|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een 90-jarige automobilist heeft zijn medeweggebruikers vrijdagavond flink de stuipen op het lijf gejaagd. De man reed over de ringweg A10 bij Amsterdam toen hij plotseling op de rem ging staan. De man wilde even de weg vragen aan een stel politieagenten die op de vluchtstrook stonden. Een motorrijder, een vrachtwagen en enkele personenauto's konden de stoppende auto met moeite ontwijken. De agenten brachten de wagen en bestuurder snel naar een veilige plaats. Daar moest de bejaarde zijn rijbewijs per direct inleveren. Binnenkort mag de man een rijtest afleggen, waarna bepaald wordt of de man weer mag rijden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tja, het verstand komt met de jaren. |
|
Hihi. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: IF NOT,DAN TOCH!!!! |
|
Nance gaat van de TROS naar SBS6. |
|
quote: Wat een hoer! Wie zou nu op een waardige manier Lingo van haar kunnen overnemen? We zijn verloren! |
|
LINGO gaat stoppen! |
|
Henny Stoel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee. Serieus? Het leven heeft geen zin zonder Lingo. Edit: Wat een droevig nieuws. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-07-2005 23:02] |
|
quote: Ook al geen get the picture meer, laat staan rad van fortuyn. |
|
Ff srieus, ik hoor net op tv ( ik ben niet aan het kijken) dat 1 van de bandleden van normaal een hersenbloeding heeft gehad. edit: ferdi jolij dus. Alias frederik puntdroad. Damn. Maar hij leeft nog. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 18-07-2005 23:12] |
|
Gaan we weer Meisje hangt vijfjarig jongetje op in bos Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: De Telegraaf Gepubliceerd: maandag 18 juli 2005 @ 21:44 KRIBBET, Vince_Taylor, Silver_Shark, dennistd, Bardo, Juusjuh, Protheus en R2-D2 hadden ons via de nieuws-submit te melden: Voor een rechtbank in Dewsbury heeft een twaalfjarig Brits meisje bekend dat ze een vijfjarig jongetje in het plaatselijke bos heeft opgehangen. Het slachtoffer heeft het wonder boven wonder nog maar net gehaald. "Het jongetje liep achter me aan, ik vroeg hem niet om mee te komen. Ik was boos op hem. Ik deed een touw om zijn nek en bond dat aan een boom", liet het meisje weten in de rechtbank. De kleuter werd, vlak nadat hij uit de tuin was verdwenen, met zware verwondingen aan zijn hals gevonden. Tegenover de rechtbank verklaarde een patholoog dat het geen 2 seconden langer had moeten duren anders had het slachtoffer het niet overleefd. De zaak is geschorst tot 5 september omdat er wordt onderzocht of het meisje als gevaarlijk moet worden beschouwd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Bron |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Amerikaans politicus: atoombom op Mekka De Verenigde Staten mogen een atoombom op de Arabische bedevaartsplaats Mekka gooien, indien islamitische terroristen Amerikaanse steden aanvallen met kernwapens. Dat vindt het Republikeinse congreslid Tom Tancredo, afgevaardigde voor Colorado. Tancredo deed zijn uitspraak tijdens een talkshow op de Amerikaanse radio. Volgens een woordvoerder van de politicus was de uitspraak hypothetisch bedoeld. "We hebben een vijand zonder uniform of staat. Hoe kunnen we ze opjagen? Hoe kunnen we ze zo treffen dat ze afzien van hun moorddadige ideeën?", vroeg zegsman Will Adams zich af. Tancredo, die bekend staat als een ultra-conservatief die geen blad voor de mond neemt, liet later weten 'slechts wat ideeën te hebben geuit'. Mekka is een voor moslims heilige plaats in Saoedi-Arabië. Zij die het kunnen veroorloven moeten ten minste één keer in hun leven op bedevaart naar Mekka trekken, de zogenaamde hadj. Wat een idioot. |
|
Ik ben het er zeker mee eens dat als het anders niet kan er atoomwapens ingezet mogen worden tegen terroristen. Al lijkt mij dat wat onweaarschijnlijk, lichtere wapens voldoen ook wel tegen een tentenkamp. Maar dit gaat idd wat erg ver. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vind kernwapens ook veel te ver gezocht, maar om het uberhaubt niet te schuwen Mekka te willen bombarderen, is ontzettend schrikwekkend. Buiten het feit dat je dan natuurlijk net zo verkeerd bezig bent als je tegenstanders, jaag je zo ook nog een alle Moslims tegen je in het harnas. |
|
quote: GOD DAMN! Hoe ver gaat de betutteling nog?!?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja, gelukkig zeg. Nu is het hopen dat dat handkastjes verboden gaan worden, die dingen kunnen zomaar openklappen. Dan flikkert er weer zo'n droptrommel uit! Kun je best je gordel omhebben, maar die helpt je dan ook niet meer hoor. Ik hoop trouwens op bepaalde luchtverfrissers die bij kinderen eerder kanker verwekken. -> "Meneer, mag ik uw luchtverfrisser even zien?" [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 19-07-2005 13:49] |
|
hahaha ik denk dat er meer mensen sterven aan deze wet dan dat er af en toe een voorwerpje tegen de ruitschiet. Is er trouwens al een geval bekend van mensen die erdoor geraakt zijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Bron? Ff afprinten voor mijn baas.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Fok |
|
quote: Naja betutteling, er kan natuurlijk wel degelijk gevaar onstaan. Het is misschien wat doorgeslagen, maar het probleem erachter kan ik me wel voorstellen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Nadeel van terroristen is dat ze met relatief weinig zijn en over het algemeen opereren in een gedecentraliseerde organisatie. M.a.w. je kunt atoombommen gooien tot je een ons weegt en dan nog heb je ze niet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |