|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
On topic graag |
|
quote: Ja ja nu weet ik zeker dat ze niet meeleest... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tussen de regels door is het ontopic ... begrijpend lezen graag |
|
quote: Niet zeiken, ik vind het nieuws dat Jenje z'n vriendin d'r schoenen poetst aardig droevig. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ik lik jouw reet toch ook? *OEPS* |
|
NU idd wel even weer ontopic graag, het is geen lultopic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ok on topic op Ghoullie: als je als vrouw in zo;n land met zulke ongeschreven regels leeft, beter opletten lijkt me .... |
|
Ik zou uit de buurt van mannen blijven en een lesbische commune stichten, zoals de Griekse amazones, alleen dat rechter tiet afsnijden is een minder strak plan. |
|
en na 1 generatie uitsterven ... |
|
nee want af een toe een man je commune insleuren voor sex/voortplanting kan wel, en die daarna er weer uitkicken |
|
quote: Opeten, bedoel je Hatsjikidee! |
|
en toen werd de pot pindakaas uitgevonden en sterf je de hongerdood ... |
|
quote: na het lezen van berichten zoals onderstaande wordt het met de dag moeilijker om ook maar iets van sympathie voor marokkanen op te brengen. Wat is er toch met die lui aan de hand???? Zoon Theo van Gogh in elkaar geslagen Lieuwe, de 14-jarige zoon van de vermoorde film- en opiniemaker Theo van Gogh, is na de moord twee keer op straat in elkaar geslagen door Marokkaanse jeugd. Dat vertelden de ouders van Theo vanavond in het tv-programma NOVA. De politie deed volgens hen weinig tot niets aan deze feiten. In de straat waar Lieuwe woont hebben Marokkaanse jongeren rondgevraagd waar Lieuwe woonde. Ook toen is de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, zei de vader van de vermoorde cineast. Op school is de zoon van Van Gogh overgeplaatst naar een andere klas, omdat sommige leerlingen hem pestten met de moord op zijn vader. Er werden zaken gezegd als ''wat goed dat je vader dood is.'' Begrip Gisteren bleek al uit een reportage van NRC Handelsblad dat lang niet alle moslims in Amsterdam het erg vinden dat Theo van Gogh is vermoord. Alhoewel velen de moord scherp afkeurden, waren er ook nogal wat geluiden van begrip te horen. Zo zei de Syriër Tamer, die sinds 1999 in Amsterdam woont, dat hij liever had gezien dat Mohammed B. was vrijgelaten. ''Hij deed iets wat elke ware moslim had moeten doen: zijn religie verdedigen tegen beledigingen. Als ik de kans had gekregen, had ik hem zelf ook gedood.'' Hij vond het belachelijk dat men in Nederland treurde om de dood van een provocateur, terwijl er in Irak en Palestina, dagelijks mensen omkomen. De 24-jarige Turk Nusret Aydin vond dat Mohammed B. voor een deel ''het gelijk aan zijn kant had'. Met zijn uitlatingen lokte Theo van Gogh de moord zelf uit, zo vond de pizzabakker: ''Oké, Mohammed vermoordde een mens, daarvoor moet hij bestraft worden, maar levenslang is wel erg lang.'' Een Marokkaanse man vond de uitspraak van levenslang voor B. daarentegen terecht: ''We kunnen toch niet iedereen doodschieten met wie we het oneens zijn?'' De 22-jarige Marokkaan Faisal Alawi, die vorig jaar verhuisde van Rabat naar Amsterdam, noemde Nederlandse Marokkanen erg conservatief: ''Ik ben ook moslim, maar de islam van Mohammed B. is geen religie, wel politiek. Zijn islam lokt racisme uit.'' [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-07-2005 8:26] |
|
quote: Zal ze wel om gevraagd hebben dan Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vrouw veroorzaakt veel schade door nieuwe auto Uitgegeven: 28 juli 2005 08:25 Laatst gewijzigd: 28 juli 2005 08:32 BEST - Een vrouw uit Best veroorzaakte woensdagmiddag in haar woonplaats veel schade doordat zij nog niet aan haar nieuwe auto, een automaat, gewend was. De afstand tussen rem- en gaspedaal was anders dan bij haar vorige auto. Het ging fout toen de 79-jarige vrouw met haar nog geen maand oude auto uit een parkeerhaven wilde wegrijden, aldus een woordvoerder van de politie. Zij gaf gas in plaats van het rempedaal in te drukken, waardoor het voertuig hard achteruit reed en tegen een achter haar geparkeerde auto botste. De hevig geschrokken vrouw schakelde daarop in de vooruit, met als gevolg dat haar wagen met hoge snelheid de auto voor haar ramde. Haar auto duwde het andere voertuig opzij. De bestuurster was in de veronderstelling geweest dat ze het rempedaal intrapte. De auto van de vrouw werd met spinnende banden gelanceerd en ging dwars door twee voortuinen. Daarbij sneuvelden een heg en een boom. Vrouwen en autorijden |
|
quote: quote: Allemaal nekschot, hoppetee |
|
Man ontslagen omdat hij dood is Gepost door Lars (detulp050) - Bron: Ananova Gepubliceerd: woensdag 27 juli 2005 @ 15:30 Thuiskomen van vakantie en merken dat je dood en ontslagen bent. Dat overkwam een Roemeense man. Valentin Lefter, 20 jaar, uit Focsani, liet weten dat hij geschokt is dood te zijn verklaard en zijn baan kwijt te zijn. Vooral omdat hij maar twee weekjes weg is geweest. Zijn werkgever, wijnbottelaar Prodecam Vanatori, had een brief naar zijn vrouw gestuurd om haar te condoleren met het verlies en haar op de hoogte te stellen van de beëindiging van haar mans dienstverband. Verder liet het bedrijf in de brief weten dat ze eventuele openstaande loonbetalingen alsnog zal ontvangen. Nadat de man contact had opgenomen met zijn werkgever werd al snel duidelijk dat er sprake was van een computerfout, waardoor de onfortuinlijke brief bij de vakantievierende Roemeen terecht kwam. Helaas kon zijn baas hem niet zijn oude baantje aanbieden, daarvoor hadden ze al een nieuw iemand aangenomen. Valentin Lefter is nu van plan juridische stappen te ondernemen en eist meer dan 15.000 euro. Handig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: nee man, geef ze een jeugdhuis en "begrip tonen". Om de zaak bij elkaar te houden. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-07-2005 9:54] |
|
quote: Behoorlijk, wat een lafbekken. |
|
quote: Bejaarden en autorijden bedoel je |
|
quote: HAP |
|
quote: Ja dit soort dingen hoor ik vaker. Volgens mij zit daar ook het grootste probleem, niet de marokkanen in het algemeen maar de marokkanen in nederland. Zenial |
|
quote: Tuurlijk, dat is zo. Zelfde met de Turken. welke komen naar hier? die uit de bergen. Hier zijn ze verdomme achterlijker dan dat ze ginder zijn! Dat zeggen de Turken ook als je daar op reis gaat. signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |