|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zoiets hoorde ik ook, ja. Een hip woordenboek met allerlei hippe termen voor hippe papa's en mama's. Countdown to failure...starting now! 10-9-8-... Hatsjikidee! |
|
quote: juist ja. Nouja, ik vind het onzin EDIT: lol [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 15-08-2005 23:05] |
|
Ach, bijna allemaal gejatte woorden uit andere talen. Wat mij opviel, was dat Moeilijjjjk gaaf* betekent. * woord ontstaan in de jeugdjaren van Oud Vuil |
|
quote: Bij ons heette dat keun (*) (*) plaatsgebonden versie van gaaf in de jeugdjaren van U_M Hatsjikidee! |
|
Wat is droecigh? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
zozo een boek voor fopnegers... MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
quote: droefig.... MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
quote: droevigh zoals k al zei: typtyfus sorry |
|
ow srry zag de knipoog niet.... MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
quote: Ja joh? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Keun? Is dat Belgisch? Of zeg ik nu iets heel doms? |
|
quote: Keun is plat Noordwijks. Noordwijks is keun Hatsjikidee! |
|
Keun is westvlaams voor konijn. mvg wk10 |
|
quote: quote: quote: quote: Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
16-8-77 vandaag 28 jaar gelden dat the king het loodje legde |
|
'Stop met jatten van onze Fucking-borden' Gepost door Ferry (Veerboot) - Bron: Ananova.com Gepubliceerd: dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:30 De burgemeester van een Oostenrijkse stadje vraagt Britse toeristen om te stoppen met het stelen van plaatsnaamborden uit de stad. Reden dat de Britten de plaatsnaamborden meenemen als souvenir is de naam van het stadje: Fucking. Het stadje trekt altijd al een hoop aandacht van toeristen die richting Salzburg rijden. Veel toeristen stoppen even om een foto te maken. Volgens de burgemeester zijn de toeristen van harte welkom in de stad, maar is men het zat om steeds de borden te moeten vervangen. De naam van de stad veranderen wordt niet gedaan. "We hebben vorig jaar een stemronde gehad over het wel of niet veranderen van de naam, en er is toen besloten de naam te houden zoals deze is", aldus de burgemeester. Het plaatsje Fucking bestaat al 800 jaar. "Waarschijnlijk toen een meneer Fuck of een familie met de naam Fuck in het dorp kwam wonen", zo zegt de burgemeester. De bewoners van de stad kwamen pas achter de Engelse betekenis van hun plaatsnaam in 1945, toen Britse en Amerikaanse soldaten in grote getalen naar het stadje kwamen. "We weten nu allemaal wat het betekent, maar voor ons is Fucking Fucking, zonder diepere betekenis", aldus de burgemeester. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
[edit] dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 16-08-2005 11:15] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: eveneens |
|
Krijg dit eens voor elkaar: In Tiel (Gelderland) is maandagavond een heteluchtballon gestrand op een lantaarnpaal. De vier inzittenden werden gered door een hoogwerker van de brandweer. Niemand is gewond geraakt. De piloot had het plan te landen op een grasveld op het industrieterrein Kellen, maar had geen rekening gehouden met de hoge lantaarnpalen. |
|
'Mohammed B. heeft recht op recreatie en sport' Volgens het ministerie van Justitie mag Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh, sporten en heeft hij recht op recreatie en frisse lucht. Dit alles moet wel in afzondering van medegevangenen gebeuren. Hij wordt nog steeds afgezonderd van de overige gedetineerden, aldus minister Donner van Justitie. Donner schreef dit in antwoord op schriftelijke vragen van Tweede-Kamerlid Wilders. B. trachtte medegevangenen in het Pieter Baan Centrum te beïnvloeden met zijn overtuigingen. Hierover vroeg Wilders opheldering. Omdat het ministerie van Justitie zich niet uitlaat over privé omstandigheden van gevangenen kan het niet zeggen of B. ook post mag ontvangen of versturen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Heeft elke gevangene niet recht op sport+recreatie? Zenial |
|
Jawel, maar die frisse lucht gaat mij toch wel wat ver. mvg wk10 |
|
Gewoon opsluiten en er nooit meer uitlaten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
In de categorie droevig nieuws: Oostenrijk pleit voor herstemming grondwet WENEN/BRUSSEL - De Oostenrijkse kanselier Wolfgang Schüssel vindt dat Nederlanders en Fransen na 2007 opnieuw over de Europese grondwet moeten stemmen. Schüssel, die na 1 januari voorzitter is van de Europese staats- en regeringsleiders, heeft dat gezegd in de Frankfurter Allgemeine Zeitung van dinsdag. Nederland en Frankrijk hebben dit voorjaar tegen de grondwet gestemd. De Europese Unie besloot daarom in juni tot uitstel na half 2007. Schüssel vindt dat de Europese Unie (EU) in de tussentijd moet reageren op de motieven van de neestemmers. Hij vermoedt dat Nederlanders en Fransen vinden dat Brussel te snel gaat met een Europese eenwording. Ook zouden velen vinden dat de EU te groot wordt met Turkije en Oekraïne. "Als we hier een voorzichtige weg inslaan, dan kunnen we de Fransen en Nederlanders zeggen: zien jullie, we hebben het begrepen en de consequenties getrokken. Dan kunnen we bijvoorbeeld na 2007, als in een of meerdere landen politieke veranderingen zijn afgerond, een tweede poging worden gedaan." Premier Balkenende heeft steeds gezegd dat het huidige kabinet geen herstemming zal voorleggen aan het Nederlandse volk. De regeringstermijn loopt echter in 2007 af. Eerder heeft ook de Belgische minister van Buitenlandse Zaken, Karel de Gucht, een herstemming gesuggereerd. Ik heb altijd van mijn ouders geleerd, dat nee ook echt nee is. |
|
quote: Ja. Het is dan ook geheel terecht dat ook Mohammed B. dat heeft. Overigens is het ook terecht dat hij dit in afzondering van mede gedetineerden heeft, aangezien hij blijkbaar aan 't profeteren is. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |