|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wie en verklaar u nader Heos. MuayThaigerrr!! |
|
"AN is de enige die kan zeggen/voorspellen of hij zelfmoord zal plegen, maar WIJ niet." Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: had je het tegen Mortanius of tegen mij? [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 17-10-2002 12:16] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Lijkt me toch logische post. Iedereen hier zegt dat hij aandacht probeert te trekken, maar 'weten' jullie dat? Ik ben het ermee eens dat hij het beter niet op een forum kan posten, maar dat iedereen dan zegt dat hij aandacht trekt [edit] Kimmie: ik had het tegen Mortanius, maar je postte net wat eerder [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 17-10-2002 12:19] MuayThaigerrr!! |
|
Ik heb het al zoveel gezegd, iemand die dat wil doen gaat zich niet aanstellen op een forum. Die berooft zichzelf het leven zonder dat iemand het weet of verwacht. Hij zal het misschien aan enkelingen vertellen en niet met zoveel woorden maar zeker niet op die manier waar we hier getuige van waren. Er is een wereld van verschil tussen zich slecht voelen en zich zo slecht voelen en geen uitweg meer vinden buiten zelfmoord! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: al opgelost...lama [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 17-10-2002 12:25] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Here we go again (hier komt die nutteloze discussie weer) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ieder z'n eigen manier zou ik zeggen Mortanius. Maar idd, er is een groot verschil tussen slecht voelen, en geen uitweg meer hebben, alleen niet iedereen weet ervan. Maar zoals Heos al zegt, nutteloze discussie, want we weten allebei niet hoe het nou met AN zit. En Kimmie: inderdaad, tegen Mortanius [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 17-10-2002 12:22] MuayThaigerrr!! |
|
ik vind het best begrijpelijk. Zelf ook een keer geprobeerd. Het lijkt op zulke momenten echt de enige uitweg, maar meestal kunnen je problemen wel opgelost te worden als je er zelf tenminste aan wil werken.....en daar zit vaak het probleem: je denkt dat anderen jouw gaan helpen om je leven weer op orde te krijgen. Maar zo werkt het niet, om je problemen op te kunnen lossen zul je toch echt zelf aan de slag moeten. Zelfmoord is niet laf, noch onbegrijpelijk. Maar als je het wilt gaan doen dan ga je dat iig niet aan iedereen verkondigen! ''De stilleren zijn het gevaarlijkst....'' [Dit bericht is gewijzigd door mansongirl op 17-10-2002 12:24] luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: Dat kan, maar hoeft neit perse zo te zijn volgens mij.. Als iemand een super intense relatie met iemand heeft, zou het volgens mij best kunnen dat iemand bijv. de voor en nadelen met die iemand bespreekt... Maar meestal is eht idd zo dat mensen die zelfmoord plegen voordat ze dat doen met niemand meer zon intense relatie hebben, waar in wordt gesproken over tainted thougts en pijn. Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
Maar jah, het is dan ook het seizoen waarin veel mensen het niet meer zien zitten. Op Emaus noemen de psychologen dit seizoen 'het spitsuur van de vallende blaadjes'. Het is algmeen bekend dat mensen in de herfst suicidale neigingen/gedachten hebben. Ik vrees al voor de vertragingen die ik zal oplopen. Ik loop namelijk stage in Ermelo naast het roemberuchte veldzicht (psychiatrisch ziekenhuis) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ja mensen die toch al onwijs in de put zitten en dan ook nog last krijgen van winterdepressies ed. zijn er eerder toe in staat. volgens mij heeft het oa daar mee te maken. |
|
zelfmoord moet je niet doen, levert alleen maar rotzooi en ellende op!! everybody has a reason to life!! [Dit bericht is gewijzigd door SleepwalkeR op 17-10-2002 21:24] |
|
Ik was een paar dagen geleden mee als begeleiding van een brugklas kamp, op een gegeven moment waren we een avondspel aan het voorbereiden in het bos. Daar zag ik opeens wat flessen liggen en toen we daar even bleven staan kijken zagen we op een gegeven moment ook de arm van een man dus we liepen maar gewoon door. Toen we weer terugkwamen en weer langs die man liepen (om even te checken of die nog weg zou gaan binnen niet al te lange tijd ivm het avondspel) zagen we dat hij nog op precies dezelfde plek stond en toen we dus even gingen kijken bleek dat deze man zichzelf op had gehangen... Daarna meteen teruggegaan naar het huis waar we verbleven en de politie gebeld. Dat was niet zo'n prettige ervaring maar ik ben toch blij dat ik en m'n vriendin het ontdekt hebben in plaats van een van de eerste klassers in het donker in het bos tijdens dat spel |
|
quote: Dat klopt niet helemaal, waar jij het over hebt heet doodswens, een zelfmoorddrang echter gaat idd meestal gepaard met het duidelijk kenbaar maken daarvan... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 18-10-2002 17:34] |
|
quote: volledig mee eens, van mijnentwege geen respect voor mensen die zo willen leven in zelfmedelijden en dat dan zo zielig uitbuiten om dan weer even in de belangstelling te kunnen staan "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: hersftdepressies en winterdepressie zijn idd "normaal" vanwege het minder contact met zonlicht. wordt je (nog) depri(er) van. |
|
hmm.. Daniel leeft nog. Ik hoorde net van zijn ex dat een vriend van haar hem gisteren nog had gesproken. Waarom hij dan niet meer post |
|
quote: hij is bang voor de reacties van 'bepaalde iemanden'...wat ik me goed kan voorstellen in zijn situatie.. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Omdat hij wilt dat de zm denkt dat ie dood is..... denk ik? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: welke vriend trouwens...als ik vragen mag... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: rot nou es op van ZM |
|
quote: ze vragen toch wat, en ik geef gewoon andwoord. kanker jij toch lekker van zm af vent. met je commetaar altijd Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ZM, gewoon niet ingaan op panda, dan heeft-ie er ook geen lol aan. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |