|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:51, hangtieten spataderen en menopauze, heerlijke leeftijd Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Had ik al lekker gepost On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Grrr.. I'll be bak |
|
quote: Mhuahahahaha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Be aware of the allmighty Valorian Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Karen van K3 valt voor ruige rockter van Fear Factory! Het stoplicht staat voor de knipperlichtrelatie tussen Karen van K3 en Gert Verhulst, de man die de hond Samson speelt in Samson & Gert weer op rood. Verhulst, die voor Karen vriendin en twee kinderen verliet, bij hen terugkeerde om vervolgens weer zich weer in de armen van Karen te vleien, lijkt nu echter de strijd om het hart van het mooie K3-meisje definitief verloren te hebben aan een ruige rocker!. Karen komt er nu in het openbaar -zoenend en knuffelend met rockgitarist Christian Olde Wolbers- voor uit dat zij hopeloos verliefd is en definitief gebroken heeft met Verhulst. In Vlaamse showbizzkringen is de verbazing niet groot, dat Karen na de brave Gert Verhuist voor een stoere getatoeëerde rocker als Christian Olde Wolbers valt. Rosse Karen heeft zelf een tatoeage op haar arm en een piercing door haar tong. Ze luistert nog altijd graag naar metalgroepen als Metallica, waar ze sinds haar jeugd fan van is. Het is trouwens uit die tijd dat Karen en Christian elkaar kennen. De twee zouden als tieners samen in een Antwerpse randgemeente op school hebben gezeten. Midden jaren '90 verliet Olde Wolbers Antwerpen toen hij het aanbod kreeg bassist (en later gitarist) te worden bij de Amerikaanse technometalgroep Fear Factory en met hen heel de wereld rond te touren. Christian liet alles achter, verhuisde naar Los Angeles, trouwde en speelde in Fear Factory maar ook samen met rapgroepen als Cypress Hili en leden van de metalbands Deftones en Korn. Hij is in tien jaar uitgegroeid tot een bekend figuur in het Californische rockwereldje. Al die tijd bleven Karen en Christian contact houden. Wolbers is onlangs gescheiden van zijn echtgenote en is al meer dan een maand in Vlaanderen. Officieel om de nieuwe Fear Factory cd te promoten, maar die ligt pas over twee maanden in de winkels. Tot die tijd besteedt Wolbers al zijn aandacht en tijd aan zijn Karen. De ruige rocker is in Belgie ook op zoek naar een tweede thuis. Olde Wolbers geeft zijn relatie met Karen ook gewoon toe. "Het heeft geen zin het te ontkennen. Of karen de vrouw van mijn leven is en ik weer in Belgie ga wonen? Ik zoek in ieder geval een woning. Maar goed, ik heb Karen beloofd dat ik niet te veel over mijn relatie met haar zou loslaten en daar hou ik me aan. Het is allemaal nog erg pril," aldus de Antwerps-Amerikaanse rocker! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-07-2005 21:17] signature |
|
Lichtelijk verschil bij die Gert, nooit verwacht van Karen, wat zullen we nu meemaken? K3 goes metal Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
toch niet te geloven! straks Fear Factory in de Fun Factory! signature |
|
quote: Of nog beter, Fear Factory in Plopsaland Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
de coolste attractie in jaaaaren, Fear Factory in Plopsaland zou Karen zijn archetype van een vrouw zijn? signature |
|
Bron?? wel erg lachte trouwens [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 06-07-2005 21:27] |
|
signature |
|
Hahaha, vaag verhaal. Enne: Het stoplicht staat voor de knipperlichtrelatie tussen Karen van K3 en Gert Verhulst, de man die de hond Samson speelt in Samson & Gert weer op rood. Gert Verhulst speelt toch niet de hond, lijkt me. |
|
Nee is ook niet volgens mij Maareh is Samson dan geen echte hond? |
|
Tuurlijk wel. |
|
Der zit alleen iemand met zijn handen in die hond om hem heen en weer te bewegen... |
|
Maar dat gaat verder uiterst diervriendelijk, hoor. |
|
quote: Ben een klein geel visje in een zee van blaaaahaaaaauw! |
|
quote:'t is nog wachten op de FF versie Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: yeah, gaaf joh |
|
Ik wist niet eens dat FF met een nieuw album uitkwam... |
|
quote: En daar weer de remix van FF van. |
|
Heftig Hatsjikidee! |
|
en weg is het kinderlijke imago |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |