|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
het zijn migranteberen signature |
|
Ik wil wcpapier met het logo van ajax! |
|
quote: is dat een typisch duits berichtje chellie? ben trouwens wel benieuwd of het goed zou verkopen. |
|
quote: Wat zeggen ze hier dan niet van????? http://www.proost.nl/?id=1032 signature |
|
quote: Ik ben op dit moment bezig om Poolse computer programmeurs die in dienst van een bedrijf in Polen zijn, op tijdelijke dienstverleningscontracten hier op project basis te laten werken. Hiervoor ben ik met moeilijke en dure procedures en moet ik mijn mensen eigenlijk meer betalen dan dat ik zou willen. Binnenkort hoeft dat dus niet meer! Heersch! En ik ga een claimpje neerleggen...eerst wat medestanders zoeken...die zijn er genoeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
succes met die claim dan! |
|
Vrouw doodgeslagen wegens naar buiten kijken: In het Syrische Abu Dhabi heeft een man zijn vrouw doodgeslagen nadat hij haar betrapte terwijl zij naar buiten keek. Toen de man werd aangehouden, verklaarde hij zijn vrouw slechts te hebben willen "disciplineren" omdat zij een door hem opgelegd verbod had genegeerd. De 30-jarige man kwam 's avonds laat thuis toen hij zijn vrouw, zijn tweede, op het balkon naar buiten zag kijken. Vervolgens stormde hij op haar af en sloeg hij haar dood. De eerste vrouw van de man wilde nog tussenbeide komen, maar dit mocht niet meer baten. |
|
Vandaar dus dat ze meerdere vrouwen hebben... British Rock Singer Killed In Stage-Diving Stunt - July 25, 2005 Stephen White of the U.K.'s Mirror.co.uk has issued the following report: A rock band's lead singer has died after a stage dive went wrong. Patrick Sherry, 29, frontman of BAD BEAT REVUE and a married father-of-two, jumped up to grab a lighting rig during a gig but fell head-first on to the venue's solid wood floor. Older brother Brendan, 33, who is also in the band, saw the accident. A witness said: "He put the microphone down and crouched before leaping off the stage, which was about a metre high, and trying to grab the rig. I don't know whether he caught it or not, but his momentum carried him forward. He went upside down and hit the floor head-first. The whole thing lasted about five seconds. It was horrendous." Patrick, of Silsden, West Yorks, was taken to Leeds General Infirmary where he died the following morning of head injuries. BAD BEAT REVUE had only stepped in at the last minute to replace a band who had pulled out of last Wednesday's Club NME night at the Warehouse in Leeds. Brendan said: "My brother was quiet and unassuming in his everyday life. On stage he was like a caged animal set free and he died doing what he did best." The singer's wife of two years, Charlotte, is said to be devastated by his death. Police will view CCTV footage of the gig ahead of an inquest, due to open this week. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-07-2005 16:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Even drie/vier pagina's lezen en mijn beeld over Moslims en links is weer geheel ontkracht. Of misschien toch niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: In Zambia wordt je als vrouw doodgeslagen als je het eten niet op tijd op tafel hebt... |
|
Dat kan ik nog begrijpen ... |
|
ben je zo'n afhankelijk type dan? |
|
Nee hoor, maar er zijn nou eenmaal de regels van de natuur he .. |
|
quote: het val toch allemaal wel mee hoor. Ten minste als ik dit bericht op geenstijl mag geloven (en dat is niet de meest betrouwbare bron lijkt me). hieruit blijkt dat het slachtoffer als iets met zijn gezondheid had. en ja, als je je dan laat slaan, dan is het natuurlijk ook wel je eigen schuld he? Een mooie casus voor CSI Mohammed A., de verdachte die afgelopen vrijdag de 38-jarige Jan Kievit uit Ridderkerk dood sloeg, zou er wel eens met een paar uur schoffelen vanaf kunnen komen. Sectie heeft namelijk uitgewezen dat het slachtoffer al geruime tijd aan een ernstige vorm van kransslagaderverkalking leed en een scheurtje in een van zijn hersenslagaders had. Ofwel: meneer was al stuk. Zo stelt althans de patholoog-anatoom die er niet zeker van zegt te zijn dat ’de geweldsinwerking’ door klap een rol bij het overlijden van Jan Kievit heeft gespeeld. Toch wel fijn dat de medici zo meedenken met het criminele circuit. Ook de spoorwegpolitie doet er overigens alles aan om zich zo geliefd mogelijk te maken bij de onderwereld. Zo werden Mohammed A. en zijn vriend El. G. eerder die avond al opgepakt wegens het lastigvallen van treinpassagiers. Na hen vermanend te hebben toegesproken, konden zij weer gaan. Op weg naar de Lijnbaan... |
|
Het zit er altijd wel in dat wanneer je iemand tegen je gezicht slaat, dat hij dan sterft. De slag zal ook wel geen slapje geweest zijn. Marokaap of niet, het was allesbehalve zelfverdediging. signature |
|
quote: ik heb het lichte vermoeden dat jij weinig vriendschap, liefde en respect voelt voor het marokkaans element binnen onze maatschappij. |
|
Zou je denken? Eigenlijk kunnen die er ook niet aan doen dat ze zijn zoals ze zijn natuurlijk. Nederlands is ook een erg moeilijke taal en zo, en als je gewoon bent om op je vrouw te slaan en geen respect te tonen behalve dan voor de kledingstijl van rappers en hoogculturele r'n'B-artiesten, wie ben ik als onwetende autochtoon om daarop iets te zeggen... signature |
|
Stond deze er al in? Weer zo'n lekkere actie van Microsoft... "Microsoft wil patent op emoticons Microsoft poogt een patent te krijgen op emoticons. Een emoticon (bijvoorbeeld een smiley :-) wordt automatisch door computers (maar ook door mobiele telefoons bij SMSen) gecreerd als bepaalde karakters in een bepaalde volgorde achter elkaar gezet worden. Aan de hand van de ingetikte karakters wordt een symbooltje gedisplayed, waarmee de computergebruiker een emotie weergeeft. Toekenning van een dergelijk patent zou opmerkelijk zijn, vanwege de schaal waarop mensen bij elektronische communicatie gebruik maken van dergelijke symbooltjes." Bron: www.recht.nl 26/07/2005 Hatsjikidee! |
|
Tja .. lekker boeiend |
|
quote:Ga je elke dag op jacht dan? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-07-2005 22:05] |
|
quote:Jep, ik sluip dan de AH in en val het pond gehakt aan op het moment dat deze het niet verwacht ... It's a jungle out there ... |
|
quote:Op chickies. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik heb ook een vaag vermoeden dat zijn vriendin dit ook niet leest On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Tot het genante moment dat de pot pindakaas die op een schap verstopt stond boven op je valt en je als avondmaal voor de spruitjes dient natuurlijk. It's a jungle. Wanna be Jane ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |