|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor hetzelfde geld konden ze hem nog reanimeren en was het een geluk bij een ongeluk dat het een ambulance was ipv een tractor.... dan konden ze de open begrafenis ook wel vergeten... signature |
|
Poep gebeurt, er sterven dagelijks duizenden mensen die jonge kinderen hebben, dat gebeurt gewoon. Waarom zou ik nu wakker moeten liggen van een bezopen gast die onder een auto loopt op Wacken? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Idd. Dronken zijn is je eigen verantwoordelijkheid. Maar de meeste van ons hier zijn dat ook wel eens. Het was daar zo megaglad, vallen was zo makkelijk. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tja ik vind het gewoon erg fout overkomen, je bent er niet bij, hoeveel heeft hij eigenlijk gedronken? Ik vind het niet normaal dat mensen reageren als ze doen, zo hard zo negatief, en dan wel klagen over de verharding van de maatschappij zeker. Natuurlijk is het niet "goed" om heel erg dronken te zijn, maar hoeveel mensen hier zijn dat nog nooit geweest? Moeten we dan allemaal maar dood? (Mohammed B zou ja zeggen) Beetje simpel om te denken in de afweging tussen alcohol en overlijden. Helemaal als je op een festival zit, het is geen risico die je in overweging neemt, je zit ook ff niet in de "normale wereld" hebt je misschien wel het hele jaar naar de klote gewerkt om je even te kunnen laten gaan op zo'n festival. En dan gaan er mensen zeggen (en serieus vinden) dat het zijn eigenschuld dus terecht/ goed is. Dan spoor je toch echt niet denk ik. Natuurlijk zou het erger zijn als het een vierjarig jongetje zou zijn geweest, maar omdat iets anders erger is maakt het het andere niet opeens niet erg. |
|
quote: Er wakker van liggen is een ander uiterste. Natuurlijk hoeft dat niet. |
|
Dat was ik ook niet van plan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
De Discovery is veilig weer op aard |
|
quote: Zal ik een Dragonforce CD in je aars duwen? |
|
quote: Kijk, das nu is wat vrolijker nieuws |
|
quote: daar gaan mijn crashes-moppen signature |
|
quote: Kun je als nog wel vertellen hoor... |
|
quote: Dragonforce heerschte op Wacken! Maar da's geen nieuws natuurlijk |
|
quote: nee,maar dat heerscht wel Bruce Banner |
|
quote: Als je enige levensdoel zuipen is, haal je de 37 niet volgens mij... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
SLAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORR Hond belt alarmdiensten Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: Het Laatste Nieuws Gepubliceerd: dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:06 H6 had ons via de nieuws-submit te melden: Nadat er drie keer was gebeld naar het alarmnummer vanaf hetzelfde nummer, rukten er drie politieauto's uit naar het betreffende adres. De politie dacht met een gijzeling te maken te hebben maar dat bleek niet zo te zijn. Slayer, de hond van de bewoonster Sylvia D'Antonio, belde de hulpdiensten. Dit gebeurde allemaal in Lake Parsippany in de Amerikaanse staat New Jersey. Het baasje is nu aangeklaagd voor ordeverstoring maar de vrouw blijft erbij dat haar Duitse scheper Slayer de telefoontjes pleegde. De bediende van de alarmcentrale:"De telefoontjes waren uiterst vreemd. We hoorden enkel iemand andemhalen". Na het telefoontje getraceerd te hebben ging de politie er met drie wagens op af. De hond zou een tijd geleden van een vriendin geleerd hebben het nummer te bellen. Hun telefoon heeft grote toetsen waarmee dat makkelijk zou kunnen. "Slayer heft met haar bek de hoorn op en met haar poten drukt ze 911 in. Mijn telefoon heeft extra grote knoppen", aldus D'Antonio. Slayer zou ook drugs, vuurwerk en bommen op kunnen sporen. Meerdere hondentrainers geloven niks van dit verhaal. "We leren onze honden aan hoe ze deuren kunnen openen, hoe ze het licht moeten aansteken of hoe ze een kredietkaart in hun bek moeten houden. Maar geen enkele hond is in staat om de hulpdiensten te bellen", zei trainster Mary Pregent aan een plaatselijke krant. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: de schermpjes op Cape Canaveral signature |
|
@ zillah Dat was ook bij oprah laatste, een hond die getraind was voor epilepsie patienten. Maar 911 zat onder een speciale knop, hij heeft het nummer niet ingetikt ofzo. En ze hadden daar het "gesprek" /geblaf dus op band. Want 911 bewaard de gespreken, dus het was waar. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 09-08-2005 14:54] |
|
quote: Inderdaad. Waarom zou een ongeluk altijd iemands schuld moeten zijn? Vervelende menselijke eigenschap is dat, altijd een zondebok zoeken... Het was gewoon een ONGELUK. Een vervelende samenloop van omstandigheden. Op de verkeerde plaats zijn op het verkeerde moment. Klaar. Punt. Einde discussie. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het stond vandaag op www.fok.nl. Ik ga het mijn cavia ook leren. Oh nee wacht ik heb geen cavia. Wel cool anders, een cavia die Slayer heet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
of een goudvis die jaws heet, wel een onderwater foon aanschaffen! |
|
quote: Absoluut niet. Ik heb het inderdaad fout gelezen, maar het is er niet minder zijn schuld door. Zodra je niet meer helder kan denken en je reactievermogen dusdanig achteruit is gegaan dat je met je dronken kop voor een auto loopt, is dat jou schuld. Jij bent er zelf bij als je al die drank naar binnen giet, je merkt zelf hoe je lichaam erop reageert. De enigen waar ik medelijden mee heb zijn zijn vrouw en zijn kinderen, die moeten nu zonder vader leven. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 09-08-2005 16:23] |
|
En die ambulance-chauffeur, die zal vast ook dik met schuldgevoelens zitten. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: En z'n vrouw zonder man mag ik hopen? Ok, flauw |
|
quote: Juist, en zo verwoest alcohol het leven van 5 mensen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |