|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
klopt, als je echt hebt besloten zelfmoord te plegen vind je wel ene manier om het goed te doen. Dan lukt het wel. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
idd dan zorg je juist dat je niet tegengehouden word en ga je richting het ziekenhuis na polsen doorsnijden dan zoek je hoe dan ook wel een oplossing denk ik |
|
quote: voor de trein. kans is 0,01% dat je niet doodgaat. zet hem op jongens (en als het even kan niet het traject arnhem nijmegen) |
|
hehe, voor de pols doorsnijders ondrer ons, over de lengte van je onderarm niet de breedt. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
luisteren ze toch niet naar als ze aandacht willen. maar voor degenen die het niet doen voor aandacht, het is een goeie tip! Je moeder. |
|
Ik zou het zelf toch minder bloederig doen... krijg je zo'n moeder aan je graf die helemaal pissed off is omdat je het nieuwe vloerkleed hebt verpest... neen dank u It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: badkamer |
|
quote: bloed op de tegels... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Je moeder. |
|
quote: badkuip, gewoon ff kraan aan hen het weg spoelen. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: wij hebben dus geen badkuip, hehe... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
dan in de douche, moeter misschien beetjemuren worden geboent maar zal wel meevallen. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
mjah ik blijf erbij, als je echt perse een einde aan je leven wilt maken, zorg dan dat andere mensen er geen last van hebben. dus geen voor de trein spring acties. |
|
quote: Daar hing een vriendin van mijn moeder wel boven nadat ze zelfmoord pleegde, maar die had eerst wel door haar huis gelopen dus erg schoon was het niet. Ik zou zelf kiezen voor ophangen, maar ik zal toch nooit zelfmoord plegen. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 29-06-2003 20:37] |
|
drugs, trippend de pijp uit |
|
alsk zelfmoord zou plegen zou ik het spectaculair doen. Van hoog gebouw lijkt me wel lache of gewoonmeteen uit vliegtuig. Drugs lijkt me dan ook wel te doen. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Waar ik ziek van word van die mensen die zogezegd zelfmoord willen plegen. Bv mn buurmeisje kondigt t aan en probeert dan met een bot eetmes haar polsen horizontaal door te snijden, echt te erg gewoon |
|
Als ik ga, ga ik niet alleen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat is best een brute manier van zelfmoord plegen, maar het kan wel erg veel tijd gaan kosten. |
|
kan idd wle lang duren, moet je ff door stukke bot hene snijden. Was eerst okieamdn dwaarbij ik in de basissxhcoool in klas had gezeten, pilllen slikken en dan allemaal mensen opbellen dat ze dat gedaan heeft. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
opw er stond er al zo ik naja niet gezien karni [Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 29-06-2003 21:35] Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Als ik het doe, omhang ik me met explosieven, loop de B-side van de GA Eagles op en neem een mannetje of 300 van die lijers in m'n dood mee. Maar shit, ik hou teveel van het leven. |
|
Er worden veel goede zelfmoordmethoden aangedragen. VOER HET MASSAAL UIT! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote:Je kan ook voor de verandering eens naar de moskee gaan |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |