|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vroeger moest ik zelfs op vrijdagmiddag naar school... |
|
Volgens mij is het verbranden van een vlag (van een Staat) ook strafbaar in Nederland. |
|
Vroegah hadden we nog geen politie, alleen een veldwachter [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-02-2006 19:04] |
|
Stelletje kutkoters. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zolang ze geen gewelddadigheden plegen mogen ze van mij protesteren en vlaggen verbranden. Net zoals dat men spotprenten mag tekenen mogen zij er niet blij mee zijn. En indien men er een onenigheid over heeft: civiele rechter. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Een demonstratie moet je aanvragen, hadden de mensen niet gedaan. En dat mag niet. En toch ging het door. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 10-02-2006 20:20] |
|
quote: Klopt, vage boel dat ze het toch door laten gaan. Misschien beter, anders zien die lui alleen maar meer reden tot 'uhuuu zie je wel ze motten ons niet' |
|
quote:Allemaal het land uit .. |
|
het is altijd die polietsies. zie je wel. Suck my piss |
|
quote:Ja? Dus als je hier te gast bent heb je je eigen set regels en niet die van je gastheer om je wat van aan te trekken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat weet je toch .... je moet gewoon asociaal doen, dan krijg je er hier geld bij |
|
quote: de br000talen hebben de halve wereld. Suck my piss |
|
quote:Brutaal en asociaal zijn twee verschillende dingen Skully |
|
quote: klopt, maar dat weet de rest van de wereld op dat moment niet. Suck my piss |
|
quote:Nee, daar heb je weer een punt. Wordt zo onderhand ook beetje schijtziek van die zwakke Nederlandse houding ... |
|
quote:En zendtijd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Jup, en voorrang bij sollicitaties ... Gek he dat onze bevolking niet groeit door groeiende emigratie ... |
|
Muslim fury at sex toy FURIOUS Muslims have blasted adult shop Ann Summers for selling a blow-up male doll called MUSTAFA SHAG. They complained that the novelty sex toy insults the Prophet Muhammad — who also has the title al-Mustafa. The High Street chain’s jokey £15 mustachioed doll has a 7in manhood and is targeted at hen parties. But the Muslim Association — based at Manchester’s Central Mosque and Islamic Cultural Centre — branded him “obnoxious”. Yesterday a spokesman said: “This is the name of our Prophet and it’s very upsetting. This thing should be banned.” In a letter to the store, the Association said: “You have no idea how much hurt, anguish and disgust this obnoxious phrase has caused to Muslims. We are asking you to have our Most Revered Prophet’s name ‘Mustafa’ and the afflicted word ‘shag’ removed.” Last night Ann Summers said: “If anyone has a better name, please let us know. We’ll happily change it.” The row follows global furore over cartoons which depicted Muhammad as a terrorist. http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006060507,00.html http://www.annsummers.com/single.asp?gid=7&cat=7&pid=1964 Tsja, the sun. Maar toch. |
|
quote:Wat de moeilijkheid hier is, is dat ze juist tegen diezelfde vrijheid van meningsuiting, vanuit welke jij vindt dat ze mogen protesteren, protesteren. Dit soort protesten creeeren de mogelijkheid en misschien zelfs de waarschijnlijkheid dat de vrijheid van meningsuiting ingeperkt kan worden. Als we ze hun gang laten gaan, winnen ze en wordt onze vrijheid van meningsuiting ingeperkt, als we ze tegenhouden, winnen ze ook en wordt onze vrijheid van meningsuiting ingeperkt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Bij gebrek aan Irakezen |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lullig! Disko Disko Partizani |
|
Aaahr! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Die Oost-Europeanen toch... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |