IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? Vorige pagina | Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 26-10-2002 15:51 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 26 oktober 2002 13:25 schreef WickedKimmie het volgende:
welke vriend trouwens...als ik vragen mag...


geen idee..sorry


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-10-2002 16:20 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 oktober 2002 15:42 schreef Sjaan het volgende:
ZM, gewoon niet ingaan op panda, dan heeft-ie er ook geen lol aan.


wie? welke panda? heos? nooit van gehoord...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 26-10-2002 16:26 by Lord Belial Profiel van Lord Belial

gaat het hier over die anorexia nervosa? had er vaag wat over op gevangen geloof ik


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 26-10-2002 21:30 by Nihil Profiel van Nihil

Your suicide is the ultimate solution for all of your problems and for one of mine.


Tum podem extulit horridulum...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 26-10-2002 21:35 by madeline usher Profiel van madeline usher

Oh please-

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 26-10-2002 21:51]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 26-10-2002 23:55 by Nihil Profiel van Nihil

Don't like the quote, my dear?


Tum podem extulit horridulum...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 27-10-2002 14:45 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

quote:
Op 26 oktober 2002 23:55 schreef Nihil het volgende:
Don't like the quote, my dear?
Nee, ik in elk geval niet. Zeker niet in een serieus zelfmoordtopic!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 27-10-2002 16:47 by Nihil Profiel van Nihil

quote:
Op 27 oktober 2002 14:45 schreef suzanne het volgende:
Nee, ik in elk geval niet. Zeker niet in een serieus zelfmoordtopic!


Waarom?


Tum podem extulit horridulum...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-10-2002 17:21 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

snap niet waarom er uberhaupt een topic over is. Ik vind het ten eerste een teken van zwakte als je in de maatschappij zoals wij die kennen jezelf omlegt om wat voor een reden dan ook. Een gezond persoon denkt buiten dat al helemaal niet aan zelfmoord! En ik dus ook niet!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-10-2002 17:22 by Asherah Profiel van Asherah

Zo is de cirkel rond, en daar gaan we weer...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-10-2002 17:26 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 oktober 2002 17:21 schreef 0Tolerence het volgende:
snap niet waarom er uberhaupt een topic over is. Ik vind het ten eerste een teken van zwakte als je in de maatschappij zoals wij die kennen jezelf omlegt om wat voor een reden dan ook. Een gezond persoon denkt buiten dat al helemaal niet aan zelfmoord! En ik dus ook niet!



Jij hebt nog nooit aan zelfmoord gedacht??? Dan heb jij je of helemaal afgesloten voor de buitenwereld je hele leven of je hebt een heel lekker leventje en alles gaat je voor de wind.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 27-10-2002 17:27 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 27 oktober 2002 16:47 schreef Nihil het volgende:
Waarom?


Waarschijnlijk omdat het waar is. Voor je het weet ga je eens ergens over nadenken en dat is nogal bedreigend voor mensen die dat nog nooit gedaan hebben.

Ik zie overigens niet in waarom gezonde mensen ook niet over zelfmoord kunnen nadenken. Ergens over nadenken is namelijk heel wat anders dan het ook echt willen doen. Ik zou bijvoorbeeld zelfmoord plegen als ik ernstig gehandicapt zou raken (en nog wel in staat zou zijn om er een einde aan te maken).



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-10-2002 17:33 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 27 oktober 2002 17:26 schreef XnegativeX het volgende:
Jij hebt nog nooit aan zelfmoord gedacht??? Dan heb jij je of helemaal afgesloten voor de buitenwereld je hele leven of je hebt een heel lekker leventje en alles gaat je voor de wind.


Dit is gek ofzo??? geen van mijn vrienden denken eraan. Ten minste ze hebben het nog nooit verteld! En het gaat idd prima in mijn leven, daarom zal ik ook wel zo makkelijk dit eruit gooien. Maar daar verandert mijn standpunt alsnog niet mee.


"This one is older than shit, heavier than time!"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-10-2002 17:37 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Volgens mij denkt iedereen er wel eens over na. Je hoort er zoveel over dus dan is het logisch dat het wel eens in je opkomt. Als je eens een extreme tegenvaller hebt (vriendin maakt het uit, je wordt ontslagen, een vriend overlijd) zal het toch wel eens in je opkomen lijkt me. Dit wil niet zeggen dat je het ook direct gaat doen maar je zal er toch wel eens over na denken? Toch?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 27-10-2002 17:38 by Nihil Profiel van Nihil

quote:
Op 27 oktober 2002 17:33 schreef 0Tolerence het volgende:
Dit is gek ofzo??? geen van mijn vrienden denken eraan. Ten minste ze hebben het nog nooit verteld! En het gaat idd prima in mijn leven, daarom zal ik ook wel zo makkelijk dit eruit gooien. Maar daar verandert mijn standpunt alsnog niet mee.


Als je ernstig aan zelfmoord denkt, krijg je min of meer de kans om bewust voor het leven te kiezen.


Tum podem extulit horridulum...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 27-10-2002 17:43 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

Ieder mens denkt na over zijn eigen dood. En de meeste volgens mij ook over zelfdoding.
En NEE dat wil niet zeggen dat je ook echt overweegt jezelf voor een trein te gooien.

Ik denk vaak na ovder dood. Ik heb een goede uitvaardverzekering afgesloten voor het geval ik kom te overlijden. Ik heb een wilsbeschikken waarin staat hoe en waar ik begraven wil worden. Alles staat er in beschrijven tot de muziek en bloemen aan toe.

Wil ik dood? NEE
Wil ik dat alles voor mijn nabestaanden goed en makkelijk is geregeld? JA


bla...bla...bla...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-10-2002 17:44 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 27 oktober 2002 17:43 schreef Lady Rose het volgende:

Ik denk vaak na ovder dood. Ik heb een goede uitvaardverzekering afgesloten voor het geval ik kom te overlijden. Ik heb een wilsbeschikken waarin staat hoe en waar ik begraven wil worden. Alles staat er in beschrijven tot de muziek en bloemen aan toe.





Waar jij je mee bezighoudt?


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 27-10-2002 17:46 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 27 oktober 2002 17:44 schreef Asherah het volgende:


Waar jij je mee bezighoudt?


Ik heb veel mensen in mijn omgeving begraven. Er zijn de afgelopen jaar heel wat dierbare gestorven. En als je dan ziet hoe veel pijn het doet en dan nog alles te meoten regelen voor de overledene, dan ga je vanzelf nadenken.


bla...bla...bla...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-10-2002 17:48 by Asherah Profiel van Asherah

Ik denk dat dat regelen net aandachtafleidend werkt, en dus eerder positief...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-10-2002 17:49 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 oktober 2002 17:21 schreef 0Tolerence het volgende:
snap niet waarom er uberhaupt een topic over is. Ik vind het ten eerste een teken van zwakte als je in de maatschappij zoals wij die kennen jezelf omlegt om wat voor een reden dan ook. Een gezond persoon denkt buiten dat al helemaal niet aan zelfmoord! En ik dus ook niet!

Pffff, dat hier een topic over is wil nog niet zeggen dat iedereen die hier post suicidaal is! Dat jij er toevallig niet helemaal bij kunt dat er mensen zijn die zelfmoord plegen verandert niets aan het feit dat zelfmoord bestaat en dat er in ieder geval over gepraat kan worden.

Niet iedereen op de wereld is suicidaal, maar ik weet zeker dat het grootste gedeelte van de mensen (hier in de Westerse landen iig) op een of andere manier wel eens met zelfmoord te maken hebben gehad... en daar moet je toch over kunnen praten?

En ja, zelf denk ik er ook wel eens over na. Wederom: ik ben absoluut niet suicidaal.. maar je een voorstelling maken van hoe het zou zijn of hoe ik het zou aanpakken is toch wel iets waar ik me wel eens wat over afvraag.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 27-10-2002 17:50 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 27 oktober 2002 17:48 schreef Asherah het volgende:
Ik denk dat dat regelen net aandachtafleidend werkt, en dus eerder positief...


Uit ervaring kan ik je zeggen: NEE

Op het momet dat een dierbare dood is en je moet met een vreemde gaan praten over wat voor kist, kaart, bloemen, wel of geen koffietafel. En niet te vergeten de rekening, leidt dat niet af, maar maakt het de machteloosheid nog groter.

Zeker als de begravenis geweest is en je in een gat valt, omdat je dan pas aan het echte rouwen toekomt, terwijl de rest daar 5 dagen geleden al mee begonnen is.



bla...bla...bla...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 27-10-2002 17:55 by Nihil Profiel van Nihil

quote:
Op 27 oktober 2002 17:50 schreef Lady Rose het volgende:
Uit ervaring kan ik je zeggen: NEE

Op het momet dat een dierbare dood is en je moet met een vreemde gaan praten over wat voor kist, kaart, bloemen, wel of geen koffietafel. En niet te vergeten de rekening, leidt dat niet af, maar maakt het de machteloosheid nog groter.

Zeker als de begravenis geweest is en je in een gat valt, omdat je dan pas aan het echte rouwen toekomt, terwijl de rest daar 5 dagen geleden al mee begonnen is.




Is volgens mij voor iedereen anders.


Tum podem extulit horridulum...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 27-10-2002 17:56 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 27 oktober 2002 17:55 schreef Nihil het volgende:
Is volgens mij voor iedereen anders.


Like I said:" uit ervaring: NEE"

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 27-10-2002 17:59]


bla...bla...bla...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 27-10-2002 17:59 by Nihil Profiel van Nihil

quote:
Op 27 oktober 2002 17:56 schreef Lady Rose het volgende:
Like I said: <i> " uit ervaring: NEE" </i>


"Uit ervaring" weet ik dat mensen, hoewel we doorgaans allemaal even achterlijk zijn, een beetje van elkaar verschillen hier en daar.


Tum podem extulit horridulum...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 27-10-2002 18:01 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 27 oktober 2002 17:59 schreef Nihil het volgende:
"Uit ervaring" weet ik dat mensen, hoewel we doorgaans allemaal even achterlijk zijn, een beetje van elkaar verschillen hier en daar.


Ok, je bent niet achtelijk, dus neem ik aan dat je begrijpt dat ik net mijn ervaringen heb gepost.
Als die van een ander anders zijn, fine by me.



bla...bla...bla...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen