IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 25-04-2002 17:12 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 25 april 2002 17:08 schreef SQT het volgende:
hum Mislyd heb jij msn?

Nee..

Uhm.. bedankt allemaal hoor. Jullie zijn lief.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 25-04-2002 17:15 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 25 april 2002 17:12 schreef mislyd het volgende:
Nee..

Uhm.. bedankt allemaal hoor. Jullie zijn lief.


Ik hoop dat je uit die viciueze cirkel van verdriet of weet ik wat er bij jou speelt geraakt en dat je geen drastische dingen gaat doen. Maar ik kan het niet beter voor je maken. Dat moet je zelf doen. Veel sterkte..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-04-2002 17:15 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 25 april 2002 17:11 schreef Sharteel het volgende:
Ten eerste: als je echt denkt dat die ouders je dankbaar gaan zijn omdat je hun dochter uitlegt hoe ze niet al te bloederig dood kan gaan, dan ben je - sorry - naïef. Zo werkt het gewoon niet. De onmacht en woede die zij op dat moment voelen doet hen die dingen volledig anders zien. Ik heb enige ervaring met mensen die achterblijven na een zelfmoord en zij staan echt niet open voor dergelijke dingen.
Ten tweede: ik wilde jou enkel helpen door te zeggen dat die opmerking van je niet vrijblijvend is. Helpen bij zelfmoord is moord, juridisch gezien, net zoals helpen met euthanasie. Ik zeg niet dat het idd zo zal zijn zoals ik schetste (van ouders die komen kijken opde Zm site). Maar je moet gewoon rekening houden met zo'n dingen.
Van mij mag je haar helpen. Wie ben ik om je te vertellen wat te doen. Maar pas gewoon een beetje op.. Of neit, je ziet zelf maar..


Snap ik ook wel, maar als die mensen dan ook eens verder denken. Maar goed ik zal erover ophouden en hopen dat Mislyd niks overkomt
Tnx iig Sharteel


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 26-04-2002 8:13 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

quote:
Op 25 april 2002 17:15 schreef Sharteel het volgende:
Ik hoop dat je uit die viciueze cirkel van verdriet of weet ik wat er bij jou speelt geraakt en dat je geen drastische dingen gaat doen. Maar ik kan het niet beter voor je maken. Dat moet je zelf doen. Veel sterkte..
Heel veel sterkte inderdaad!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 26-04-2002 12:40 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Kreeg eergisteren te horen dat de vaste DJ van een maandelijks gothic-feestje dat ik coordineerde zich van het leven heeft beroofd. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het van erg dichtbij 'meemaak.'


Touché, pussycat!


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 27-04-2002 14:46 by zjosuah Profiel van zjosuah

aan Mislyd en soortgenoten...
zelf wens ik je geen sterkte...
Als je dan toch zo diep zit, 'n waarom antwoord hoeft er niet te zijn..
je moet jezelf ne keer afvragen of je echt wel de dood wenst of gewoon wil breken met je huidig leven...
Feit is dat je in je huidige situatie niet (meer) gelukkig bent en dus wordt het tijd voor verandering.. Doe dit dan !
Wees eens heel even sterk voor jezelf en trek verdomme die stoute schoenen aan...
Ga 'ns voor enkele maanden op reis...
Op een of andere manier moet dit doenbaar zijn...
Doe eens iets totaal anders met je leven, je zal merken dat je tot bepaalde inzichten zal komen...
vrij leerrijk ook en je komt er heel sterk uit, geloof me maar


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 30-04-2002 13:45 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Zjosuah - Ik geloof je zeker. Heerschend idee!
Elk jaar als de zomer eraan komt denk ik eraan om te vertrekken, dus moet het er ooit eens van komen. Maar rondreizen is niet altijd zo leuk als jij het voorstelt. Misschien is het alleen leuk als je weet dat je ook altijd terug kan als het tegenvalt. Niet?
Maar inderdaad, 't is een alternatief


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-04-2002 14:54 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Voor wat het waard is komend van een forummer ver van jou vandaan; ik hoop dat je het niet doet en idd nog eens wat rondkijkt op deze wereld.

Ikzelf denk ook al jaren aan zelfmoord, maar ik heb besloten er niet bepaald haast mee te maken en eerst eens te gaan zien wat het leven nog allemaal te bieden heeft.

Hopelijk helpt deze invalshoek je een beetje...

good fortune to you!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 11-05-2002 16:30 by zwartdoornroosje Profiel van zwartdoornroosje

Mijn 2 soulmates, beste vriendinnen, hebben ong. 3/4 jaar geleden zelfmoord gepleegd, 6 weken na elkaar.
Alleen omdat ik weet hoe pijn het doet voor omgeving, doe ik het dus niet. Soms twijfel ik of er wel mensen zjn die zoveel van mij houden , als ik van hun hield, maar wie weet.


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2002 19:34 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

weet je wat past kut is als zo'n malloot voor de trein springt, alsof er nog niet genoeg vertragingen zijn bij de ns.

en wonden op je ma's polsen ontdekken das ook kut.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2002 19:19 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 11 mei 2002 19:34 schreef ghoulliette het volgende:
weet je wat past kut is als zo'n malloot voor de trein springt, alsof er nog niet genoeg vertragingen zijn bij de ns.

en wonden op je ma's polsen ontdekken das ook kut.


Over het algemeen zijn er 2 groepen treinspringers:

-Mensen die met hun hoofd op de rails gaan liggen en dus niet voor vertraging zorgen [machinist zal weinig merken].

-Mensen die op de rails gaan staan, en dus te pletter slaan tegen de trein. Dit is erg vervelend, aangezien de conducteurs eerst een zak over de overblijfselen van het lijk moeten doen [lichaam zit vast aan de haak aan de voorkant van de trein en moet dus machinaal verwijdert worden].

De eerste optie lijkt me wel ok. Alleen zou ik het zo nooit doen. Ik probeer het vaker door veel kaarsen aan te steken in een kleine ruimte en dan gaan slapen [zuurstoftekort/verstikking].
Niet erg succesvol aangezien ik nog leef.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2002 19:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Goh, je hebt er verstand van... Mijn pa is machinist en volgens hem blijft er vaak weinig van een springer over, tenminste, als die VOL geraakt wordt niet. Categorie 3? Dit gebeurd echt het meest. Aangezien de mens voor een groot gedeelte uit water bestaat, vliegen er vaak veel stukken alle kanten op. En nee, da's niet fijn om dan op de eerste rij te gaan zitten voor een SUKKEL met een doodwens die graag een onschuldig persoon een trauma wenst. Ga je verhangen op het balkon van familie/ vrienden of zo en doe hun wat aan. Maar niet iemand die nooit een reet met je te maken heeft gehad!
Noot: "sukkel" slaat alleen op die mensen die graag een ander een trauma aandoen. Wat iemand met z'n familie doet moet die iemand zelf weten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2002 19:33 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Trust me, daar doen ze het niet voor. Als je dood wil is dat wel het laatste waar jeje druk om maakt.
En trouwens, als je machinist wilt worden, weet je van tevoren dat je met springers te maken krijgt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-05-2002 19:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

nee dat is een lekkere reden, je wordt niet machinist om mensen dood te rijden hoor. en tja iets voor jezelf als je echt dood wilt dan lukt het je wel. en dom dom dom, dat kaarsen gebeuren werkt natuurlijk alleen in een luchtdichte ruimte, dus niet op je kamer. Tja en botjes moeten sowieso opgeruimd worden op welke manier je oook voor de trein gaat. en zoiets merk je echt wel hoor. we moesten eerst al stoppen omdat we een klein beest hadden geraakt, dus...........


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2002 19:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 mei 2002 19:33 schreef Slechtheid het volgende:

En trouwens, als je machinist wilt worden, weet je van tevoren dat je met springers te maken krijgt.
Oh goed zeg, je weet zelfs waarom mijn pa machinist is geworden! Nee, echt, hij geniet er elke keer van als er weer zo'n domme idioot er een eind aan gaat maken.
Sorry, denk ff na voor je wat zegt, okee?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-05-2002 19:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ja idd, als je een auto koopt houd je er toch ook geen rekening mee dat je wel eens tegen een boom kunt rijden, ofzo echt werkelijk waar.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2002 19:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 mei 2002 19:52 schreef ghoulliette het volgende:
ja idd, als je een auto koopt houd je er toch ook geen rekening mee dat je wel eens tegen een boom kunt rijden, ofzo echt werkelijk waar.
Of als je een huis koopt moet je niet gaan janken als er wordt ingebroken want dat weet je van te voren dat het kan! Tsjeees.....


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2002 19:53 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 12 mei 2002 19:47 schreef ghoulliette het volgende:
en dom dom dom, dat kaarsen gebeuren werkt natuurlijk alleen in een luchtdichte ruimte, dus niet op je kamer.


Do i sound that stupid?
De raamkieren afplakken met [natte] tape, en gewoon een deken onder tegen de deur leggen.
Maar schijnbaar doe ik toch nog iets fout.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2002 19:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Doe een gasbrander met automatische afslag aan. Dan stopt de gastoevoer bij einde lucht, en hebben je "vinders" minder kans op explosiegevaar en een lagere rekening dan nodig. Standje "hoog."


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2002 19:55 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 12 mei 2002 19:52 schreef ghoulliette het volgende:
ja idd, als je een auto koopt houd je er toch ook geen rekening mee dat je wel eens tegen een boom kunt rijden, ofzo echt werkelijk waar.


Tuurlijk denk je daar wel aan. Als je lang wilt blijven rijden in een auto koop je er een met dubbele airbagg natuurlijk.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-05-2002 19:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ja dom dom dom dus


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2002 19:58 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 12 mei 2002 19:55 schreef Greycloak het volgende:
Doe een gasbrander met automatische afslag aan. Dan stopt de gastoevoer bij einde lucht, en hebben je "vinders" minder kans op explosiegevaar en een lagere rekening dan nodig. Standje "hoog."


Uh, ik ben niet echt een techneut.
Kan dat ook in boeren nederlandsch?


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 12-05-2002 20:08 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

Een teleac cursus 'hoe help ik mijzelf om zeep'.

Je maakt wat mee op het internet zeg.
Sjonge.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-05-2002 20:09 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Als er efficiënte gifpillen in de aanbieding waren, dan hoefden zelfmoordenaars het treinschema niet in de war te brengen, of de boel niet doen ontploffen.
-voor de trein springen: vertraging, ontevreden passagiers, trauma
-overdosis drugs/polsen oversnijden: te weinig slaagkans
-ophanging/kogel door het hoofd/van gebouw springen: te griezelig voor vinders
-gas: te gevaarlijk voor omwonenden
..
Het is ook nooit goed


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-05-2002 20:11 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

echt waarom wil iedereen nou weer dood, bedoel en dan lukt het nog niet eens, maak dan gewoon iets van je leven, neem het heft in eigen hand. laat je niet leven.
wat vooral stom is is dat velen zelfmoord plegen omdat ze denken dat niemand om hen geeft, terwijl dat nooit het geval is. probleem met de mensheid is alleen dat we zo moeilijk doen om een beetje genegenheid te tonen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen