IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-07-2005 19:39 by Iskariot Profiel van Iskariot

Man betaalt recordboete van 141.000 euro cash

Uitgegeven: 29 juli 2005 18:52
MAASTRICHT - De politie van Maastricht heeft vrijdagmiddag een enorme boete geïnd van bijna 141.000 euro van een 42-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats. Dat meldde de politie vrijdag.

De man moest die boete nog betalen na een uitspraak van de rechtbank in 2001 in een drugszaak. Het is nog niet eerder voorgekomen dat bij de Politie Limburg-Zuid een dergelijk groot boetebedrag in één keer werd geïnd.

Tijdens een toevallige controle in Maastricht ontdekte de politie dat de man nog moest betalen. De man kon kiezen of delen: betalen of 36 maanden in de cel. Op het politiebureau belde hij een vriend die hem het geld bracht. De man betaalde daarop contant en werd in vrijheid gesteld.




Moet je bij grote bedragen trouwens niet kunnen aantonen waar het vandaan komt?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-07-2005 23:10 by Chelman Profiel van Chelman

Dat niet.

Ze vallen wel onder de MOT oftewel ze moeten door de ontvanger gemeld worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 29-07-2005 23:21 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Misschien iets gewonnen met de staatsloterij?

btw. Vandaag is er weer een poging tot inbraak gedaan bij onze buurvrouw ( ik woon met mijn vrouw 2 onder 1 kap). Damn. En er is al een keer ingebroken. En zij heeft allemaal van die rolluiken en ijzeren stange voor de ramen etc.

Damn. Wij niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 29-07-2005 23:26]



Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 29-07-2005 23:30 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

Dan denkt een dief dus dat de buren de meest boeiende inboedel hebben, en gaan ze daarop af



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 29-07-2005 23:34 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 juli 2005 23:30 schreef Nameless shadow het volgende:
Dan denkt een dief dus dat de buren de meest boeiende inboedel hebben, en gaan ze daarop af


Gelukkig wel, ja. Maar waarom? Alleen haar tv alleen al komt uit 1985 ofzo. Ze is zo'n enorm christelijke alleenstaande oudere vrouw, vast wel met geld, maar dat staat gewoon op de bank, lijkt me. Bij de eerste inbraak was er niets gestolen, vertelde ze me.


En nee, ik zal iedereen maar voor zijn, ik was het niet.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-07-2005 17:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Iraans Heaumeaux-hangen is hoax!

De slurf op Schiphol staat weer open voor gevluchte Iraniërs en blijft dicht voor uitgeprocedeerden. Afgelopen week werd het uitzetten van Perzische chocoprinsen tijdelijk stopgezet vanwege alarmerende berichten dat twee homosensuelen daar zijn opgehangen vanwege hun geaardheid. Heel de media dook erop en schreeuwde moord en brand. Niemand die ook maar op het idee kwam eens een belletje te doen met Teheran zelf. Want het hele bericht blijkt een hoax! Dat zeggen Amnesty, Human Rights Watch en een internationale Gay en Lesbian organisatie. Toch niet de minsten. Afgelopen donderdag was al bekend dat de homo-executie een hoax was en werden er 'alerts' verstuurd naar de media. Maar programma's waaronder Nova 'vergaten' dit liever. Het homo zijn was secundair, dat leverde in combinatie met een fietsendiefstal en drankgebruik slechts 100 stokslagen op. De echte reden van de ophanging was voor de dubbele verkrachting van een 13-jarig jochie. Op zich een redelijke straf toch...


Mooi dat je daarover via de linkse propagandamachine niets over hoort.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-07-2005 17:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 31 juli 2005 17:12 schreef Misanthrope het volgende:
Iraans Heaumeaux-hangen is hoax!

De slurf op Schiphol staat weer open voor gevluchte Iraniërs en blijft dicht voor uitgeprocedeerden. Afgelopen week werd het uitzetten van Perzische chocoprinsen tijdelijk stopgezet vanwege alarmerende berichten dat twee homosensuelen daar zijn opgehangen vanwege hun geaardheid. Heel de media dook erop en schreeuwde moord en brand. Niemand die ook maar op het idee kwam eens een belletje te doen met Teheran zelf. Want het hele bericht blijkt een hoax! Dat zeggen Amnesty, Human Rights Watch en een internationale Gay en Lesbian organisatie. Toch niet de minsten. Afgelopen donderdag was al bekend dat de homo-executie een hoax was en werden er 'alerts' verstuurd naar de media. Maar programma's waaronder Nova 'vergaten' dit liever. Het homo zijn was secundair, dat leverde in combinatie met een fietsendiefstal en drankgebruik slechts 100 stokslagen op. De echte reden van de ophanging was voor de dubbele verkrachting van een 13-jarig jochie. Op zich een redelijke straf toch...


Mooi dat je daarover via de linkse propagandamachine niets over hoort.

Ja Amnesty, ed. die hieboven staan dat zijn rechtse organisaties.

mongool.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-07-2005 23:23 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 31 juli 2005 17:36 schreef ghoulliette het volgende:
Ja Amnesty, ed. die hieboven staan dat zijn rechtse organisaties.

mongool.

Had ik het daar dan over? Neen. Ik had het over de linkse media in Nederland, mongool.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-07-2005 23:42 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Hey geef anders meteen ff de Joden de schuld, als je toch bezig bent.
Ga lekker naar Pakistan.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-07-2005 23:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Mooi is dat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-08-2005 8:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 31 juli 2005 17:12 schreef Misanthrope het volgende:
Iraans Heaumeaux-hangen is hoax!
....

Mooi dat je daarover via de linkse propagandamachine niets over hoort.


Maar ik snap het niet goed. je bedoelt dat het beeld wat wij hebben van Iran mùet betrekking op mensenrechten (dat niet al te best is) vooral is gevormd door linkse propaganda?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-08-2005 8:55 by M. Profiel van M.

quote:
Op 1 augustus 2005 8:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar ik snap het niet goed. je bedoelt dat het beeld wat wij hebben van Iran mùet betrekking op mensenrechten (dat niet al te best is) vooral is gevormd door linkse propaganda?

Nee, hij bedoelt dat "de linkse media" volgens hem niet over deze hoax bericht hebben terwijl het wel nieuwswaarde heeft/zou moeten hebben (i.i.g. in zijn ogen!).

Nu weet ik niet wat "de linkse media" zijn (ja vast iig de Volkskrant maar verder?) en heb ik ze ook niet gezien of gelezen dus ik zou werkelijk de reikwijdte van deze schaamteloze samenzwering niet weten!

En eerlijk gezegd kan het me geen reet schelen


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-08-2005 9:01 by M. Profiel van M.

Ik heb ook nog een bericht!! Auf deutsch:

quote:
SCHWULE-BASH-PARTIES
Die Gaystapo haut rein

Der neueste Trend in der EXTREM perversen Schwulenszene Berlins sind Bash-Parties. Dort ficken sich ultra-agressive, schwule Glatzen gegenseitig so hart—komplett mit Schlagen, Treten und Headbutts—dass sie dabei auch mal draufgehen können. Es ist echt erstaunlich, wie viele Nazis für Mann-gegen-Mann Arschficken zu haben sind. Der verstorbene Pim Fortuyn, ein Rechtspopulist aus den Niederlanden, war ganz offen schwul. Für manche Glatzen ist es das einzig Wichtige, weiß und nicht-jüdisch zu sein, Homosexualität ist kein Problem. Und für eine noch kleinere Gruppe Skinheads ist Homosexualität die ultimative Daseinsform. Sie behaupten, dass Frauen weniger wert sind als Männer und dass es eine alte Verbindung zwischen Kriegern und Homos gibt. Selbst Achilles hat dauernd Schwänze gelutscht, und fast keiner konnte diesen Wichser endgültig erledigen.

Diese Neonazis rechtfertigen ihr Schwulsein mit dem Unterschied zwischen schwachen, verweichlichten, liberalen Schwuchteln und mächtigen Kriegern, die ab und zu einfach mal gerne hart rangenommen werden möchten. Wenn Du Dich für die zweite Gruppe qualifiziert hast, kannst Du jede Nacht in irgendeinem Berliner Drecksloch mit diesen fantastischen Partybrüdern blasen, ficken und Dich fast totschlagen lassen. Gay white pride, Jungs!

Wo trefft ihr Euch und was passiert da so?
Manchmal treffen wir uns im Ostgut, oder wo halt sonst gerade eine Snax Party ist, manchmal in anderen, etablierteren Darkrooms, oder man sucht sich auf gaydar.co.uk ein Date.

Wenn vier oder fünf Leute anfangen, rumzumachen, steigen andere Jungs schon mal mit ein, Du bist entweder einer von uns, oder Du musst Dir im Klaren darüber sein, was Dich erwartet. Am Schluss wirst Du bluten und ein blaues Auge haben. Wir werden dich richtig hart rannehmen, alles kann passieren.

Gibt es Partys, die auf bestimmte Art und Weise angekündigt werden? Was für eine Art Musik wird in den Clubs gespielt?
Du weißt halt, ob es eine richtig tuntige Party wird, mit Transen und J.Lo Mucke, oder ob es ein bisschen rauer zugeht. An der Location und am Tag kann man immer sehen, was einen erwartet. Meistens läuft die ganze Nacht harter Techno. Das ist aber ziemlich egal, solange die Musik lauter ist als das Geräusch von Fleisch auf Fleisch. Da soll nichts lustig sein, sondern sexy auf die harte Art.

Jemand, der das Schlagen nicht mochte?
Ich habe von diesem Typen gehört, der verreckt ist. Er hat sich am Schwanz von jemandem verschluckt, während er von jemand Anderem gefickt wurde, und plötzlich fing der erste Kerl an, den Kopf des Typen auf den Boden zu schlagen, während er ihn immer weiter ins Maul gefickt hat, bis der Kopf zu bluten anfing. Dann kam noch ein Anderer dazu und hat angefangen, ihm in den Brustkorb zu treten, während die ersten zwei Jungs endlich kamen. Irgendwann wurde ihnen dann klar, dass er durch das Verschlucken und die Tritten in den Brustkorb gestorben sein musste.

Sind Drogen im Spiel?
Das übliche Zeug ist immer am Start. Special K, Poppers, solche Sachen. Aber Drogen stehen nicht an erster Stelle. Es geht um den Kick, den man bekommt, wenn man nicht weiß, was passieren wird.

Und was ist mit der Sache mit AIDS? Schützt Ihr euch?
Blöde Frage. Wir sind nicht diejenigen, die in den Arsch gefickt werden und Sperma schlucken. AIDS bekommen nur die Schwuchteln.







Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 9:09 by Heiden Profiel van Heiden

Argh, gay-skins! Eén van de redenen waarom ik geen skinhead meer wou zijn. Zieke flikkers! Het is vergelijkbaar met die leernichten uit de jaren 70 en 80, een soort van macho-verering. Smerige aids-flikkers. Doodtrappen dat volk. Homosexualiteit moet uitgebannen worden, een kwestie van het probleem vroeg herkennen en deze mensen herplaatsen in de vorm van veevoeder of iets dergelijks.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 9:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 1 augustus 2005 9:09 schreef Heiden het volgende:
Argh, gay-skins! Eén van de redenen waarom ik geen skinhead meer wou zijn. Zieke flikkers! Het is vergelijkbaar met die leernichten uit de jaren 70 en 80, een soort van macho-verering. Smerige aids-flikkers. Doodtrappen dat volk. Homosexualiteit moet uitgebannen worden, een kwestie van het probleem vroeg herkennen en deze mensen herplaatsen in de vorm van veevoeder of iets dergelijks.



Door zulke ideeën ben ik dus vegetariër


signature


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 01-08-2005 9:40 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 1 augustus 2005 9:09 schreef Heiden het volgende:
Argh, gay-skins! Eén van de redenen waarom ik geen skinhead meer wou zijn. Zieke flikkers! Het is vergelijkbaar met die leernichten uit de jaren 70 en 80, een soort van macho-verering. Smerige aids-flikkers. Doodtrappen dat volk. Homosexualiteit moet uitgebannen worden, een kwestie van het probleem vroeg herkennen en deze mensen herplaatsen in de vorm van veevoeder of iets dergelijks.


Neuken?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 9:42 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 augustus 2005 9:40 schreef Psychonaut het volgende:
Neuken?




Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 11:26 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 augustus 2005 9:09 schreef Heiden het volgende:
Argh, gay-skins! Eén van de redenen waarom ik geen skinhead meer wou zijn. Zieke flikkers! Het is vergelijkbaar met die leernichten uit de jaren 70 en 80, een soort van macho-verering. Smerige aids-flikkers. Doodtrappen dat volk. Homosexualiteit moet uitgebannen worden, een kwestie van het probleem vroeg herkennen en deze mensen herplaatsen in de vorm van veevoeder of iets dergelijks.

Ben je zo onzeker over je sexuele geaardheid dan? Bang dat mensen je zouden aanzien als homo?


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 01-08-2005 11:32 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 1 augustus 2005 9:09 schreef Heiden het volgende:
Argh, gay-skins! Eén van de redenen waarom ik geen skinhead meer wou zijn. Zieke flikkers! Het is vergelijkbaar met die leernichten uit de jaren 70 en 80, een soort van macho-verering. Smerige aids-flikkers. Doodtrappen dat volk. Homosexualiteit moet uitgebannen worden, een kwestie van het probleem vroeg herkennen en deze mensen herplaatsen in de vorm van veevoeder of iets dergelijks.


Jij staat wel achter je principes!

Oi, ik ben skin, maar omdat er nu ook gay-skins zijn ben ik geen skin meer(!?).

Jij moet een verdomd slechte jeugd hebben gehad.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 11:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 1 augustus 2005 11:32 schreef Fat Bastard het volgende:
Jij staat wel achter je principes!

Oi, ik ben skin, maar omdat er nu ook gay-skins zijn ben ik geen skin meer(!?).

Jij moet een verdomd slechte jeugd hebben gehad.



Du'h, wie luistert er anders naar metal???


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 11:35 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 augustus 2005 11:26 schreef ghoulliette het volgende:
Ben je zo onzeker over je sexuele geaardheid dan? Bang dat mensen je zouden aanzien als homo?


Nee, ik ben niet onzeker over mijn geaardheid. Maar ik ben er niet blij mee als homo's nauwelijks te onderscheiden zijn van mij.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 11:36 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 augustus 2005 11:32 schreef Fat Bastard het volgende:
Jij staat wel achter je principes!

Oi, ik ben skin, maar omdat er nu ook gay-skins zijn ben ik geen skin meer(!?).

Jij moet een verdomd slechte jeugd hebben gehad.


Nee, zo ging het niet. Ik zei dat het één van de redenen was dat ik geen skinhead meer wou zijn. Het was een combinatie van vele factoren.

En nee, mijn jeugd was niet erg best, maar dat heeft hier niks mee te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 01-08-2005 11:38]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 01-08-2005 11:38 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 1 augustus 2005 11:33 schreef Hypnos het volgende:
Du'h, wie luistert er anders naar metal???



Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 01-08-2005 11:42 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 1 augustus 2005 11:36 schreef Heiden het volgende:
Nee, zo ging het niet. Ik zei dat het één van de redenen was dat ik geen skinhead meer wou zijn. Het was een combinatie van vele factoren.

En nee, mijn jeugd was niet erg best, maar dat heeft hier niks mee te maken.


Denk het toch wel, omdat de gebeurtenissen in je jeugd je zelfbeeld en wereldbeeld bepalen.

Daarom worden incestslachtoffers zelf vaak incestplegers en zullen mensen, die als kind mishandeld en gekleineerd zijn, zich afzetten tegen andere mensen/groeperingen, omdat het beeld heerst dat dit normaal is.
Het zijn vicieuze cirkels die doorbroken moeten worden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 11:44 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 augustus 2005 11:35 schreef Heiden het volgende:
Nee, ik ben niet onzeker over mijn geaardheid. Maar ik ben er niet blij mee als homo's nauwelijks te onderscheiden zijn van mij.

Hmm nou homo's komen in alle soorten en maten, het enige wat ze (allemaal) overeen hebben is een penis


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen