IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2005 16:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 augustus 2005 16:25 schreef Nameless shadow het volgende:
En z'n vrouw zonder man mag ik hopen? Ok, flauw










was het wiet ipv alcohol dan was het pas feest


signature


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 09-08-2005 16:27 by madeline usher Profiel van madeline usher

Mss had ik dit beter in het lolligtopic gepost,maarre

Liedjeskweler én Belgische verschrikking Helmut Lotti wordt van plagiaat beschuldigd. Hij zou geen auteursrechten betaald hebben voor een aantal nummers op Out of Africa en nu zou hij dus moeten dokken!
Hij brengt eigenlijk nooit iets van zichzelf uit, altijd covers

Bwahahahahaaa

Als ze hem nu nog kunnen doen stoppen met vermuzakte en volledig ontzenuwde 'hits' uitbrengen op zijn recycle-manier, zou het super zijn

Ik kijk reikhalzend uit naar de release van 'Lotti goes home and keeps his mouth shut'


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 09-08-2005 16:32 by Malekith Profiel van Malekith

Nou, geld heeft ie anders wel, meende te herinneren dat ie een aantal jaar terug zich een gouden wc heeft aangeschaft.

Hij heeft anders echt wel een goede stem (al hoor ik ze niet graag, mind that), en bovendien meer hersenen dan 'n gemiddeld rnb wijf.

Maar als 't geplagieerd is mag ie van mijn part dokken!

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 09-08-2005 16:33]


"Obras son amores y no buenas razones"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-08-2005 16:36 by altx Profiel van altx

quote:
Op 9 augustus 2005 16:20 schreef Morgil het volgende:
Absoluut niet. Ik heb het inderdaad fout gelezen, maar het is er niet minder zijn schuld door. Zodra je niet meer helder kan denken en je reactievermogen dusdanig achteruit is gegaan dat je met je dronken kop voor een auto loopt, is dat jou schuld. Jij bent er zelf bij als je al die drank naar binnen giet, je merkt zelf hoe je lichaam erop reageert. De enigen waar ik medelijden mee heb zijn zijn vrouw en zijn kinderen, die moeten nu zonder vader leven.


Wat een ongelooflijke bullshit zeg.

Ik had nauwelijks een druppel alcohol op en ik ben ook een paar keer door de modder bijna op mijn bek gegaan, terwijl er een wagen langs reed. Wiens schuld is het dan? Van de weergoden zeker?!

Wat de f**k heeft reactievermogen daarmee te maken???


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 09-08-2005 16:38 by Malekith Profiel van Malekith

quote:
Op 9 augustus 2005 16:36 schreef altx het volgende:
Wat een ongelooflijke bullshit zeg.

Ik had nauwelijks een druppel alcohol op en ik ben ook een paar keer door de modder bijna op mijn bek gegaan, terwijl er een wagen langs reed. Wiens schuld is het dan? Van de weergoden zeker?!

Wat de f**k heeft reactievermogen daarmee te maken???
Nou, ik vind dat Morgil een uitstekend punt heeft met wat ze zei.

Als die ambulance op stapvoetse snelheid reed, had 'n nuchter iemand 'm op tijd opgemerkt, of zich zelfs nog op het laatste nippertje kunnen verplaatsen, wat als je dronken bent niet zo'n evidente zaak is.


"Obras son amores y no buenas razones"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-08-2005 16:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 augustus 2005 16:38 schreef Malekith het volgende:
Nou, ik vind dat Morgil een uitstekend punt heeft met wat ze zei.

Als die ambulance op stapvoetse snelheid reed, had 'n nuchter iemand 'm op tijd opgemerkt, of zich zelfs nog op het laatste nippertje kunnen verplaatsen, wat als je dronken bent niet zo'n evidente zaak is.

Nou ze wachten daar ook steeds op de overstekende mensen, en trekken dan ineens even op als ze kunnen. Want anders komen ze er nooit langs. Dus dan gaat alles zo snel.
Dat zou kunnen.....
We kunnen hier gaan raden, maar een ongeluk is zo gebeurt, helaas. Zelf een peuter kan in een klein beetje water verdrinken. En dan schreeuwen mensen ook "wat een slechte ouders...." Terwijl dat helemaal niet zo is.
En daar op wacken is bij wijze van de helft van de mensen dronken.... En op sommige plekken was het erg donker...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-08-2005 16:44 by altx Profiel van altx

quote:
Op 9 augustus 2005 16:38 schreef Malekith het volgende:
Nou, ik vind dat Morgil een uitstekend punt heeft met wat ze zei.

Als die ambulance op stapvoetse snelheid reed, had 'n nuchter iemand 'm op tijd opgemerkt, of zich zelfs nog op het laatste nippertje kunnen verplaatsen, wat als je dronken bent niet zo'n evidente zaak is.


Nou ik niet...


We hebben het niet over een weg waar meer auto's rijden dan er voetgangers lopen, maar juist andersom.

Er lopen honderden mensen op een smal weggetje waarvan de bermen door de modder zo glad zijn geworden dat je zo op je bek gaat, waar ambulances tussendoor proberen te rijden. Ook al ben je 100% nuchter, dan heb je nog zo een spiegel in je zij...






Volgens mij zijn jullie nog nooit op Wacken geweest...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 09-08-2005 16:47 by Malekith Profiel van Malekith

Ik nog nooit, as a matter of fact.

I rest my case dus bij deze.


"Obras son amores y no buenas razones"


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 09-08-2005 16:54 by Morgil Profiel van Morgil

Het is een feit dat deze man in dronken toestand verkeerde toen hij werd aangereden, het is ook een feit dat alcohol je reactievermogen aantast. You do the math.

Ik ga hier geen woord meer aan vuil maken. Ik heb al zovaak discussies gehad met mensen die zeggen dat alcohol "not to blame" is. Natuurlijk niet, maar de persoon die het drinkt wel. Persoonlijk vind ik alcohol een vorm van drugs, en waarom dat wel legaal is weet ik niet. Het tast je reactievermogen aan, je hersenen worden beschadigd.. Hoevaak ik wel niet lastig ben gevallen door dronken mannen! Bahbah. Helaas zullen weinig mensen toegeven hoe slecht het voor je is.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 16:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Meisje dat wordt verkracht en heeft rokje aan:

Feit meisje is verkracht
Feit Meisje heeft rokje aan.

Zulke dingen mag je niet veronderstellen! Het is onjuist, onwensbaar en nog veel meer wat niet goed is.

edit:
Je neemt het te persoonlijk is, niet iedereen die alcohol drinkt is een alcohollist, en het is een vorm van drugs.

Drugs maken een persoon nog niet goed of slecht. Hitler gebruikte geen drugs en Churchill was alcoholist, en de geschiednis boeken hebben duidelijk de kant van de druggie gekozen.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 09-08-2005 16:58]


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 09-08-2005 16:57 by Jansuh Profiel van Jansuh

Alcohol is MET MATE zelfs goed voor je. Ik drink dan normaal ook nooit meer dan 3-4 bier.

Pas als ik thuis zit of stel, ergens blijf slapen, ga ik pas verder.

Het is je eigen verantwoording.

En als ze het verbieden, krijg je allemaal illegale handel, waarbij je dus drank kan krijgen die niet goed is en allesch.

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 09-08-2005 16:57]



Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 09-08-2005 16:57 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

T is verstandig een beetje met mate te drinken idd



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 16:58 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Te veel van iets is nooit goed, te veel sporten ook niet.
Te veel appels ook niet.


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 09-08-2005 17:00 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

Soms is iets nemen van iets zowieso niet goed, maar bij alcohol vind ik tot op zekere mate het geen probleem.



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 09-08-2005 17:01 by Infaustus Profiel van Infaustus

Te veel tijd doorbrengen op forums is ook erg slecht

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 09-08-2005 17:02]


No meat is sweater


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 17:02 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

klopt!



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 09-08-2005 17:03 by Infaustus Profiel van Infaustus

Waarom doe je het dan?


No meat is sweater


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 17:04 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 9 augustus 2005 17:03 schreef Infaustus het volgende:
Waarom doe je het dan?

Omdat ik nog steeds alles haal wat ik moet halen.
Ik het dus kan, en ik het leuk vind.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 09-08-2005 17:04 by Infaustus Profiel van Infaustus

nou, vooruit dan maar weer...


No meat is sweater


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 09-08-2005 17:06 by Morgil Profiel van Morgil

Alcohol is nooit goed voor je, dat is echt een fabeltje uitgevonden door fabrikanten.
Ghouliette, ik heb absoluut geen probleem met mensen die alcohol gebruiken, evenmin met drugsgebruikers, ik heb er pas problemen mee als ik er last van heb. En helaas heb ik dat dagelijks, vandaar kom ik wellicht wat "hard" over.

Even een feitje voor de mensen die me niet geloven:

Ethanol, aka "alcohol", is perhaps the most widely consumed drug o-n Earth. With the exception of its effects o-n heart disease, few people would claim it is good for you. But, because of its legality, omnipresence, and just the fact that it is so much fun, most think very little of having a few beers or even a few six packs.

However, it is far from being a harmless vice, even in non-alcoholics. It affects numerous neurotransmitters, metabolic processes, and hormones -- and many of these effects go beyond the time period of intoxication. These have ramifications, not o-nly for general health, but as you will see, body composition as well.

Ethanol, in addition to being a drug, is also a nutrient. However, unlike the other nutrients such as carbs, fat and protein, the body lacks the ability to store ethanol -- It is also the o-nly toxic macronutrient. These two characteristics lead to some important consequences -- namely, it must be metabolized, and this metabolism take precedence over all other nutrients.

Levels of the central neurotransmitter dopamine have been consistently shown to be increased by ethanol and it is considered as the primary mediator of the reinforcing effects of all drugs of abuse.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 17:06 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 9 augustus 2005 17:04 schreef Infaustus het volgende:
nou, vooruit dan maar weer...



maar ben al geminderd, toch?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-08-2005 17:07 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dagelijks last van? Waar kom jij dan zoal?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 09-08-2005 17:07 by Infaustus Profiel van Infaustus

quote:
Op 9 augustus 2005 17:06 schreef ghoulliette het volgende:


maar ben al geminderd, toch?



jij zegt het


No meat is sweater


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 17:08 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 9 augustus 2005 17:06 schreef Morgil het volgende:
Alcohol is nooit goed voor je, dat is echt een fabeltje uitgevonden door fabrikanten.
Ghouliette, ik heb absoluut geen probleem met mensen die alcohol gebruiken, evenmin met drugsgebruikers, ik heb er pas problemen mee als ik er last van heb. En helaas heb ik dat dagelijks, vandaar kom ik wellicht wat "hard" over.

Even een feitje voor de mensen die me niet geloven:

Ethanol, aka "alcohol", is perhaps the most widely consumed drug o-n Earth. With the exception of its effects o-n heart disease, few people would claim it is good for you. But, because of its legality, omnipresence, and just the fact that it is so much fun, most think very little of having a few beers or even a few six packs.

However, it is far from being a harmless vice, even in non-alcoholics. It affects numerous neurotransmitters, metabolic processes, and hormones -- and many of these effects go beyond the time period of intoxication. These have ramifications, not o-nly for general health, but as you will see, body composition as well.

Ethanol, in addition to being a drug, is also a nutrient. However, unlike the other nutrients such as carbs, fat and protein, the body lacks the ability to store ethanol -- It is also the o-nly toxic macronutrient. These two characteristics lead to some important consequences -- namely, it must be metabolized, and this metabolism take precedence over all other nutrients.

Levels of the central neurotransmitter dopamine have been consistently shown to be increased by ethanol and it is considered as the primary mediator of the reinforcing effects of all drugs of abuse.

Hoe weet ik dat dat wel een feit is? Dan wel juist, dan wel op mij van toepassing.

En niet elke wetenschapper is commercieel verbonden, dan zou het geen wetenschap zijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 17:08 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 9 augustus 2005 17:07 schreef Leviathanica het volgende:
Dagelijks last van? Waar kom jij dan zoal?

Thuis natuurlijk.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen