IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel 14. Vorige pagina | Volgende pagina
Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-02-2006 18:23 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 6 februari 2006 15:47 schreef Jenje het volgende:
Nha kennelijk zien moslims ons dus als christenen, beetje jammer


Beetje jammer idd. Copy-paste van 's lands eigen situatie. Net zoals men er gemakshalve vanuit gaat dat ook hier de pers en journalistiek direct door de overheid worden aangestuurd.
Kost minstens 1 dag uitleggen per persoon.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2006 18:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 februari 2006 18:23 schreef Brujo het volgende:
Beetje jammer idd. Copy-paste van 's lands eigen situatie. Net zoals men er gemakshalve vanuit gaat dat ook hier de pers en journalistiek direct door de overheid worden aangestuurd.
Kost minstens 1 dag uitleggen per persoon.


maarja, "wij" vinden iedere inwoner in het Midden-oosten (behalve Israel dan) ook een moslim en dat is natuurlijk ook niet zo.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-02-2006 18:32 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 6 februari 2006 18:30 schreef attila_de_hun het volgende:
maarja, "wij" vinden iedere inwoner in het Midden-oosten (behalve Israel dan) ook een moslim en dat is natuurlijk ook niet zo.


Nee hoor, dat vinden 'wij' niet.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2006 18:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 februari 2006 18:32 schreef Brujo het volgende:
Nee hoor, dat vinden 'wij' niet.


nou, alleen jij dan!!


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-02-2006 18:38 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 6 februari 2006 18:35 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, alleen jij dan!!


Hehe..ja!

Mweh, het is natuurlijk wel een feit dat in west-europa religie geen rol (meer) speelt. Ondanks de C in CDA of in CDU enz.
Secularisatie bestaat hier ook al langer. ONvergelijkbare werelden eigenlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 06-02-2006 18:38]


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2006 18:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 februari 2006 18:38 schreef Brujo het volgende:
Hehe..ja!

Mweh, het is natuurlijk wel een feit dat in west-europa religie geen rol (meer) speelt. Ondanks de C in CDA of in CDU enz.
Secularisatie bestaat hier ook al langer. ONvergelijkbare werelden eigenlijk.


Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals Staphorst, bepaalde gemmenten in Zeeland etc waar men nog "streng in de leer is". Ik vraag me af of er in bijv. duitsland, scandinavie etc ook nog zulke rare gemeenten zijn. Zover ik weet zijn er die in Vlaanderen niet.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2006 18:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ben benieuwd naar de inzending van Heiden !!!!


Iraanse krant wil cartoonwedstrijd Holocaust

De Iraanse krant Hamshahri is van plan een internationale cartoonwedstrijd rond het thema Holocaust te organiseren. Het idee werd geopperd door Farid Mortazavi, hoofd van de grafische afdeling van de krant. Hij wil met de provocerende actie de Westerse vrijheid van meningsuiting uittesten.

"Westerse kranten drukten die ontheiligende cartoons af onder het voorwendsel van de vrijheid van meningsuiting. Dus laten we kijken of ze ook deze cartoons over de Holocaust plaatsen", stelt Mortazavi, die op het idee kwam voor de spotprentencompetitie door de Deense cartoons over de profeet Mohammed. Hamshari zal in de dinsdageditie van het dagblad een oproep doen. De twaalf beste tekenaars worden met gouden munten beloond.

Handelsbetrekkingen
Ondertussen heeft de Iraanse regering de handelsbetrekkingen met Denemarken verbroken. "Vanaf morgen kunnen geen producten meer uit Denemarken worden geïmporteerd. Alle zakelijke onderhandelingen of overeenkomsten met Denemarken worden opgeschort", verklaarde minister Mir-Kazemi van Handel maandag op de Iraanse staatstelevisie. Ook kunnen schepen die onder de Deense vlag varen voortaan rekenen op 'zeer hoge' belastingen in de Iraanse havens.

Centraal Joods Overleg
Het Nederlandse Centraal Joods Overleg (CJO) hekelt de escalatie van het cartoonconflict. Volgens het CJO richt de AEL, die als reactie antisemitische cartoons op haar site had gezet, haar frustratie over de Deense cartoons juist op een volksdeel dat begrip heeft voor het feit dat moslims zich gekwetst voelen. "Niemand vindt het prettig om te worden gekwetst. Zeker niet als religieuze minderheid. Het recht op vrijheid van meningsuiting is geen vrijbrief voor belediging van bevolkingsgroepen. Wat nodig is, is wederzijds respect, dialoog en matiging van de toon in het publieke debat", reageerde een woordvoerder van het CJO. De organisatie ondersteunt het CIDI, dat een strafklacht tegen de AEL indiende.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-02-2006 18:49 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 6 februari 2006 18:44 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals Staphorst, bepaalde gemmenten in Zeeland etc waar men nog "streng in de leer is". Ik vraag me af of er in bijv. duitsland, scandinavie etc ook nog zulke rare gemeenten zijn. Zover ik weet zijn er die in Vlaanderen niet.


Vergelijk je nu Staphorst met Libanon?
Je kunt daar rusig met een KILL JESUS shirt rondlopen en heil satan roepen..er zal je niets gebeuren. Een boze blik wellicht.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2006 18:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 februari 2006 18:49 schreef Brujo het volgende:
Vergelijk je nu Staphorst met Libanon?
Je kunt daar rusig met een KILL JESUS shirt rondlopen en heil satan roepen..er zal je niets gebeuren. Een boze blik wellicht.

nee natuurlijk niet. maar jij had het over de verminderde invloed van de religie in het Westen. Ik gaf dus gewoon wat uitzonderingen op regel (maar die zijn zeker niet zo extreem als in het Midden-oosten natuurlijk. Alhoewel ik een tijdje geleden eens een oudere zeeuwse man op tv zag verkondigen dat de waternoodsramp in Zeeland de wil van god was etc etc etc)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-02-2006 18:53]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2006 19:29 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 februari 2006 18:04 schreef mental het volgende:
Hmm, die moslims drijven het wat ver nu...zielig die mensen eigenlijk je zou zonder humor moeten leven zeg hmmm ergens hoop ik dat ze hier ook gaan rellen.
Moslims geen humor?! Ben je Samir Aarsch soms vergeten?! Hilariteit! Dijenkletsen! Hij had een AIVD'er met zijn poephand begroet! Als dat geen humor is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2006 19:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 februari 2006 19:29 schreef Misanthrope het volgende:
Moslims geen humor?! Ben je Samir Aarsch soms vergeten?! Hilariteit! Dijenkletsen! Hij had een AIVD'er met zijn poephand begroet! Als dat geen humor is.

zeg, zeg eens eerlijk, wat vind jij.... Geert Wilders heeft die cartoons natuurlijk alleen op zijn site gezet om uit te lokken he??? (en het werkt zeer goed, gezien het aantal doodsbedreigingen)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2006 19:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Dat zal 1 van de redenen geweest zijn. Ik denk dat hij in eerste instantie eigenlijk echt solidair wil zijn met andere mensen die strijden tegen de onderdrukking van de Islam. Dat die strijd in dit geval uit vrijheid van meningsuiting is, zal hij dan nu ook gebruiken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-02-2006 19:47 by mental Profiel van mental

Wilders en uitlokken ?! Hy zou toch niet durven ?!?


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2006 19:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 februari 2006 19:45 schreef Misanthrope het volgende:
Dat zal 1 van de redenen geweest zijn. Ik denk dat hij in eerste instantie eigenlijk echt solidair wil zijn met andere mensen die strijden tegen de onderdrukking van de Islam. Dat die strijd in dit geval uit vrijheid van meningsuiting is, zal hij dan nu ook gebruiken.

ja, mogelijk. Ik vraga me wel af (zonder te willen inboeten aan de serieusheid van dez zaak), hoeveel lieden doen nu daadwerkelijk mee aan de rellen want 50 man kan al net lijken of er een heleboel herrie staan te schoppen. (en voor iets in de fik steken heb je maar een man nodig).


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2006 19:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 februari 2006 19:47 schreef mental het volgende:
Wilders en uitlokken ?! Hy zou toch niet durven ?!?


Ik heb Wilders nog over weinig anders horen praten als over moslims (kan ook aan mij liggen, dat ik netzijn meing over alle andere onderwerpen heb gemist natuurlijk)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2006 19:51 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 februari 2006 19:50 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, mogelijk. Ik vraga me wel af (zonder te willen inboeten aan de serieusheid van dez zaak), hoeveel lieden doen nu daadwerkelijk mee aan de rellen want 50 man kan al net lijken of er een heleboel herrie staan te schoppen. (en voor iets in de fik steken heb je maar een man nodig).
Vergis je niet, er staan op meerdere plaatsen werkelijk duizenden mensen op straat te rellen. Op sommige plaatsen ook maar honderden, al worden het er steeds meer en meer.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2006 19:53 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 februari 2006 19:51 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb Wilders nog over weinig anders horen praten als over moslims (kan ook aan mij liggen, dat ik netzijn meing over alle andere onderwerpen heb gemist natuurlijk)
Komt omdat de media hem met dat onderwerp zwart wil maken. Hij heeft ook een hoop andere plannen op bv. economisch gebied en organisatorisch gebied. Maar dat zijn geen hippe onderwerpen en de media kan hem daar niet zo zwart mee maken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-02-2006 19:53 by mental Profiel van mental

Moslims zyn het nieuwe rode gevaar.


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2006 19:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 februari 2006 19:51 schreef Misanthrope het volgende:
Vergis je niet, er staan op meerdere plaatsen werkelijk duizenden mensen op straat te rellen. Op sommige plaatsen ook maar honderden, al worden het er steeds meer en meer.


dat is zeer ernstig,(vooral als het zich blijft uitbreiden) maar de een of andere regering( Libanon??) heeft toch aan Denemarken excuses aangeboden???


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2006 19:56 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 februari 2006 19:55 schreef attila_de_hun het volgende:
dat is zeer ernstig,(vooral als het zich blijft uitbreiden) maar de een of andere regering( Libanon??) heeft toch aan Denemarken excuses aangeboden???
Libanon is dan ook een van de weinige staten in het Midden-Oosten waar Christenen nog invloed hebben, vooral sinds Syrie zijn troepen daar weg heeft gehaald.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2006 19:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 februari 2006 19:53 schreef Misanthrope het volgende:
Komt omdat de media hem met dat onderwerp zwart wil maken. Hij heeft ook een hoop andere plannen op bv. economisch gebied en organisatorisch gebied. Maar dat zijn geen hippe onderwerpen en de media kan hem daar niet zo zwart mee maken.

Ja, ik kan er zeker in mee hoor maar met die spotprenten, ik blijf erbij, het was een groot deel gewoon uitlokken (ook al heeft hij natuurlijk wel het recht ze te plaatsen). Die bedreigingen zijn in feite "goed nieuws" voor hem want allochtonen en moslims zijn een zeer belangrijk onderwerp voor hem. Hij heeft dus de bedriegers (best handig) in de val laten lopen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2006 19:59 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 februari 2006 19:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, ik kan er zeker in mee hoor maar met die spotprenten, ik blijf erbij, het was een groot deel gewoon uitlokken (ook al heeft hij natuurlijk wel het recht ze te plaatsen). Die bedreigingen zijn in feite "goed nieuws" voor hem want allochtonen en moslims zijn een zeer belangrijk onderwerp voor hem. Hij heeft dus de bedriegers (best handig) in de val laten lopen.
Nouja, ook al is het uitlokken, het geeft toch een probleem aan wat we niet kunnen ontkennen...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2006 19:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 februari 2006 19:56 schreef Misanthrope het volgende:
Libanon is dan ook een van de weinige staten in het Midden-Oosten waar Christenen nog invloed hebben, vooral sinds Syrie zijn troepen daar weg heeft gehaald.


Maar ik vermoed dat er echt wel meer achter zit. Heeft Syrië geen baat bij een instabiel Libanon bijv.???


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-02-2006 19:59 by Smoochy Profiel van Smoochy



Ga dan naar het islam topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 06-02-2006 20:00]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2006 20:00 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

img'tje ervoor?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen