IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2005 22:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 juli 2005 22:05 schreef zillah-morte het volgende:
Ik heb ook een vaag vermoeden dat zijn vriendin dit ook niet leest
Jawel hoor, die lacht zich nu weer krom om de onzin die ik uitkraam, en daarna ga ik haar schoenen poetsen ...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 27-07-2005 22:07 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

On topic graag


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-07-2005 22:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 juli 2005 22:06 schreef Jenje het volgende:
Jawel hoor, die lacht zich nu weer krom om de onzin die ik uitkraam, en daarna ga ik haar schoenen poetsen ...

Ja ja nu weet ik zeker dat ze niet meeleest...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2005 22:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tussen de regels door is het ontopic ... begrijpend lezen graag


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-07-2005 22:08 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 27 juli 2005 22:07 schreef Psychonaut het volgende:
On topic graag


Niet zeiken, ik vind het nieuws dat Jenje z'n vriendin d'r schoenen poetst aardig droevig.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2005 22:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 juli 2005 22:08 schreef Illusione het volgende:
Niet zeiken, ik vind het nieuws dat Jenje z'n vriendin d'r schoenen poetst aardig droevig.
Ik lik jouw reet toch ook?



*OEPS*


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-07-2005 22:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

NU idd wel even weer ontopic graag, het is geen lultopic


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2005 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ok on topic op Ghoullie: als je als vrouw in zo;n land met zulke ongeschreven regels leeft, beter opletten lijkt me ....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-07-2005 22:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Ik zou uit de buurt van mannen blijven en een lesbische commune stichten, zoals de Griekse amazones, alleen dat rechter tiet afsnijden is een minder strak plan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2005 23:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

en na 1 generatie uitsterven ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-07-2005 23:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

nee want af een toe een man je commune insleuren voor sex/voortplanting kan wel, en die daarna er weer uitkicken


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-07-2005 23:26 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 27 juli 2005 23:20 schreef ghoulliette het volgende:
nee want af een toe een man je commune insleuren voor sex/voortplanting kan wel, en die daarna er weer uitkicken


Opeten, bedoel je


Hatsjikidee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2005 23:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

en toen werd de pot pindakaas uitgevonden en sterf je de hongerdood ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2005 8:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 juli 2005 18:07 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb het lichte vermoeden dat jij weinig vriendschap, liefde en respect voelt voor het marokkaans element binnen onze maatschappij.


na het lezen van berichten zoals onderstaande wordt het met de dag moeilijker om ook maar iets van sympathie voor marokkanen op te brengen. Wat is er toch met die lui aan de hand????


Zoon Theo van Gogh in elkaar geslagen

Lieuwe, de 14-jarige zoon van de vermoorde film- en opiniemaker Theo van Gogh, is na de moord twee keer op straat in elkaar geslagen door Marokkaanse jeugd. Dat vertelden de ouders van Theo vanavond in het tv-programma NOVA. De politie deed volgens hen weinig tot niets aan deze feiten.

In de straat waar Lieuwe woont hebben Marokkaanse jongeren rondgevraagd waar Lieuwe woonde. Ook toen is de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, zei de vader van de vermoorde cineast.

Op school is de zoon van Van Gogh overgeplaatst naar een andere klas, omdat sommige leerlingen hem pestten met de moord op zijn vader. Er werden zaken gezegd als ''wat goed dat je vader dood is.''

Begrip
Gisteren bleek al uit een reportage van NRC Handelsblad dat lang niet alle moslims in Amsterdam het erg vinden dat Theo van Gogh is vermoord. Alhoewel velen de moord scherp afkeurden, waren er ook nogal wat geluiden van begrip te horen. Zo zei de Syriër Tamer, die sinds 1999 in Amsterdam woont, dat hij liever had gezien dat Mohammed B. was vrijgelaten. ''Hij deed iets wat elke ware moslim had moeten doen: zijn religie verdedigen tegen beledigingen. Als ik de kans had gekregen, had ik hem zelf ook gedood.'' Hij vond het belachelijk dat men in Nederland treurde om de dood van een provocateur, terwijl er in Irak en Palestina, dagelijks mensen omkomen.

De 24-jarige Turk Nusret Aydin vond dat Mohammed B. voor een deel ''het gelijk aan zijn kant had'. Met zijn uitlatingen lokte Theo van Gogh de moord zelf uit, zo vond de pizzabakker: ''Oké, Mohammed vermoordde een mens, daarvoor moet hij bestraft worden, maar levenslang is wel erg lang.''

Een Marokkaanse man vond de uitspraak van levenslang voor B. daarentegen terecht: ''We kunnen toch niet iedereen doodschieten met wie we het oneens zijn?'' De 22-jarige Marokkaan Faisal Alawi, die vorig jaar verhuisde van Rabat naar Amsterdam, noemde Nederlandse Marokkanen erg conservatief: ''Ik ben ook moslim, maar de islam van Mohammed B. is geen religie, wel politiek. Zijn islam lokt racisme uit.''



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-07-2005 8:26]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-07-2005 8:30 by M. Profiel van M.

quote:
Op 27 juli 2005 16:10 schreef attila_de_hun het volgende:


Vrouw doodgeslagen wegens naar buiten kijken:

In het Syrische Abu Dhabi heeft een man zijn vrouw doodgeslagen nadat hij haar betrapte terwijl zij naar buiten keek. Toen de man werd aangehouden, verklaarde hij zijn vrouw slechts te hebben willen "disciplineren" omdat zij een door hem opgelegd verbod had genegeerd.

De 30-jarige man kwam 's avonds laat thuis toen hij zijn vrouw, zijn tweede, op het balkon naar buiten zag kijken. Vervolgens stormde hij op haar af en sloeg hij haar dood. De eerste vrouw van de man wilde nog tussenbeide komen, maar dit mocht niet meer baten.

Zal ze wel om gevraagd hebben dan


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-07-2005 9:17 by Iskariot Profiel van Iskariot

Vrouw veroorzaakt veel schade door nieuwe auto

Uitgegeven: 28 juli 2005 08:25
Laatst gewijzigd: 28 juli 2005 08:32

BEST - Een vrouw uit Best veroorzaakte woensdagmiddag in haar woonplaats veel schade doordat zij nog niet aan haar nieuwe auto, een automaat, gewend was. De afstand tussen rem- en gaspedaal was anders dan bij haar vorige auto. Het ging fout toen de 79-jarige vrouw met haar nog geen maand oude auto uit een parkeerhaven wilde wegrijden, aldus een woordvoerder van de politie.

Zij gaf gas in plaats van het rempedaal in te drukken, waardoor het voertuig hard achteruit reed en tegen een achter haar geparkeerde auto botste. De hevig geschrokken vrouw schakelde daarop in de vooruit, met als gevolg dat haar wagen met hoge snelheid de auto voor haar ramde. Haar auto duwde het andere voertuig opzij. De bestuurster was in de veronderstelling geweest dat ze het rempedaal intrapte.


De auto van de vrouw werd met spinnende banden gelanceerd en ging dwars door twee voortuinen. Daarbij sneuvelden een heg en een boom.


Vrouwen en autorijden


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2005 9:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:

Wet tegen verheerlijken terreur

Uitgegeven: 28 juli 2005 08:01
Laatst gewijzigd: 28 juli 2005 09:16

DEN HAAG - Op het verheerlijken van terreur komt voortaan een celstraf van maximaal een jaar. Dat staat in een ontwerpwetsvoorstel van minister Donner (Justitie).

Eerder dit jaar kondigde het kabinet aan met maatregelen te komen om imams aan te pakken die haat zaaien.



quote:
Zoon Van Gogh na moord in elkaar geslagen

Uitgegeven: 27 juli 2005 23:14
Laatst gewijzigd: 27 juli 2005 23:50

HILVERSUM - De zoon van cineast Theo van Gogh is na de moord op zijn vader twee keer op straat in elkaar geslagen door Nederlandse Marokkanen. Dat hebben de ouders van de filmmaker woensdagavond gezegd in het actualiteitenprogramma Nova . De politie kwam volgens hen niet opdagen nadat hun kleinzoon was toegetakeld.

"Dat zijn hele drama's geweest", zei vader J. van Gogh. Volgens zijn vrouw, A. van Gogh, was er geen directe aanleiding voor de incidenten. "Hij liep met de hond buiten en toen zeiden ze: heet jij Van Gogh? Toen zei hij nee natuurlijk, maar toen hebben ze hem toch gepakt", zei ze.


Geen politie

Ook in de straat waar Theo van Gogh woonde, zijn Marokkaanse jongeren geweest die vroegen waar Lieuwe woonde. De buren hebben toen de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, aldus de moeder van de vermoorde filmmaker. Op school is Lieuwe aan het einde van het jaar volgens haar man naar een andere klas in een ander gebouw overgeplaatst, omdat hij werd gepest met opmerkingen als "maar goed dat je vader dood is".

Volgens de moeder van Theo is het nog altijd "moeilijk" voor haar kleinzoon, die in de puberteit zit. Hij is wel over naar de volgende klas. "Hij doet z'n best", zei z'n oma.

AIVD

De ouders hekelden verder de volgens hen gebrekkige samenwerking tussen de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) en het Openbaar Ministerie (OM). Volgens hen heeft de AIVD in de maanden voorafgaande aan de moord aanvankelijk geweigerd het OM ambtsberichten te geven op basis van telefoontaps van Mohammed B., de 27-jarige Amsterdammer van Marokkaanse afkomst die dinsdag tot levenslang werd veroordeeld voor de moord op Van Gogh.

Na drie weken vroeg het OM volgens A. van Gogh opnieuw om de gegevens. "Toen zeiden ze: we hebben de taps vernietigd", zei ze, omdat er geen reden was om ze te bewaren. "In mijn tijd gooide men niet zo gauw iets weg", zei haar man, die bij de geheime dienst heeft gewerkt.

Volgens de moeder van Van Gogh heeft de AIVD fouten gemaakt. "Als ze er alert op waren geweest, was Theo misschien niet dood geweest", zei ze. Het is volgens haar man "een raadsel" waarom de AIVD het afgeluisterde materiaal niet langer heeft bewaard.



Allemaal nekschot, hoppetee


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-07-2005 9:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Man ontslagen omdat hij dood is
Gepost door Lars (detulp050) - Bron: Ananova
Gepubliceerd: woensdag 27 juli 2005 @ 15:30
Thuiskomen van vakantie en merken dat je dood en ontslagen bent. Dat overkwam een Roemeense man. Valentin Lefter, 20 jaar, uit Focsani, liet weten dat hij geschokt is dood te zijn verklaard en zijn baan kwijt te zijn. Vooral omdat hij maar twee weekjes weg is geweest.

Zijn werkgever, wijnbottelaar Prodecam Vanatori, had een brief naar zijn vrouw gestuurd om haar te condoleren met het verlies en haar op de hoogte te stellen van de beëindiging van haar mans dienstverband. Verder liet het bedrijf in de brief weten dat ze eventuele openstaande loonbetalingen alsnog zal ontvangen.

Nadat de man contact had opgenomen met zijn werkgever werd al snel duidelijk dat er sprake was van een computerfout, waardoor de onfortuinlijke brief bij de vakantievierende Roemeen terecht kwam. Helaas kon zijn baas hem niet zijn oude baantje aanbieden, daarvoor hadden ze al een nieuw iemand aangenomen. Valentin Lefter is nu van plan juridische stappen te ondernemen en eist meer dan 15.000 euro.


Handig


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 28-07-2005 9:26 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2005 9:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 juli 2005 9:23 schreef Jenje het volgende:
Allemaal nekschot, hoppetee


nee man, geef ze een jeugdhuis en "begrip tonen". Om de zaak bij elkaar te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-07-2005 9:54]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-07-2005 9:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 28 juli 2005 9:23 schreef Jenje het volgende:
Allemaal nekschot, hoppetee


Behoorlijk, wat een lafbekken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-07-2005 9:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 28 juli 2005 9:17 schreef Iskariot het volgende:
Vrouw veroorzaakt veel schade door nieuwe auto



Vrouwen en autorijden


Bejaarden en autorijden bedoel je


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-07-2005 10:00 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 28 juli 2005 9:52 schreef ghoulliette het volgende:
Bejaarden en autorijden bedoel je

HAP


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-07-2005 10:30 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 juli 2005 8:25 schreef attila_de_hun het volgende:
De 22-jarige Marokkaan Faisal Alawi, die vorig jaar verhuisde van Rabat naar Amsterdam, noemde Nederlandse Marokkanen erg conservatief: ''Ik ben ook moslim, maar de islam van Mohammed B. is geen religie, wel politiek. Zijn islam lokt racisme uit.

Ja dit soort dingen hoor ik vaker. Volgens mij zit daar ook het grootste probleem, niet de marokkanen in het algemeen maar de marokkanen in nederland.


Zenial


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2005 10:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 28 juli 2005 10:30 schreef Zenial het volgende:
Ja dit soort dingen hoor ik vaker. Volgens mij zit daar ook het grootste probleem, niet de marokkanen in het algemeen maar de marokkanen in nederland.



Tuurlijk, dat is zo. Zelfde met de Turken. welke komen naar hier? die uit de bergen. Hier zijn ze verdomme achterlijker dan dat ze ginder zijn! Dat zeggen de Turken ook als je daar op reis gaat.


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen