![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ophokplicht zorgt hier weer voor leuke taferelen op mijn werk ![]() |
|
Jullie mogen niet naar buiten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
De Heren wel de dames niet ![]() |
|
Lesbo orgy for t3h w1n! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
GAY! ![]() |
|
En heel goed nieuws voor onze vriend Chelman!!! Lego maakt weer winst Het gaat weer goed met het Deense Lego. De speelgoedfabrikant heeft vorig jaar een winst behaald van 702 miljoen kroon (94 miljoen euro). Het jaar ervoor maakte het bedrijf nog een verlies van 1,7 miljard kroon. De omzet steeg in het afgelopen jaar met 12 procent tot 7,1 miljard kroon (948 miljoen euro). Vooral de verkoop van de vier Legoland-pretparken zorgde voor de winst. Vooral in Duitsland en Midden-Europa deed het bedrijf goede zaken met een omzetstijging van 19,3 procent tot 1,6 miljard kroon (213 miljoen euro). Daarmee veroverde Lego zijn leiderspositie op die markten terug van de Amerikaanse concurrent Mattel. Mattel nam deze plek sinds 2003 in. ![]() |
|
![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik ga me voor een kapitaal aan Lego aanschaffen om Denemarken mijn financiële steun te geven in de strijd voor vrijheid van meningsuiting en het terugdringen van Amerikaans kapitaal. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 15-02-2006 15:09] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 15-02-2006 15:08] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Net zoals Iran 2,3 miljard verderfelijke westerse dollars zal geven aan de persoon die Rushdie doodt, in de strijd tegen het verderfelijke westen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Ik heb geen 2,3 miljard verderfelijke westerse dollars en ik ben niet van plan om ook maar één pleurocent aan Iran te geven, om wat voor een reden dan ook. Ik wens ze overigens wel veel succes met de vernietiging van Israël. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik zou wel eerst een briefje schrijven voor een aanbetaling van 25% .... ![]() |
|
euhm, dat was tocg al opgeheven? [Dit bericht is gewijzigd door Old Dirty Blasthard op 15-02-2006 15:19] ![]() |
|
Nope, stond vandaag nog in de krant .... fatwa (toch? geldt nog ![]() |
|
oh, ok. Ik zal de krant eens wat meer lezen dan ![]() ![]() |
|
quote: Als ik in zijn schoenen stond ging ik gewoon in Teheran wonen, in hun eigen voortuintje zullen de baarden nooit gaan zoeken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:In Iran wonen.... Alleen al bij de gedachte ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Dan vind ik dat uraniumverrijken idd erg tricky ![]() |
|
quote: hoeft niet want: 1. islam = peace 2. iraniers (binnenkort uraniers???) zijn islamieten dus iraniers zijn vredelievend!!! ![]() ![]() |
|
Zoalng je van hun geitesnikkel afblijft wle ja ![]() |
|
quote: jij grijpt ook iedere kans aan om over geitensnikkels te beginnen he? wil je ons iets vertellen of zo?? ![]() ![]() |
|
Demonstratie in Utrecht tegen spotprenten Uitgegeven: 15 februari 2006 18:39 Laatst gewijzigd: 15 februari 2006 19:17 UTRECHT - Bij een demonstratie van ongeveer vijftig jongeren tegen de gepubliceerde spotprenten over de profeet Mohammed is woensdagavond een demonstrant aangehouden. Dat gebeurde nadat een Engelse vlag in brand was gestoken. Er werden leuzen gescandeerd als 'Bush, Sharon de echte terroristen'. De jongeren droegen spandoeken met teksten als 'Vrijheid van meningsuiting en respect voor de islam'. De aanvankelijk rustig verlopende demonstratie werd later wat grimmiger. Voor de protestbijeenkomst was geen vergunning aangevraagd. Afgelopen week protesteerden op de Dam in Amsterdam en op Plein 1992 in Maastricht ook mensen tegen de spotprenten. De Deense krant Jyllands-Posten plaatste de cartoons in september. Ruim vier maanden later verschenen deze ook in dagbladen in onder meer Frankrijk, Noorwegen, Duitsland en Zwitserland. De cartoons hebben onder moslims over de hele wereld een storm van protest veroorzaakt. Waarom maar eentje oppakken ![]() ![]() |
|
quote: De rest ging er met gestolen scooters vandoor... [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 15-02-2006 19:47] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |