IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 11:46 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 augustus 2005 11:42 schreef Fat Bastard het volgende:
Denk het toch wel, omdat de gebeurtenissen in je jeugd je zelfbeeld en wereldbeeld bepalen.

Daarom worden incestslachtoffers zelf vaak incestplegers en zullen mensen, die als kind mishandeld en gekleineerd zijn, zich afzetten tegen andere mensen/groeperingen, omdat het beeld heerst dat dit normaal is.
Het zijn vicieuze cirkels die doorbroken moeten worden.


Pfff, weer zo'n gast die denkt dat 'ie psychiater is. Flikker toch op met je dr. Phil gelul.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 01-08-2005 11:47 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 1 augustus 2005 11:44 schreef ghoulliette het volgende:
Hmm nou homo's komen in alle soorten en maten, het enige wat ze (allemaal) overeen hebben is een penis


Ah, ah, ah.....

Of je moet bij lesbo's de veelvuldig gebruikte surrogaat penissen bedoelen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 11:48 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 augustus 2005 11:47 schreef Fat Bastard het volgende:
Ah, ah, ah.....

Of je moet bij lesbo's de veelvuldig gebruikte surrogaat penissen bedoelen

Ik denk nietd at hijbang is om als lesbienne aangezien te worden


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 11:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 augustus 2005 11:46 schreef Heiden het volgende:
Pfff, weer zo'n gast die denkt dat 'ie psychiater is. Flikker toch op met je dr. Phil gelul.

Euhm... je reageert echt super typisch, wat hem alleen maar meer gelijk lijkt te geven.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 01-08-2005 11:50 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 1 augustus 2005 11:46 schreef Heiden het volgende:
Pfff, weer zo'n gast die denkt dat 'ie psychiater is. Flikker toch op met je dr. Phil gelul.


Hoef je geen psychiater voor te zijn hoor. Is gewoon conditionering, die je kunt toepassen op elk levend wezen.

Als jij een hond een bot voor houdt en elke keer als hij het pakt, krijgt hij een stroomstoot, dan laat dat beest het bot na enkele keren echt wel met rust.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 11:53 by Heiden Profiel van Heiden

Van mij mogen jullie allemaal gelijk hebben. Ik lig daar niet van wakker. Mijn visie blijft onveranderd. Ellenlange discussies heeft niet veel zin. Jullie zeggen dit en ik zeg dat. Alle argumenten ter wereld kunnen mijn mening toch niet veranderen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 11:54 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 augustus 2005 11:50 schreef Fat Bastard het volgende:
Hoef je geen psychiater voor te zijn hoor. Is gewoon conditionering, die je kunt toepassen op elk levend wezen.

Als jij een hond een bot voor houdt en elke keer als hij het pakt, krijgt hij een stroomstoot, dan laat dat beest het bot na enkele keren echt wel met rust.


Interessant, interessant.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-08-2005 11:57 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Irriteren is leuker dan discussieren







Zenial


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-08-2005 11:58 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 1 augustus 2005 11:44 schreef ghoulliette het volgende:
Hmm nou homo's komen in alle soorten en maten, het enige wat ze (allemaal) overeen hebben is een penis


Dan zit er voor Heiden maar 1 ding op...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 11:59 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 augustus 2005 11:53 schreef Heiden het volgende:
Van mij mogen jullie allemaal gelijk hebben. Ik lig daar niet van wakker. Mijn visie blijft onveranderd. Ellenlange discussies heeft niet veel zin. Jullie zeggen dit en ik zeg dat. Alle argumenten ter wereld kunnen mijn mening toch niet veranderen.

Je klinkt als mij toen ik 15 was en ik tekeer ging tegen mijn vader

"jullie begrijpen me niet, niemand begrijpt me"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 12:00 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 augustus 2005 11:59 schreef ghoulliette het volgende:
Je klinkt als mij toen ik 15 was en ik tekeer ging tegen mijn vader

"jullie begrijpen me niet, niemand begrijpt me"


Hehehe.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-08-2005 12:03 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

'Washington manipuleert processen Guantánamo'

Uitgegeven: 1 augustus 2005 10:29
WASHINGTON - De Amerikaanse regering manipuleert processen tegen terreurverdachten in Guantánamo Bay om te zorgen dat de verdachten zeker worden veroordeeld. Zo heeft het Pentagon ervoor gezorgd dat haviken als rechter in de speciale militaire commissies komen zitten. Ook wordt bewijsmateriaal dat in het voordeel van de verdachten zou zijn, weggemoffeld als 'staatsgeheim' en aan de verdediging onthouden.

Dit schrijft The New York Times maandag op gezag van e-mails van Amerikaanse militaire aanklagers die bij de rechtszaken betrokken waren en inmiddels onder protest zijn opgestapt. Eerder hadden advocaten van de verdachten de rechtsgang bekritiseerd als oneerlijk, maar dat werd door de regering in Washington afgedaan als partijdige uitlatingen.

Slechts vier terreurverdachten in Guantánamo zijn in staat van beschuldiging gesteld en worden berecht. Meer dan vijfhonderd anderen worden zonder vorm van proces vastgehouden in de Amerikaanse basis op Cuba.


---

En DAAR moet Nederland zijn onderdanen aan uitleveren?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 12:11 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 augustus 2005 12:03 schreef Valorian het volgende:
'Washington manipuleert processen Guantánamo'

Uitgegeven: 1 augustus 2005 10:29
WASHINGTON - De Amerikaanse regering manipuleert processen tegen terreurverdachten in Guantánamo Bay om te zorgen dat de verdachten zeker worden veroordeeld. Zo heeft het Pentagon ervoor gezorgd dat haviken als rechter in de speciale militaire commissies komen zitten. Ook wordt bewijsmateriaal dat in het voordeel van de verdachten zou zijn, weggemoffeld als 'staatsgeheim' en aan de verdediging onthouden.

Dit schrijft The New York Times maandag op gezag van e-mails van Amerikaanse militaire aanklagers die bij de rechtszaken betrokken waren en inmiddels onder protest zijn opgestapt. Eerder hadden advocaten van de verdachten de rechtsgang bekritiseerd als oneerlijk, maar dat werd door de regering in Washington afgedaan als partijdige uitlatingen.

Slechts vier terreurverdachten in Guantánamo zijn in staat van beschuldiging gesteld en worden berecht. Meer dan vijfhonderd anderen worden zonder vorm van proces vastgehouden in de Amerikaanse basis op Cuba.


---

En DAAR moet Nederland zijn onderdanen aan uitleveren?


ZOG bay. Elke potentiele vijand van Amerika en Israel kan zomaar worden getransporteerd naar Cuba en waarschijnlijk nooit meer vrijkomen. Enige vorm van justitie komt er niet aan te pas.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 01-08-2005 12:11]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-08-2005 12:13 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 1 augustus 2005 12:11 schreef Heiden het volgende:
ZOG bay. Elke potentiele vijand van Amerika en Israel kan zomaar worden getransporteerd naar Cuba en waarschijnlijk nooit meer vrijkomen. Enige vorm van justitie komt er niet aan te pas.


Idd.. best bizar.. sommigen daar zitten er al vanaf enkele maanden na 11/9/2001 zonder proces, zonder advocaten..


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 12:15 by Heiden Profiel van Heiden

Het is echt een heel vaag gebeuren, dat hele Guantanamo Bay. Amerika heeft schijt aan internationaal recht, terwijl ze wel de hele wereld hun zogenaamde "democratie" willen opdringen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 12:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Jaja, beschaving heten ze zoiets. Bullshit,

Ik vraag me af of Europa even arrogant, egocentrisch en imperialistisch zou geweest zijn tegenover het Midden-Oosten mochten we daar evenveel macht hebben gehad als Amerika.


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 12:29 by Heiden Profiel van Heiden

Wij zijn daar ook imperialistisch, vergeet niet dat de vriendschap tussen Nederland en Israel heel groot is. We vallen mischien niet zo op als Amerika, maar ook Nederland heeft een flinke vinger in de pap daar.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 12:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja, soms vraag ik me echt af of Europa zich niet hetzelfde zou gedragen als AMerika. Denk maar aan Italië, hoe snel die niet van die ontaarde toestanden uithalen...


signature


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-08-2005 12:39 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 1 augustus 2005 12:35 schreef Hypnos het volgende:
ja, soms vraag ik me echt af of Europa zich niet hetzelfde zou gedragen als AMerika. Denk maar aan Italië, hoe snel die niet van die ontaarde toestanden uithalen...


Tsja.. daar noem je ook een land.. Italie is zo corrupt als maar kan, en persvrijheid is daar ook ver te zoeken.. wat wil je ook in een land waar de Premier de macht heeft over 90% van de media.. een grote propagandamachine als je het mij vraagt..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 12:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 1 augustus 2005 12:39 schreef Valorian het volgende:
Tsja.. daar noem je ook een land.. Italie is zo corrupt als maar kan, en persvrijheid is daar ook ver te zoeken.. wat wil je ook in een land waar de Premier de macht heeft over 90% van de media.. een grote propagandamachine als je het mij vraagt..


jaa... zitten er in Amerika niet erg veel verbasterdeerde Italianen?

bah, ik kan er niet tegen dat er nu zo een wereldbeeld bestaat dat Europe eenzelfde democratie heeft als Amerika. Zelfs binnen Europa is het zo divers.


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-08-2005 15:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 1 augustus 2005 11:44 schreef ghoulliette het volgende:
Hmm nou homo's komen in alle soorten en maten, het enige wat ze (allemaal) overeen hebben is een penis
De omgebouwden niet ... nog steeds geboren als man (en dat dus blijvend) maar *snap snap*


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-08-2005 15:52 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 1 augustus 2005 15:49 schreef Jenje het volgende:
De omgebouwden niet ... nog steeds geboren als man (en dat dus blijvend) maar *snap snap*


De vraag is nu: Zijn ze dan nog homo als ze een "lesbische" relatie krijgen?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-08-2005 12:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

lekker werk uitbesteden...

Marokko martelde voor de VS'

Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:51
Volgens advocaat Clive Stafford Smith heeft Marokko een Britse terreurverdachte van Ethiopische komaf gemarteld in opdracht van de VS. De Britse krant The Guardian publiceert vandaag een verslag van wat zij noemen 'uitbestede martelingen' van terreurverdachten in andere landen.

De gemartelde Benyam Mohammed (inmiddels 26 jaar) werd in 2002 in Pakistan opgepakt. Er volgde een jarenlange lijdensweg via detentiecentra in Pakistan, Afghanistan en Marokko, voordat hij naar Guantánamo Bay werd getransporteerd. Volgens Mohammed kwam hij, voordat hij naar Marokko werd gestuurd, in Pakistan Amerikaanse bewakers tegen die aankondigden dat Arabische folteraars wel raad met hem wisten. Een Amerikaans vliegtuig heeft hem naar Marokko gevlogen.

Penis
Marokkaanse ondervragers hebben Mohammeds penis en borstkas met operatiemessen bewerkt. De folteraars maakten meer dan één centimeter lange inkervingen op zijn geslachtsorgaan. Toen Amerikaanse militairen hem na 18 maanden Marokko kwamen ophalen, waren die ''zichtbaar geschokt'' door zijn verwondingen, aldus Mohammed.

De inlichtingendienst CIA en andere Amerikaanse overheidsdiensten weigeren commentaar op de verhalen over 'uitbestede martelingen'. De Marokkaanse vluchtgegevens waarop The Guardian de hand heeft weten te leggen, komen echter overeen met het relaas van Mohammed. Ook de beschrijving die hij heeft gegeven van de plaats waar hij is mishandeld, komt overeen met het martelcentrum Temara bij Rabat, dat eerder al door mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch is beschreven.

Voor advocaat Stafford Smith is het duidelijk: ''Dit is gewoon simpelweg het uitbesteden van marteling. Amerika weet dat marteling verkeerd is en laat anderen het vuile werk doen.'' De VS verdenken Benyam Mohammed van het plannen van een aanslag met een vuile bom. De verdachte ontkent dat.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-08-2005 12:08]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-08-2005 12:17 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Tuig!


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-08-2005 12:28 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ja Amerika is goed bezig, mooie dictoriale neigingen. Hmm doet het senaat niet wat ik wil, dan wacht ik wel tot ze op vakantie zijn!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen