IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2005 10:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Zuid-Koreaan overlijdt na 50 uur gamen
Bron: Reuters

Een Zuid-Koreaanse man is overleden nadat hij bijna non-stop vijftig uur gegamed had. De 28-jarige man, van wie alleen de familienaam Lee bekend is gemaakt, stierf door problemen aan zijn hart, zo hebben de autoriteiten dinsdag bekendgemaakt.

Lee had onlangs zijn baan opgezegd om meer te kunnen gamen en ging er vorige week woensdag eens goed voor zitten. In een internetcafé raakte hij vervolgens verstrikt in enkele on line games, hetgeen hij enkel sporadisch onderbrak om naar de wc te gaan of een tukje te doen op een matras.

Toen Lee's moeder na een tijdje ongerust werd omdat haar zoon nog niet thuis was gekomen, vroeg ze zijn oud-collega's hem te vinden. Zij vonden de man vervolgens in het café, waar Lee hen vertelde dat hij zijn spel zou afmaken en daarna naar huis zou komen. Hij overleed enkele minuten later, aldus lokale media.

"We nemen aan dat zijn hart het begaf van uitputting", zo zegt de politie in het Zuid-Koreaanse Taegu, waar het voorval plaatsvond.




GAME OVER !

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-08-2005 10:32]


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-08-2005 10:50 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus



spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-08-2005 11:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 augustus 2005 14:27 schreef Nameless shadow het volgende:
Dragonforce heerschte op Wacken! Maar da's geen nieuws natuurlijk


Ik vond het echt enorm kut.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-08-2005 11:45]


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 10-08-2005 11:48 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 10 augustus 2005 10:31 schreef Hypnos het volgende:
Zuid-Koreaan overlijdt na 50 uur gamen
Bron: Reuters

Een Zuid-Koreaanse man is overleden nadat hij bijna non-stop vijftig uur gegamed had. De 28-jarige man, van wie alleen de familienaam Lee bekend is gemaakt, stierf door problemen aan zijn hart, zo hebben de autoriteiten dinsdag bekendgemaakt.

Lee had onlangs zijn baan opgezegd om meer te kunnen gamen en ging er vorige week woensdag eens goed voor zitten. In een internetcafé raakte hij vervolgens verstrikt in enkele on line games, hetgeen hij enkel sporadisch onderbrak om naar de wc te gaan of een tukje te doen op een matras.

Toen Lee's moeder na een tijdje ongerust werd omdat haar zoon nog niet thuis was gekomen, vroeg ze zijn oud-collega's hem te vinden. Zij vonden de man vervolgens in het café, waar Lee hen vertelde dat hij zijn spel zou afmaken en daarna naar huis zou komen. Hij overleed enkele minuten later, aldus lokale media.

"We nemen aan dat zijn hart het begaf van uitputting", zo zegt de politie in het Zuid-Koreaanse Taegu, waar het voorval plaatsvond.




GAME OVER !


Kijk dat is nu een echte gamer.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2005 12:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 augustus 2005 17:06 schreef Morgil het volgende:
Alcohol is nooit goed voor je, dat is echt een fabeltje uitgevonden door fabrikanten.
Ghouliette, ik heb absoluut geen probleem met mensen die alcohol gebruiken, evenmin met drugsgebruikers, ik heb er pas problemen mee als ik er last van heb. En helaas heb ik dat dagelijks, vandaar kom ik wellicht wat "hard" over.

Even een feitje voor de mensen die me niet geloven:

Ethanol, aka "alcohol", is perhaps the most widely consumed drug o-n Earth. With the exception of its effects o-n heart disease, few people would claim it is good for you. But, because of its legality, omnipresence, and just the fact that it is so much fun, most think very little of having a few beers or even a few six packs.

However, it is far from being a harmless vice, even in non-alcoholics. It affects numerous neurotransmitters, metabolic processes, and hormones -- and many of these effects go beyond the time period of intoxication. These have ramifications, not o-nly for general health, but as you will see, body composition as well.

Ethanol, in addition to being a drug, is also a nutrient. However, unlike the other nutrients such as carbs, fat and protein, the body lacks the ability to store ethanol -- It is also the o-nly toxic macronutrient. These two characteristics lead to some important consequences -- namely, it must be metabolized, and this metabolism take precedence over all other nutrients.

Levels of the central neurotransmitter dopamine have been consistently shown to be increased by ethanol and it is considered as the primary mediator of the reinforcing effects of all drugs of abuse.


vandaar dat alcohol welleens gebruikt wordt als medicijn...
elke stof kan schadelijk zijn, maar kan net zo makkelijk goed zijn, het gaat om hoeveelheden.
bovendien zie ik dronken zijn nog niet altijd als schadelijk. Het kan je veel plezier geven, en je leert je zelf beter kennen.

@ ghoul: hitler zat toch ook aan de amfetaminen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 10-08-2005 14:17 by madeline usher Profiel van madeline usher

Die Amerikaanse superspammer heeft een smak geld betaald om te boeten voor wat hij de surfende en zijn-in-het-bezit-van-een e-mailadres-zijnde medemens heeft aangedaan met zijn gezever

Die gast moesten ze opsluiten gvd en dwingen een hele dag te kijken naar hoe zijn e-mailadres overspoeld wordt met hersendode reclame


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 10-08-2005 22:23 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

oftewel de befaamde clockwork orange techniek?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-08-2005 22:43 by Chelman Profiel van Chelman

De hele dag naar Beethoven luisteren lijkt me toch minder vervelend dan spam lezen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-08-2005 9:11 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Vallend Jezusbeeld doodt 38-jarige vrouw
Gepost door Tim (eSSe) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: donderdag 11 augustus 2005 @ 01:25
Een kerkbezoek van een 38-jarige vrouw, in een dorpje op Sardinië, is haar fataal geworden. De vrouw kreeg een beeld van Jezus aan het kruis op haar hoofd en stierf ter plekke. De vrouw had haar kinderen van negen en achttien maanden bij zich toen het fatale ongeval plaatsvond.

De kerk zat stampvol omdat vandaag het feest werd gevierd van een lokale heilige. Zelfs op de trappen van de kerk stonden mensen om de mis bij te wonen. Op het moment dat de mis net was begonnen brak een deel van een uistekend stuk muur af, waarna het Jezusbeeld naar beneden stortte en op de vrouw terecht kwam. Verder raakte er niemand gewond door de neerdalende Jezus.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-08-2005 9:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Onze-Lieve-Heer-Kamikaze


signature


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-08-2005 9:20 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 augustus 2005 9:14 schreef Hypnos het volgende:
Onze-Lieve-Heer-Kamikaze

Nee man, hij was al dood.Uhm... weer opgestaan...? Uhm....? Het is een aanslag


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-08-2005 9:21 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Jesus saves?


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-08-2005 9:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 11 augustus 2005 9:20 schreef zillah-morte het volgende:
Nee man, hij was al dood.Uhm... weer opgestaan...? Uhm....? Het is een aanslag



Worden ze nu samen begraven? Het wordt wel tijd eigenlijk!


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2005 9:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 augustus 2005 17:06 schreef Morgil het volgende:
Alcohol is nooit goed voor je, dat is echt een fabeltje uitgevonden door fabrikanten.
Ghouliette, ik heb absoluut geen probleem met mensen die alcohol gebruiken, evenmin met drugsgebruikers, ik heb er pas problemen mee als ik er last van heb. En helaas heb ik dat dagelijks, vandaar kom ik wellicht wat "hard" over.

Even een feitje voor de mensen die me niet geloven:

Ethanol, aka "alcohol", is perhaps the most widely consumed drug o-n Earth. With the exception of its effects o-n heart disease, few people would claim it is good for you. But, because of its legality, omnipresence, and just the fact that it is so much fun, most think very little of having a few beers or even a few six packs.

However, it is far from being a harmless vice, even in non-alcoholics. It affects numerous neurotransmitters, metabolic processes, and hormones -- and many of these effects go beyond the time period of intoxication. These have ramifications, not o-nly for general health, but as you will see, body composition as well.

Ethanol, in addition to being a drug, is also a nutrient. However, unlike the other nutrients such as carbs, fat and protein, the body lacks the ability to store ethanol -- It is also the o-nly toxic macronutrient. These two characteristics lead to some important consequences -- namely, it must be metabolized, and this metabolism take precedence over all other nutrients.

Levels of the central neurotransmitter dopamine have been consistently shown to be increased by ethanol and it is considered as the primary mediator of the reinforcing effects of all drugs of abuse.
Leuk Oprah verhaaltje Morgil, hier in worden echter 2 zaken overgeslagen:

Ten eerste dat het lichaam stoffen die uit het lichaam oneigen zijn eruitgefilterd worden (bij lage dosis) Alcohol wordt door je lever afgebroken
Ten tweede is een kleine hoeveelheid alcohol dagelijks erg goed voor je bloed en hart, bloedklonters lossen er door op en verkleinen de kans op een hartinfarct flink.

Dit alles met natuurlijk de de boerenwijsheid: overdaad schaad ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-08-2005 10:19 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 11 augustus 2005 9:11 schreef zillah-morte het volgende:
Vallend Jezusbeeld doodt 38-jarige vrouw
Gepost door Tim (eSSe) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: donderdag 11 augustus 2005 @ 01:25
Een kerkbezoek van een 38-jarige vrouw, in een dorpje op Sardinië, is haar fataal geworden. De vrouw kreeg een beeld van Jezus aan het kruis op haar hoofd en stierf ter plekke. De vrouw had haar kinderen van negen en achttien maanden bij zich toen het fatale ongeval plaatsvond.

De kerk zat stampvol omdat vandaag het feest werd gevierd van een lokale heilige. Zelfs op de trappen van de kerk stonden mensen om de mis bij te wonen. Op het moment dat de mis net was begonnen brak een deel van een uistekend stuk muur af, waarna het Jezusbeeld naar beneden stortte en op de vrouw terecht kwam. Verder raakte er niemand gewond door de neerdalende Jezus.


Tja een kind van 18 maanden op je 38ste... dat mag niet van Jezus
Wat een verhaal


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-08-2005 10:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Vegetariërs worden minder dik dan vleeseters…

Volgens een recente studie lopen vegetariërs en veganisten globaal gezien minder risico om zwaarlijvig te worden dan wie graag vlees eet. Nog een argument voor de vleeseter in hart en nieren, om zijn voorliefde voor dierenvlees wat te temperen?



Een team van Zweedse onderzoekers analyseerde de eetgewoonten van meer dan 55.000 personen van middelbare leeftijd in het hele land.

Dat consumentenpanel telde bijna 1.000 semi-vegetariërs (die vis, eieren en zuivelproducten blijven eten), 150 lactovegetariërs (die enkel zuivelproducten eten) en 80 veganisten (die alle voedingsmiddelen van dierlijke oorsprong afwijzen). De studie gaf eveneens belangrijke indicaties over het lichaamsgewicht van de proefpersonen.




Een derde minder zwaar

Na deze gigantische database zorgvuldig te hebben geanalyseerd, komen de auteurs tot de eerste conclusies: terwijl bijna 40% van de vleeseters overgewicht hebben of zwaarlijvig zijn, is dat slechts 29% bij de semi-vegetariërs en veganisten, en 25% bij de lactovegetariërs.

Die bevinding gaat in tegen de huidige golf van "low-carb-diëten", zoals het Atkins-dieet dat furore maakt in de Verenigde Staten en zich geleidelijk aan naar Europa verspreidt. Volgens dat concept zijn koolhydraten de vijand die moet worden verslagen in de strijd tegen de overtollige kilo's.

Deze studie maakt dus een lange neus naar de meedogenloze jacht op de koolhydraten en toont in feite aan dat we, net als bij de vetten, ook moeten kijken naar de kwaliteit van de koolhydraten die we eten.




Vegetarisme en evenwicht

Vegetarische voeding wordt gekenmerkt door een grote verhouding van complexe suikers, dankzij een bord vol graanproducten en producten die weinig gewone suikers bevatten, met een overvloed aan fruit en groenten. Kortom, vegetariërs zorgen vaak en vooral voor een evenwichtige voeding, die ook zonder vlees perfect mogelijk is.

Deze houding contrasteert sterk met de voeding van vleeseters, die meer vetten en proteïnen eten en soms ondoordacht geraffineerde graanproducten, zoete dranken (die volgens wetenschappers een steeds grotere rol spelen in de explosie van zwaarlijvigheid) en snacks gaan gebruiken.




Het geheim? De bloedsuikerspiegel

Naast de beperktere calorieconsumptie bij vegetariërs, lijkt ook de bloedsuikerspiegel een rol te spelen in deze bescherming: door vooral plantaardig voedsel te eten, doet hij een beroep op voedingsstoffen die van nature een lage glykemie-index hebben doordat ze zoveel vezels bevatten.

Dit soort dieet wordt echter steeds meer genoemd in wetenschappelijke theorieën ter preventie van obesitas: de consumptie van dierlijke voedingsmiddelen verminderen ten voordele van plantaardig voedsel leidt tot gewichtsverlies, vermoedelijk door een betere regeling van het lichaamsgewicht en vooral van de eetlust.

niets nieuws natuurlijk, puur bevestiging


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2005 10:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Blablabla Vega's vreten gewoon te weinig omdat dat vreten van ze niet te pruimen is zonder goed stuk vlees .... allang bekend, oud nieuws


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-08-2005 10:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Pfff... alsof vlees zoveel meer smaak heeft... niet moeilijk met al die sausen en kruiden, zo kan je zelfs meubels opeten...


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2005 10:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wat je kennelijk ook doet, aan je gebrek aan goede smaak te merken. Vlees is heerlijk ..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-08-2005 10:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Bwa, zo heerlijk vond ik dat toch niet... behalve stoofvleessaus, vel van een kip aan spit, duifjes en van die overheerlijke lamskoteletjes...


maar voor de rest mis ik het totaal niet


signature


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 11-08-2005 10:48 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Paardebiefstuk!


mvg wk10


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-08-2005 10:56 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ik lees net in de Metro dat er een ware gold rush gaande is in Mongolie. Mensen storten zich masaal op de goudmijnen.

Ik weet nu wat She-devil aan het doen is


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-08-2005 11:07 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 11 augustus 2005 10:24 schreef Jenje het volgende:
Blablabla Vega's vreten gewoon te weinig omdat dat vreten van ze niet te pruimen is zonder goed stuk vlees .... allang bekend, oud nieuws

haha, misschien is het meer omdat ze bewuster met voedsel omgaan en niet alles zomaar naar binnen schuiven.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2005 11:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nou hoe bewust, botmager ..


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-08-2005 11:28 by Psychonaut Profiel van Psychonaut



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen