|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Een van mijn (p[olitieke) filosofie docenten is een Groene liberaal, de rechts groen. Hij is ook (bijzonder) hoogleraar in wageningen geloof ik. geweldig docent trouwens, en van de weinige die zichzelf niet al te serieus neemt wanneer dat niet nodig is. http://www.wissenburg.com/ |
|
quote: bestaat er zo geen libertijns groene partij of zo? ik België heb je Vivant, die kunnen mij grotendeels wel bekoren. signature |
|
quote: nee, sommige zullen het misschien wel roepen, maar dan liegen ze. |
|
quote: tsja, het is reeds gezegd. Typisch nederlands. |
|
quote: Zeg maar dat ik op hem ga stemmen als hij een partij gaat oprichten. |
|
quote: In Nederland moet je tenminste je straf uitzitten (hoor ik toch). ALs je in België een straf onder 1 jaar krijgt, wordt die automatisch omgezet in voorwaardelijk. Een strak tussen de 5-50 jaar mag je bijna altijd delen door 2 en met wat medewerking zit je al na 1/3 van je straf thuis met een enkelband. Levenslang bestaat ook al niet meer. Behalve bij erge recidivisten en zedenfeiten weleenswaar. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-07-2005 10:43] signature |
|
quote: dat is nog een slapper beleid als in Nederland! |
|
jip, allemaal omdat er "cellentekort" is. Natuurlijk is er ook geen opvolging, geen begeleiding, geen efficiënte preventie-initiatieven. Er wordt steeds minder geld naar slachtofferhulp en daderhulp gestuurd. Steeds minder cipiers en als die er zijn staken ze ieder jaar wel een paar weken voor meer veiligheid. Gevangenissen zijn meestal gebouwen van enkele eeuwen gelden zoals in de film Papillion. En de rechters... tja, hoeveel wereldvreemde mensen daar zitten. Het enige wat verbeterd is de tijd dat er tegenwoordig gaat over een proces. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-07-2005 10:51] signature |
|
Tuurlijk, het komt ook allemaal door de verkeerde politieke partijen... NOT! De rechters zijn hier gewoon te mild, niet de politiek als het gaat om straffen uitdelen. Een rechter heeft de mogelijkheid de straf te bepalen, waarom is die dan zo laag? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Omdat hij rekening houdt met de druk die er is in de maatschappij. Binnenkort spreken ze allemaal hogere straffen uit en kunnen ze ook niet binnen... signature |
|
Vrouw doodgeslagen omdat zij naar buiten keek Uitgegeven: 27 juli 2005 10:03 DUBAI/CAIRO - Een 30-jarige Syrische kapper uit Abu Dhabi heeft zijn tweede vrouw doodgeslagen omdat zij zonder zijn toestemming naar buiten keek. De eerste vrouw van de man, die ook in het huis woont, probeerde nog tussenbeide te komen, maar dat lukte niet, meldde de in de Verenigde Arabische Emiraten verschijnende krant Gulf News woensdag. Na zijn aanhouding zei de man dat hij niet de bedoeling had gehad zijn tien jaar jongere vrouw te doden. Hij zou haar slechts hebben willen 'disciplineren' omdat zij een door hem opgelegd verbod had genegeerd. Hij had haar op het balkon naar buiten zien kijken toen hij 's avonds laat thuiskwam. WTF Hoe gestoord kun je zijn... |
|
quote: Ik doe het met bronvermelding en al. Een soort uitgebreid citaat dat als doel het promoten van HPDeTijd heeft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: De maximumstraffen worden door de politiek bepaald en niet de rechter. Die straffen zijn vaak veel te mild. Daarnaast is het een bekend feit dat rechters in Nederland links (dus: slap) neigend zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nope haha.. ik zeg één woord: precedentwerking |
|
quote: Dat vind ik geen evidentie. Hoeveel financiële dossiers worden niet met de mantel der liefde bedekt, fraude, zwart geld, ... even slap benadert als al die "sociale" thema's. En toch een rechts thema?! signature |
|
Zo ook een keer wat beter nieuws. Weer beren in Zwitserse alpen In de Zwitserse Alpen is na ruim 100 jaar weer een bruine beer gesignaleerd. Grensgebied Ooggetuigen hebben hoog in de bergen bij de grens met Italië en Oostenrijk een beer zien rondlopen. Functionarisen noemen de waarneming in het Ofenpass Nationaal Park betrouwbaar, maar zijn volgens Zwitserse media nog op zoek naar harde bewijzen. Het gaat dan bijvoorbeeld om ontlasting, pootafdrukken of haar. Italië In Italië bevindt zich al een groeiende populatie. De Zwitserse autoriteiten hebben eerder dit jaar in het zuidoosten van het land stukken grond vrijgemaakt om beren een vrije doorgang te geven. Boeren Zwitserse natuurbeschermers zijn hoopvol over de kans dat beren het in Zwitserland overleven. Sommige boeren en herders zijn kritischer. Zij zijn bang dat de roofdieren hun schapen en geiten zullen doden. Bern De laatste beer in Zwitserland werd in 1904 om het leven gebracht. De hoofdstad van het alpenland, Bern, is genoemd naar een beer. De middeleeuwse stichter werd geïnspireerd doordat hij er tijdens de jacht een bruine beer doodde. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Waar komt die beer ineens vandaan dan? |
|
sukkel!! je kent de bereboot toch wel???! Suck my piss |
|
quote: Oja, zwitserland ligt aan zee hé? |
|
Pff, mierenneuker! Suck my piss |
|
quote: quote: Grens overgestoken? |
|
bolk, bolke, bolke de beer daar is tie weer daar is tie weer |
|
Stijgende populatie - Bruine beren... waarom verbaasd me dat niet? signature |
|
quote: dat weet ik niet. Jij weet meer als ons neem ik aan? (het verbaast mij dat er nog een beer in europa in het wild voorkomt gezien de hysterie die mensen tonen als er een berichtje van een wolf of zoiets in de krant verschijnt; wat dat betreft kunnen we een voorbeeld aan de VS nemen) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-07-2005 13:56] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |