|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en Animal Planet ... |
|
quote: Idd... De kans dat er iets leuks op tv is, is weer een paar tienden van procenten gestegen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
tv=Indoctrinatie Ik BEN BANG!!! Suck my piss |
|
quote: Optimist! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nee, natuurlijk, maar ik erger me vooral aan de volslagen overbodigheid ervan. Toen ik nog klein was (ik ben maarliefst bijna 20 ) hadden we een handvol kanalen en terugkijkend redde ik me daar prima mee. Ik kijk nog wel TV (al probeer ik langzaam maar zeker af te kicken), maar niet bepaald vaak, en dan ook alleen maar naar Nederland 1/2/3 en CNN, en soms wat Discovery (idd), National Geographic of ARTE (leuke muziekspecials). Verder kijk ik eigenlijk alleen nog wat video's en/of DVD's... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 13-08-2005 13:21] |
|
Mythbusters, everything the human mind needs.. |
|
quote:het is waarshijnlijk 0 % voor mij (en jou) maar wat doet het er toe? zolang er voor mij maar een paar goede zenders zijn kunnen er wel 10.000 zenders naast staan. Als anderen er behoefte aan hebben zit ik er niet mee, en als er geen markt voor is verdwijnen ze vanzelf wel. (wat me overigens niks zal verbazen met Talpa) |
|
"Well, that was kinda interesting" Nadat Buster met een liftcabine 8 verdiepingen naar beneden gestort was .... Jamie heerscht ... |
|
"Buster's gonna die!!!" Hehehehe. |
|
"I recject your reality, and substitute my own" adam heerst |
|
quote: 500 zenders?, 10.00 zenders? Ik kom niet verder dan 22, en er zijn er slechts 10 nederlands. |
|
quote: Toen je klein was dacht je ook dat een aflevering van de fabeltjes krant een half uur duurde. Blijkt het maar 5 minuten te zijn. |
|
quote: Welleens de Kerings dienst van waarden gezien? Op de RVU erg leuk. Nederland 3 heerscht sowieso. |
|
quote: Het heeft m.i. niet zoveel te maken met hoe je als klein kind in de wereld staat, maar vooral met wat je wel en niet gewend bent. 'We' zijn tegenwoordig gewend dat we TV kijken (horen te kijken?) en daarbij kunnen kiezen uit talloze alternatieven wat betreft programma's en zenders, terwijl 'we' vroeger net zo goed konden leven met vier, drie of (prehistorie ) twee kanalen. Ik bedoel maar... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 13-08-2005 14:08] |
|
Tja nu vallen de mensen die niet kunnen kiezen gewoon door de mand. Als je vind dat er niets op tv is, nou en? UItzetten dat ding, ga naar buiten, pak een boek. Waarom is het zo belangrijk dat er iets leuks op tv moet zijn. (Alhoewel ik het zelf beter zou vinden als er meer programma's met educatieve waarden zouden komen zodat het nederlandse volk nog iets van kennis meekrijgt) |
|
quote: Dat heerscht ja.. ik weet nog dat ik dat programma voor het eerst zag, een half jaar terug ofzo, en net na de aankondiging erin zapte... een dag later verbaasde ik me nog dat ik serieus een vol uur naar een programma over (de herkomst en prijs van) bruine bonen had zitten kijken Ned 3 is naar mijn idee de meest waardevolle zender op dit moment, al is het wel iets teveel cabaret... programma's als Zembla, Tegenlicht, Keuringsdienst van Waarde, Andere Tijdens, erg gaaf... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-08-2005 14:22] |
|
quote: (pak ze!!) heel erg waar...daarom staat de tv hier eigenlijk nooit aan. Ik kijk af en toe een docu. Het laatste wat me echt imponeerde was een docu over Cusai & Uday (Saddam's kinderen ) Suck my piss |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-08-2005 14:24] |
|
quote: Of, zoals Skullfuck gezegt zou hebben: Conditionering. |
|
quote: 1. nee. ik zal de tv-gids eesn nakijken wanneer het komt. als het maar niet tegelijkertijd met mythbusters is. 2. ja. op deze zender komt inderdaad nog wel eens wat zinnigs. ook de enige nederlandse quiz waar ik weleens naar kijk, namelijk 2 voor 12. (verder kijk ik natuurlijk wel eens naar weakest link op de BBC maar alleen voor het afzeiken door ann robinson |
|
quote: Argh Argh argh |
|
+1 |
|
Hahahaha, net als XTC laten controleren op houseparties, vet tof! |
|
Lerares cel in na seks met 13-jarige Bron: Tennessean.com Pamela Rogers, de gymlerares uit Tennessee in de Verenigde Staten die beschuldigd werd van seks met een 13-jarige student, is veroordeeld tot 9 maanden cel. Tevens zal Rogers, die meerdere malen seks had met haar atletische pupil, haar onderwijsakte levenslang kwijt zijn. Er hing Rogers 16 jaar celstraf boven het hoofd. In totaal moet ze nu 270 dagen de cel in, maar bij goed gedrag kan ze na 200 dagen vrijkomen. De ex-lerares mag gedurende 8 jaar géén interviews geven over deze in de VS geruchtmakende zaak. Rogers, nu 28, was 27 jaar toen ze van bil ging met haar 13-jarige leerling. De seks vond onder meer plaats in de woning van de jongen, terwijl diens ouders sliepen, en in het huis van de lerares. Haar man, basketbalcoach Chris Turner, is ze door de affaire kwijt geraakt. De scheiding is al aangevraagd. signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |