|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dank |
|
Voor SQT: |
|
|
|
Voice of Thunder . ik denk niet dat je je wat van je oude vriendin wat moet aantrekken over wat ze zei . Iedereen is verschillend ,iedereen vind andere dingen leuk . Er is vast wel iemand die jou wel leuk vind en je oude vriendin maar een neppe meisje . |
|
Soms gebeuren er dingen die je niet kan verwerken of dat je niet weet hoe je ze moet verwerken... Ga je naar een psych (ja, beloofd om hulp te zoeken), en wat doen die? Je volproppen met van die klote medicijnen waar je strontziek van wordt. Vragen stellen waar je geen antwoord op weet. ... Ach, heb gelukkig veel vrienden en een hele lieve mama Maar wat als ik die niet had? Zit nu weer in een dip, zie nergens het nut van in en m'n enige uitlaatklep is m'n site. Maar de runes voorspellen dat de betere tijden weer onderweg zijn dus hopen dat ze weer gelijk hebben... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
ik hoop het voor je good luck |
|
en dan heb je nog zoiets als slapen... godver ik wil slapen want ik ben moe!!!! De perfecte dood lijkt voor mij in slaap vallen en niet meer wakker worden www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Natascha , je moet wel wakker worden hoor ,want wij gaan samen een mooie film maken . |
|
ja dat lijkt mij ook. |
|
ik slaap nog niet eens joh... Maar das wel iets om naar uit te kijken ja, bedankt! kwil gewoon een hersenspoeling ofzo! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Paranormale therapie zou denk ik wel een oplossing bieden .als je met je hand langs je kruinchakra gaat .probeer maar . als het goed is komt er licht van je hand ( tenminste bij mij komt er licht uit mijn hand als je waarneemt met de innerlijke zintuigen aan je foto's kan ik zien dat je dat doet ) dan gaat de negatieve invloed weg als het goed is .als je een tijdje ( een paar minuten) je hand daar houdt .. |
|
eehhh, nog een keer? wat doe ik? www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ik zou ook wel een speciefiekere handleiding kunnen gebruiken. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik probeerde een soort van handoplegging uit te leggen .voel je je een beetje beter ? een boek dat ik goed vind : Helende krachten van Jack Angelo . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 14-02-2002 1:13] |
|
Ik denk dat daar wel meer geinteresseerden voor zijn hiero... Heb er ook over gedacht om naar een paragnost te gaan maar ja, waar??? Verder ist altijd nog de vraag of die me wel zou kunnen helpen, vraag het me af want uiteindelijk ben je toch zelf degene die je problemen op moet lossen... Opkroppen, ook zoiets haha, denk je er vanaf te zijn en ineens... HEY MEISSIE WEET JE NOG??? www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Ik zou liever eens een goede meditatiemethode leren gebruiken, ben daar wel in geïnteresseerd. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ja ik heb het ook liggen hier... quote: moet je je hoofd leeg kunnen maken, als je dat gelukt is, laat het me aub weten!!! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Dan raad ik je astrale projectie aan Beli. Met deze methode heb ik echt fantastische dingen meegemaakt. En ik ben bovendien een stuk rustiger geworden. Je moet wel redelijk kunnen visualiseren of i.i.g. de wil hebben om het te leren. [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 14-02-2002 1:20] |
|
quote: Ok, ik zal het laten weten. Ik denk wel, wanneer het je lukt dat mediteren wel een enorme helende kracht kan hebben. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
mediteren is geen kwestie van lukken . als je bezig bent iets te laten lukken geraak je uit meditatie . ik kan hier niet uitleggen wat meditatie is . ik zou een zen cursus aanraden ( hier heb ik zelf geen ervaring mee ,maar zen lijkt me goed ) |
|
Als je net begint kun je het best in een bos/park gaan zitten daar wordt je alleen door vogels afgeleid,maar die hebben weer een rustgevende werking of zo'n natuur cd...geweldig Waarom Zen aanraden als je er niks van afweet trouwens...? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: En jij noemt het een vriendin? Iemand die zich zo gedraagt heeft niet het recht zo genoemd te worden.. Heel erg veel succes ermee, dit is een van de ergste dingen wat een mens kan overkomen.. |
|
Meditatie is een goed iets. Ik vind dan meestal innerlijke rust. Ook heel relaxed is gewoon in een kamer zitten, allemaal een halve joint roken, heel veel wierook branden, relaxte black metal aan en alles wat je op je lever hebt eruit gooien onder het genot van een biertje. Als je goede vrienden hebt, ben je er dan meestal wel uit. Probeer het eens, een aanrader. Uhm... Zelfmoord... Als ik het doe (nee nu nog niet, too young to die, en er zijn nog teveel metalcd's die ik moet horen) wil ik het ook goed doen. Dus zorgen dat je publiekelijk lekker bloederig doodgaat zodat veel mensen een trauma krijgen... Liefst dat ze nog stukken van je organen of hersenen op hun kleding krijgen. In de V&D ofzo, ideale locatie. The perfect way to commit suicide zeg ik zelf. |
|
Wat???? Publiekelijk lekker bloedrig doodgaan zodat veel mensen een trauma krijgen? Daar gaat het nu net niet om. Zolang het iemand is die je niet kent wordt dat allemaal vlug verwerkt. Heb je zelf nooit iemand gekend die zelfmoord heeft gepleegd?? Ik zou nooit iemand zoiets willen aandoen, je ruineert hele levens hoor. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |