smalle arm van de kraan gewandeld, zonder wakker te worden.

Een toevallige voorbijganger merkte het meisje op en verwittigde de hulpdiensten, zo meldt de BBC woensdag. De avontuurlijke uitstap deed zich voor op 25 juni, maar werd nu pas door de politie bekendgemaakt. De politie kreeg omstreeks 01.30 uur een oproep van iemand die vreesde dat het meisje zelfmoord wou plegen. Toen de brandweer het meisje bovenop de kraan aantrof, bleek ze echter te slapen bovenop een betonnen tegengewicht dat hoog boven de begane grond hing. Eens wakker, werd de slaapwandelaarster met een hydraulische lift naar beneden gehaald en naar het ziekenhuis gebracht voor een check-up. (dwm)



Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 06-07-2005 15:06 by IceQueen Profiel van IceQueen

sharteel

jij hier nog es?
lang geleden


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-07-2005 16:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Vrouw scheidt van man na 60 jaar huwelijk
Gepost door Robert (RRRobert) - Bron: Ananova
Gepubliceerd: woensdag 6 juli 2005 @ 08:33
Een 83-jarige vrouw uit Duitsland heeft de echtscheiding van haar 81-jarige man afgedwongen, nadat ze zestig jaar met elkaar waren getrouwd. De reden: haar man had haar bedrogen met een dertig jaar jongere vrouw.

De man had z'n maitresse ontmoet op een veefokkerij, waar hij als vrijwilliger werkte. Toen het stel besloot tot een 'vluggertje' in een van de kantoorruimtes, vergaten zij de gordijnen te sluiten, waardoor de twee op heterdaad werden betrapt. Toen de echtgenote hiervan op de hoogte werd gesteld, gooide ze haar man zonder pardon het huis uit en vroeg ze een echtscheiding aan. Hij leeft nu samen met z'n jongere geliefde, slechts twee huizen verder in de straat van z'n oude woning.

Het voormalige echtpaar had elkaar leren kennen in Bonn, tijdens de geallieerde bombardementen in de tweede wereldoorlog. Nadien trouwden zij en kregen zij drie kinderen. De vrouw vertelde geen spijt te hebben het zestig jaar durende huwelijk te hebben beëindigd: "Ik had een goede echtgenoot en een goede vader voor mijn kinderen, maar na wat er nu is gebeurd, daar kan ik geen enkel begrip voor tonen. Ik zie hem op straat zoenen met een andere vrouw en dat wekt gevoelens van walging bij me op. Daarom heb ik hem er uit gegooid. Voor mij bestaat hij vanaf nu niet meer."


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-07-2005 16:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Vliegtuigje landt op dak van Porsche
Gepost door Jeroen (steenz) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: woensdag 6 juli 2005 @ 16:02
Ladylike had ons via de nieuws-submit te melden:

Op een vliegveld in de Duitse stad Bitburg is woensdag een vliegtuigje bovenop het dak van een Porsche geland. De Porsche reed op dat moment met 160 kilometer per uur over de landingsbaan van het vliegveld. Bij het ongeval vielen wonder boven wonder geen gewonden. Dat heeft de Duitse politie gemeld.

Op het moment dat het vliegtuigje probeerde te landen op het zelden gebruikte vliegveld, was daar net een race tussen elf leden van een lokale Porsche-club aan de gang. Toen de bestuurder van de Porsche merkte dat het vliegtuigje op zijn dak was geland, ging hij vol op de rem staan waardoor het vliegtuigje tegen de grond sloeg.

Het is nog onduidelijk hoe het ongeval precies heeft kunnen plaatsvinden. De politie denkt echter dat de piloot van het vliegtuigje aansprakelijk is, omdat hij geen toestemming gevraagd zou hebben om te landen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 06-07-2005 17:01 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 6 juli 2005 16:52 schreef zillah-morte het volgende:
Vrouw scheidt van man na 60 jaar huwelijk
Gepost door Robert (RRRobert) - Bron: Ananova
Gepubliceerd: woensdag 6 juli 2005 @ 08:33
vergaten zij de gordijnen te sluiten, waardoor de twee op heterdaad werden betrapt.


Wat moet dat verschrikkelijk zijn om zulke ouwe lui te zien; horror.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2005 17:04 by Orion Profiel van Orion

hef nog wel een leuk plaatsjuh voor die dan hehe


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 06-07-2005 17:06 by BARABAS Profiel van BARABAS

Nee, ik krijg flashbacks van dat 100 jaar playboykadaver


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2005 17:07 by Orion Profiel van Orion

oh wacht zou ze even post hef ze nog wel


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-07-2005 17:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 juli 2005 17:01 schreef BARABAS het volgende:
Wat moet dat verschrikkelijk zijn om zulke ouwe lui te zien; horror.

Zijn nieuwe vriendin is 30 jaar jonger


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2005 17:15 by Orion Profiel van Orion

AMSTERDAM - Een 27-jarige man uit het Drentse Zuidlaren, die sinds enkele maanden met zijn luidruchtige wekkerradio zijn buren tot wanhoop drijft, blijft voor problemen zorgen. De politie kreeg woensdag opnieuw klachten over geluidsoverlast die werd veroorzaakt door de wekker. Ditmaal troffen agenten de man echter niet in diepe slaap aan, omdat hij niet thuis was.

In april nam de politie twee 'megageluidsboxen' in beslag die de man had aangesloten op zijn wekkerradio, omdat hij 'zeer moeilijk wakker kan worden'. Ook had hij een trilplaat onder zijn kussen liggen. Desondanks duurde het twintig minuten voordat hij wakker werd. Na de inbeslagname van de apparatuur heeft de man een tijdje bij zijn vader gewoond.

Volgens politiewoordvoerder Ron Reinds kwam de herrie ditmaal alleen van de wekkerradio, die om 06.15 uur de buurt opschrikte. Omdat de man niet thuis bleek te zijn, moest de politie de deur 'openhengelen'. Reinds weet niet hoe lang de man alweer thuis woont en of de radio in de tussentijd voor overlast heeft gezorgd.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-07-2005 17:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

trilplaat onder je kussen en na 20 minuten pas wakker worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen