IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 02-08-2005 14:44 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

ROTTERDAM Bij een brand in Rotterdam
zijn tien mensen gewond geraakt.Een
klein kind raakte zwaargewond nadat de
in paniek geraakte ouders het vanaf de
vierde verdieping van het flatgebouw
lieten vallen.De andere slachtoffers
hadden ademhalingsmoeilijkheden.


Oeh, rook! Laat ik mijn kind van 20 meter hoog naar buiten gooien, zal vast beter zijn...


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-08-2005 14:51 by Nimbus Profiel van Nimbus

owh wat lomp


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-08-2005 17:55 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Vandaag heeft dorus, de broer van Frans Bauer, een sjekkie van me gepielt.

Altijd handig, zo'n connectie.



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-08-2005 18:38 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 2 augustus 2005 14:44 schreef Bintmeister het volgende:



Oeh, rook! Laat ik mijn kind van 20 meter hoog naar buiten gooien, zal vast beter zijn...
Jij weet natuurlijk precies hoe je moet reageren in bepaalde situaties


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 02-08-2005 18:47 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

dat zeg ik niet, larf...


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-08-2005 18:52 by BARABAS Profiel van BARABAS



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 02-08-2005 23:20 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

TORONTO - Op de luchthaven Pearson bij Toronto staat een passagiersvliegtuig in lichterlaaie. Er zijn ongeveer tweehonderd mensen aan boord, meldden Canadese media dinsdag. Of er doden of gewonden zijn gevallen is niet bekend.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-08-2005 9:28 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Er zijn geen gewonden zag ik net op het journaal.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-08-2005 9:28 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Moeder babylijkjes is tel geboortes kwijt

De Duitse vrouw wier negen kinderen afgelopen zondag door de Duitse politie dood werden gevonden, zegt niet te weten hoe veel kinderen ze heeft gebaard. Tijdens ondervraging van de politie zei ze "de tel te zijn kwijtgeraakt". Volgens de politie lijdt de verdachte, Sabine H., aan geheugenverlies.

De stoffelijke resten van de baby's werden zondag in de buurt van het vroegere huis van de vrouw, in een dorpje ten zuiden van Frankfurt aan de Oder, gevonden. De nieuwe bewoner van het huis had bij het opruimen van de garage menselijke botten gevonden, hierna werden nog acht andere lijkjes aangetroffen die in bloempotten, bloembakken en emmers onder zand en aarde waren begraven. De politie acht het goed mogelijk dat er zich nog meer babylijkjes in het huis bevinden en heeft de zoektocht hervat.

Justitie meent dat de 39-jarige H. de baby's telkens meteen na de bevalling heeft gedood. De vrouw ontkent dit echter. Ze zegt dat ze zich slechts twee geboortes kan herinneren. Vanaf de geboorte van haar derde kind zou ze bij het begin van de weeën steeds zo veel alcohol hebben gedronken, dat ze zich later niets van de bevalling kon herinneren. Toen ze weer nuchter was, bleken de baby's dood.

Boulevardkrant Bild zegt van een kennis van de vrouw te hebben gehoord dat de baby's vrijwel allemaal verschillende vaders hadden. De politie richt zich echter op het moment op de man met wie de moeder de laatste twintig jaar samenleefde en van wie zij eerder dit jaar scheidde. Er zal DNA-onderzoek worden verricht.

Opvallend is dat het blijkbaar nooit iemand is opgevallen dat H. bijna continu zwanger was, maar ze later nooit met een baby te zien was. Overigens heeft H. nog vier kinderen; twee zoons van twintig en achttien jaar en dochters van 21 en één. Volgens Duitse kranten is de vrouw op het moment wederom zwanger, hier wil de politie echter geen uitspraken over doen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-08-2005 12:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Kan ze überhaupt wel tellen. Volgens mij heeft ze wat last van zwakzinnigheid.

En wie begraaft zijn kind nu in een bloempot?



burn in Hell Anne Geddes!!!


signature


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 03-08-2005 13:19 by Nimbus Profiel van Nimbus

Een gezond biertje met groene thee

Bier kan ook gezond zijn. In Nederland is er een nieuw biertje op de markt dat groene thee bevat. Iki-bier is te koop in de betere horeca en was ook te vinden op evenementen zoals bij de Vierdaagse van Nijmegen.

Anti-oxydanten
Groene thee wordt steeds populairder in Nederland. In Japan drinken de mensen al eeuwen groene thee. Anti-oxydanten die in groene thee aanwezig zijn ondersteunen het afweersysteem van het lichaam.

Steeds vaker is groene thee ook een ingrediënt van verschillende producten zoals shampoo en crème.

IKi is bedacht door Arjen Hemelaar en betekent leven. Hemelaar gebruikt groene thee in plaats van water in zijn bier. Daarnaast gebruikt hij het extract van de Japanse yuzuvrucht.

Volgens de maker van het vitamine B-rijke goedje is iKi geen bier om te slempen maar een drank die je drinkt als een mooi glas wijn en is bovendien een goede dorstlesser.

Bron: Het Net





SQT
Usericon van SQT
Posted 03-08-2005 16:38 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

In Amerika is een vrouw die sinds 7 mei kunstmatig in leven werd gehouden bevallen van een baby. Het kind, een meisje dat bij de geboorte ruim achthonderd gram woog en via een keizersnede ter wereld kwam, maakt het goed. Ze heeft de naam Susan gekregen, naar haar moeder.

De 26-jarige Susan Torres werd in mei getroffen door een beroerte. Ze was op dat moment vier maanden zwanger. Of zij nog verder in leven wordt gehouden wilde het ziekenhuis gisteren niet bekendmaken. Volgens een lokale krant heeft echtgenoot Jason Torres echter besloten zijn vrouw 'te laten gaan'. Sinds 1979 zijn er volgens Engelstalige medische literatuur minimaal twaalf soortgelijke gevallen geweest.


Shiiit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-08-2005 17:05 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

tja, gelukkig hebben ze het meisje nog kunnen redden.

Wat jong trouwens, op je 26ste een beroerte, woog ze 500 kilo ofzo?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2005 17:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee ze was een meisje die probeerde shockerend over te komen door het maken van domme opmerkingen, dan gebeuren dat soort dingen nu eenmaal ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-08-2005 17:25 by ghoulliette Profiel van ghoulliette


gelukkig ben ik pas 21


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2005 17:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nog 5 jaar dus


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-08-2005 17:29 by ghoulliette Profiel van ghoulliette



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-08-2005 17:30 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

hmm. net dus de shuttle, zal zo wel weer komen.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-08-2005 18:43 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 3 augustus 2005 17:05 schreef ghoulliette het volgende:
tja, gelukkig hebben ze het meisje nog kunnen redden.

Wat jong trouwens, op je 26ste een beroerte, woog ze 500 kilo ofzo?


Zoiets kan toch ook erfelijk zijn? Of gewoon pech.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-08-2005 16:50 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

De verklaring van alles:

'Hitler had moeilijke jeugd'

Nazi-leider Adolf Hitler heeft het in zijn jeugd moeilijk gehad, zo meldt vandaag de Britse krant The Guardian. Het dagblad baseert zich op nieuw wetenschappelijk onderzoek. Dat onderzoek is afkomstig van de historici Timothy Ryback en Florian Beierl. Zij traceerden de dagboeken van Paula Hitler, de zus van Adolf.

Wetenschapppelijk onderzoek heeft aangetoond dat de dagboeken van Paula Hitler echt zijn. Ze begon ze te schrijven toen ze zelf 8 jaar was, haar broer was toen 15. In de boeken staat onder meer te lezen dat Adolfs vader Alois hem geregeld een pak slaag gaf. Op een keer werd de kleine Adolf zo afgeranseld op zolder dat zijn moeder tussenbeide kwam en de klappen van zijn vader met haar eigen lichaam opving

Beierl: ''Dit is een beeld van een totaal dysfunctioneel gezin dat het publiek niet eerder heeft gezien. De terreur van het Derde Rijk werd gecultiveerd in Hitlers eigen huis.'' De Duitse tv-zender ZDF zendt volgende week een documentaire uit over het materiaal uit de dagboeken.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 04-08-2005 16:57 by Jansuh Profiel van Jansuh

Ow, ok, dan is het goed.

Maar denk eens na: Als IEDEREEN die mishandeld is/wordt dit 'mag' doen, want zo staat het er ongeveer op het einde, dan krijgen we straks een soort 3e wereld oorlog..




Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-08-2005 17:02 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Zou Osama ook klapjes van zijn pappie hebben gehad?

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 04-08-2005 17:02]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-08-2005 17:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 4 augustus 2005 16:57 schreef Jansuh het volgende:
Ow, ok, dan is het goed.

Maar denk eens na: Als IEDEREEN die mishandeld is/wordt dit 'mag' doen, want zo staat het er ongeveer op het einde, dan krijgen we straks een soort 3e wereld oorlog..



Idd, lijkt mij dat genoeg mensen met een "moeilijke jeugd" gewoon/normaal kunnen blijven nadenken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-08-2005 17:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 4 augustus 2005 17:02 schreef Leviathanica het volgende:
Zou Osama ook klapjes van zijn pappie hebben gehad?

Zweepslagen met een gouden zweep.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 04-08-2005 17:29 by Jansuh Profiel van Jansuh

quote:
Op 4 augustus 2005 17:15 schreef ghoulliette het volgende:
Zweepslagen met een gouden zweep.


Dan moet die homo niet janken man, leer doet veeel meer pijn.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen