IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-08-2005 13:13 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 13 augustus 2005 13:11 schreef attila_de_hun het volgende:
je hoeft toch niet te kijken?? al zijn er 10.000 zenders. het is geheel vrijblijvend hoor. en zolang we discovery hebben..


Klopt Discovery heerscht


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2005 13:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

en Animal Planet ...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-08-2005 13:18 by altx Profiel van altx

quote:
Op 13 augustus 2005 13:11 schreef attila_de_hun het volgende:
je hoeft toch niet te kijken?? al zijn er 10.000 zenders. het is geheel vrijblijvend hoor. en zolang we discovery hebben..


Idd... De kans dat er iets leuks op tv is, is weer een paar tienden van procenten gestegen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-08-2005 13:19 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

tv=Indoctrinatie

Ik BEN BANG!!!


Suck my piss


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 13-08-2005 13:19 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 13 augustus 2005 13:18 schreef altx het volgende:
Idd... De kans dat er iets leuks op tv is, is weer een paar tienden van procenten gestegen...


Optimist!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-08-2005 13:19 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 13 augustus 2005 13:11 schreef attila_de_hun het volgende:

je hoeft toch niet te kijken?? al zijn er 10.000 zenders. het is geheel vrijblijvend hoor. en zolang we discovery hebben..

Nee, natuurlijk, maar ik erger me vooral aan de volslagen overbodigheid ervan. Toen ik nog klein was (ik ben maarliefst bijna 20 ) hadden we een handvol kanalen en terugkijkend redde ik me daar prima mee. Ik kijk nog wel TV (al probeer ik langzaam maar zeker af te kicken), maar niet bepaald vaak, en dan ook alleen maar naar Nederland 1/2/3 en CNN, en soms wat Discovery (idd), National Geographic of ARTE (leuke muziekspecials). Verder kijk ik eigenlijk alleen nog wat video's en/of DVD's...

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 13-08-2005 13:21]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-08-2005 13:20 by Snaack Profiel van Snaack

Mythbusters, everything the human mind needs..




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-08-2005 13:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 augustus 2005 13:18 schreef altx het volgende:
Idd... De kans dat er iets leuks op tv is, is weer een paar tienden van procenten gestegen...
het is waarshijnlijk 0 % voor mij (en jou) maar wat doet het er toe? zolang er voor mij maar een paar goede zenders zijn kunnen er wel 10.000 zenders naast staan. Als anderen er behoefte aan hebben zit ik er niet mee, en als er geen markt voor is verdwijnen ze vanzelf wel. (wat me overigens niks zal verbazen met Talpa)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2005 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

"Well, that was kinda interesting"

Nadat Buster met een liftcabine 8 verdiepingen naar beneden gestort was ....



Jamie heerscht ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-08-2005 13:22 by Snaack Profiel van Snaack

"Buster's gonna die!!!"


Hehehehe.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-08-2005 13:25 by Nimbus Profiel van Nimbus

"I recject your reality, and substitute my own"

adam heerst


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2005 13:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 augustus 2005 13:11 schreef attila_de_hun het volgende:
je hoeft toch niet te kijken?? al zijn er 10.000 zenders. het is geheel vrijblijvend hoor. en zolang we discovery hebben..

500 zenders?, 10.00 zenders?

Ik kom niet verder dan 22, en er zijn er slechts 10 nederlands.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2005 13:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 augustus 2005 13:19 schreef Hexegot het volgende:
Nee, natuurlijk, maar ik erger me vooral aan de volslagen overbodigheid ervan. Toen ik nog klein was (ik ben maarliefst bijna 20 ) hadden we een handvol kanalen en terugkijkend redde ik me daar prima mee. Ik kijk nog wel TV (al probeer ik langzaam maar zeker af te kicken), maar niet bepaald vaak, en dan ook alleen maar naar Nederland 1/2/3 en CNN, en soms wat Discovery (idd), National Geographic of ARTE (leuke muziekspecials). Verder kijk ik eigenlijk alleen nog wat video's en/of DVD's...

Toen je klein was dacht je ook dat een aflevering van de fabeltjes krant een half uur duurde. Blijkt het maar 5 minuten te zijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2005 13:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 augustus 2005 13:21 schreef attila_de_hun het volgende:
het is waarshijnlijk 0 % voor mij (en jou) maar wat doet het er toe? zolang er voor mij maar een paar goede zenders zijn kunnen er wel 10.000 zenders naast staan. Als anderen er behoefte aan hebben zit ik er niet mee, en als er geen markt voor is verdwijnen ze vanzelf wel. (wat me overigens niks zal verbazen met Talpa)

Welleens de Kerings dienst van waarden gezien? Op de RVU erg leuk. Nederland 3 heerscht sowieso.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-08-2005 14:06 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 13 augustus 2005 13:57 schreef ghoulliette het volgende:

Toen je klein was dacht je ook dat een aflevering van de fabeltjes krant een half uur duurde. Blijkt het maar 5 minuten te zijn.

Het heeft m.i. niet zoveel te maken met hoe je als klein kind in de wereld staat, maar vooral met wat je wel en niet gewend bent. 'We' zijn tegenwoordig gewend dat we TV kijken (horen te kijken?) en daarbij kunnen kiezen uit talloze alternatieven wat betreft programma's en zenders, terwijl 'we' vroeger net zo goed konden leven met vier, drie of (prehistorie ) twee kanalen. Ik bedoel maar...

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 13-08-2005 14:08]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2005 14:19 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Tja nu vallen de mensen die niet kunnen kiezen gewoon door de mand.

Als je vind dat er niets op tv is, nou en? UItzetten dat ding, ga naar buiten, pak een boek. Waarom is het zo belangrijk dat er iets leuks op tv moet zijn.

(Alhoewel ik het zelf beter zou vinden als er meer programma's met educatieve waarden zouden komen zodat het nederlandse volk nog iets van kennis meekrijgt)


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-08-2005 14:21 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 13 augustus 2005 13:57 schreef ghoulliette het volgende:
Welleens de Kerings dienst van waarden gezien? Op de RVU erg leuk. Nederland 3 heerscht sowieso.


Dat heerscht ja.. ik weet nog dat ik dat programma voor het eerst zag, een half jaar terug ofzo, en net na de aankondiging erin zapte... een dag later verbaasde ik me nog dat ik serieus een vol uur naar een programma over (de herkomst en prijs van) bruine bonen had zitten kijken

Ned 3 is naar mijn idee de meest waardevolle zender op dit moment, al is het wel iets teveel cabaret... programma's als Zembla, Tegenlicht, Keuringsdienst van Waarde, Andere Tijdens, erg gaaf...


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-08-2005 14:22]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-08-2005 14:23 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 13 augustus 2005 14:19 schreef ghoulliette het volgende:
Tja nu vallen de mensen die niet kunnen kiezen gewoon door de mand.

Als je vind dat er niets op tv is, nou en? UItzetten dat ding, ga naar buiten, pak een boek. Waarom is het zo belangrijk dat er iets leuks op tv moet zijn.






(pak ze!!)

heel erg waar...daarom staat de tv hier eigenlijk nooit aan. Ik kijk af en toe een docu. Het laatste wat me echt imponeerde was een docu over Cusai & Uday (Saddam's kinderen )


Suck my piss


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-08-2005 14:24 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

.


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-08-2005 14:24]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-08-2005 14:25 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 augustus 2005 14:23 schreef skullfuck het volgende:


(pak ze!!)

heel erg waar...daarom staat de tv hier eigenlijk nooit aan. Ik kijk af en toe een docu. Het laatste wat me echt imponeerde was een docu over Cusai & Uday (Saddam's kinderen )


Of, zoals Skullfuck gezegt zou hebben:

Conditionering.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-08-2005 15:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 augustus 2005 13:57 schreef ghoulliette het volgende:
1. Welleens de Kerings dienst van waarden gezien? 2. Nederland 3 heerscht sowieso.


1. nee. ik zal de tv-gids eesn nakijken wanneer het komt. als het maar niet tegelijkertijd met mythbusters is.

2. ja. op deze zender komt inderdaad nog wel eens wat zinnigs. ook de enige nederlandse quiz waar ik weleens naar kijk, namelijk 2 voor 12. (verder kijk ik natuurlijk wel eens naar weakest link op de BBC maar alleen voor het afzeiken door ann robinson


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2005 17:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Vertrouwenspersoon voor ontvluchte tbs'ers

Uitgegeven: 13 augustus 2005 14:16

ARNHEM - De Europese Organisatie ter bescherming van de Rechtspositie van Gedetineerden (EORG) gaat een vertrouwenspersoon aanstellen voor gevluchte tbs'ers. Het is de bedoeling dat die een voortvluchtige tbs'er adviseert uit zichzelf terug te keren naar de inrichting. Dit heeft de EORG zaterdag laten weten.

De EORG denkt aan iemand die psychiatrisch is geschoold, aldus een woordvoerder. De organisatie hoopt uiterlijk 1 september een vertrouwenspersoon te hebben gevonden.


Zo hoopt de EORG te voorkomen dat een voortvluchtige tbs'er delicten pleegt of zich door justitie in het nauw gedreven voelt. Het tonen van foto's en verspreiden van opsporingsberichten kan volgens de EORG ertoe leiden dat een ontvluchte tbs'er "door het lint gaat".

De vertrouwenspersoon is er voor de tbs'er en zal geen enkele rol spelen in het opsporingstraject, benadrukt de EORG. De tbs'er zelf besluit of hij wil terugkeren of niet.

Telefoonnummer

Er komt een speciaal telefoonnummer waarop de vertrouwenspersoon te bereiken is. De EORG wil nog overleggen met justitie om te verzekeren dat de gesprekken vertrouwelijk zijn.

Opwelling

De EORG denkt dat gevluchte tbs'ers wel behoefte hebben aan een vertrouwenspersoon. "Het vluchten is nooit vooropgezet", aldus de woordvoerder van de organisatie. "Het gebeurt in een opwelling."




Argh Argh argh


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-08-2005 17:32 by Hexegot Profiel van Hexegot

+1


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-08-2005 18:15 by Schaep Profiel van Schaep

Hahahaha, net als XTC laten controleren op houseparties, vet tof!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2005 21:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Lerares cel in na seks met 13-jarige

Bron: Tennessean.com


Pamela Rogers, de gymlerares uit Tennessee in de Verenigde Staten die beschuldigd werd van seks met een 13-jarige student, is veroordeeld tot 9 maanden cel. Tevens zal Rogers, die meerdere malen seks had met haar atletische pupil, haar onderwijsakte levenslang kwijt zijn. Er hing Rogers 16 jaar celstraf boven het hoofd. In totaal moet ze nu 270 dagen de cel in, maar bij goed gedrag kan ze na 200 dagen vrijkomen.

De ex-lerares mag gedurende 8 jaar géén interviews geven over deze in de VS geruchtmakende zaak. Rogers, nu 28, was 27 jaar toen ze van bil ging met haar 13-jarige leerling. De seks vond onder meer plaats in de woning van de jongen, terwijl diens ouders sliepen, en in het huis van de lerares. Haar man, basketbalcoach Chris Turner, is ze door de affaire kwijt geraakt. De scheiding is al aangevraagd.






signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen