IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel 14. Vorige pagina | Volgende pagina
Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-03-2006 16:06 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 14 maart 2006 16:04 schreef ElitE het volgende:
er zullen zeker wel werkelozen ontstaan, als je de post van chellie eens leest zieje dat in ierland wel mensen werkeloos zijn geraakt maar de werkeloosheid is gedaald

polen zijn niet echt te vergelijken met turken en marrokanen. toen het armere spanje en portugal bij de EU kwamen hebben we er toch ook niet veel van gemerkt.

Dat van die vergelijking ben ik wel met je eens, maar wat ik in mijn eerste post al zei, en dei mening wordt hier gedeeld door een aantal mensen, dit hebben we 30/40 jaar geleden ook geprobeerd, en daar pluikken we nu nog de (behoorlijk zure) vruchten van

edit voor Chelman: ik bedoel dit niet op economisch vlak, maar voornamelijk op sociaal/maatschappelijk vlak

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 14-03-2006 16:07]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-03-2006 16:09 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 maart 2006 16:05 schreef Murdering Monk het volgende:
Ok, ik heb niet veel verstand van politiek, maar is het dan uberhaupt wel aantrekkelijk om een poolse werknemer in dienst te nemen? Hij is op dat moment nit meer goedkoper, en met een Nederlander is toch makkelijker communiceren.

Dat klopt....maar met de waarheid win je geen stemmen...

Van mij persoonlijk mogen die grenzen dichtblijven:

1.Ik kan nu bemiddelingsgeld vragen.
2.De Poolse arbeiders (truckers) in Polen zijn goedkoper. Open grenzen zullen de inkomensverschillen sneller doen verdwijnen.

Maar de argumenten die de SP et al. gebruikt slaan gewoon als kut op dirk. Maar ja...ze hebben dan wel een specifiek doel voor ogen he?






KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-03-2006 16:11 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 maart 2006 16:06 schreef Murdering Monk het volgende:

edit voor Chelman: ik bedoel dit niet op economisch vlak, maar voornamelijk op sociaal/maatschappelijk vlak


Klopt. Maar...

Er is wel een verschil tussen westerse en niet-westerse allochtonen. Twee van de grootste groepen allochtonen in Nederland zijn Belgen en Duitsers (die dus ook Nederlandse banen 'inpikken'). Daar zijn echter weinig problemen mee omdat zij op cultureel vlak ongeveer dezelfde normen hebben als de autochtonen....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2006 16:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2006 16:03 schreef altx het volgende:
Stel jezelf een vraag: Hoe komen al die allochtonen hier?

Omdat mensen toen ook dachten dat het allemaal geen kwaad zou kunnen.

De geschiedenis blijft zich herhalen en mensen leren niet van hun fouten.

de polen zijn al hier ook al is vrijwel niemand hiervan bewust, bezoek de plaatselijke camping eens, zie je welleens onverzorgde huizen met beetje veel mensen erin?

ja deze zorgen best welleens voor problemen, zoals fietsendiefstal en zitten vaak in weedkwekerijen. maar als ze legaal zijn zijn ze ook makkelijker te vervolgen. Hun illegaliteit is hun voordeel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-03-2006 16:12 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 14 maart 2006 16:09 schreef Chelman het volgende:
Dat klopt....maar met de waarheid win je geen stemmen...

Van mij persoonlijk mogen die grenzen dichtblijven.





In dat geval vraag ik me af hoeveel er dan komen, en hoeveel last de Nederlandse economie dr van gaat hebben.

En van mij mogen die grenzen ook dicht blijven, dat die luie klote steuntrekkers en beroeps ww'ers maar eens wat gaan doen


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2006 16:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2006 16:11 schreef Chelman het volgende:
Klopt. Maar...

Er is wel een verschil tussen westerse en niet-westerse allochtonen. Twee van de grootste groepen allochtonen in Nederland zijn Belgen en Duitsers (die dus ook Nederlandse banen 'inpikken'). Daar zijn echter weinig problemen mee omdat zij op cultureel vlak ongeveer dezelfde normen hebben als de autochtonen....

In duitsland was en is de werkeloosheid veel groter als hier, is er nu een duitse invasie aan de gang?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-03-2006 16:14 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 14 maart 2006 16:11 schreef Chelman het volgende:
Klopt. Maar...

Er is wel een verschil tussen westerse en niet-westerse allochtonen. Twee van de grootste groepen allochtonen in Nederland zijn Belgen en Duitsers (die dus ook Nederlandse banen 'inpikken'). Daar zijn echter weinig problemen mee omdat zij op cultureel vlak ongeveer dezelfde normen hebben als de autochtonen....

Dit ben ik ook met je eens, maar ik vraag me toch af hoe het zou gaan.

Ik ben zelf redelijk vaak in Polen en Tsjechie op vakantie geweest, maar ze kijken daar toch wel op een aantal punten heel anders dan wij doen, ook al zijn ze meer westers dan bijvoorbeeld marokkanen. Het lijkt me dat dat juist de meeste prioblemen zou gaan opleveren, plus dan begint de eeuwenoude discussie weer, ze pikken de huizen in en blablabla. maar daar heb ik mijn standpunten al over gemaakt in het vorige krakers topic


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2006 16:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2006 16:05 schreef Murdering Monk het volgende:
Ok, ik heb niet veel verstand van politiek, maar is het dan uberhaupt wel aantrekkelijk om een poolse werknemer in dienst te nemen? Hij is op dat moment nit meer goedkoper, en met een Nederlander is toch makkelijker communiceren. Ik heb het nu over de modaal sector he, die lui uit je voorbeeld van 30k en hoger daar verwacht ik op zn minst vanm dat ze vloeiend engels spreken...

als ze legaal werken eigenlijk niet echt, maar er zijn waarschijnlijk wel meer poolse arbeiders bereid voor het minimumloon te gaan werken. Ook zeuren poolse werknemers niet zo over hun arbeidsvoorwaarden (omdat ze het miner goed kunnen, en omdat ze wel begrip voor een baas kunnen opbrengen.)

maar zoals ik al vaker hebt gezegt, het voordeel bij alle buitenlanders die nu hier werken is dat ze illegaal zijn. Baas betaald minder werknemer krijgt iets meer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-03-2006 18:37 by Iskariot Profiel van Iskariot

Israëli's vuren raket in gevangenis

Uitgegeven: 14 maart 2006 17:50
Laatst gewijzigd: 14 maart 2006 18:03
JERICHO/GAZA - De Israëlische bezettingsmacht heeft dinsdag een raket in een Palestijnse gevangenis geschoten. Een gevechtshelikopter beschoot de inrichting die door Israëlische soldaten wordt belaagd. Israëlische bulldozers hebben ook grote stukken rond de gevangenis neergehaald. Bij het vallen van de duisternis werden nog schoten gehoord.

De Israëli's omsingelden het complex dinsdag en beschoten de inrichting. Circa 150 van de naar schatting tweehonderd gevangenen hebben zich aan de belegeraars overgegeven maar niet de mensen waar de Israëli's op azen, berichtte de internetsite van de krant Haaretz.

Moord

Aanleiding voor de aanvallen op de gevangenis was de Israëlische eis dat gevangenen in het Palestijnse complex met buitenlandse waarnemers aan hen worden overgedragen. Een van de gevangenen is Ahmed Saadat, een lid van het Volksfront voor de Bevrijding van Palestina (PFLP). Hij wordt met vier andere gevangenen verdacht van de moord op een Israëlische bewindsman in 2001, Rehavam Zeevi.

De Palestijnse president Abbas opperde pas nog dat Saadat zou vrijkomen. De Israëlische strijdkrachten overvielen dinsdag de gevangenis om dat te voorkomen. Zeker een Palestijnse cipier en een Palestijnse gevangene zijn daarbij gedood.

Woedend

De leider van de islamitische beweging Hamas, Khaled Meshaal, heeft vanuit zijn ballingschapoord geëist dat Saadat ongedeerd blijft. Hij riep de Palestijnen op massaal naar Jericho te trekken om te betogen. Voorts eiste hij ingrijpen van de internationale gemeenschap. De gevangenis had tot voor kort waarnemers uit de VS en Groot-Brittannië binnen zijn muren, maar die vertrokken kort voor de Israëlische aanval.

Op tal van plaatsen in de Gazastrook en op de bezette Westelijke Jordaanoever keren woedende Palestijnen zich naar aanleiding van de aanval op de gevangenis tegen westerse instellingen of personen.

Reisadvies

In een reactie hierop heeft het ministerie van buitenlandse zaken dinsdag het reisadvies voor de Palestijnse gebieden aangescherpt. Reizen naar de Gazastrook werden al ontraden, maar nu geldt dat advies ook voor de Westelijke Jordaanoever.

De website van Buitenlandse Zaken kenschetst de situatie in de Palestijnse Gebieden als "momenteel erg instabiel". "Indien u toch mocht besluiten naar de Palestijnse Gebieden te reizen, loopt u een verhoogd risico om slachtoffer te worden van geweld of ontvoeringen.


Souvereiniteit is voor homo's!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-03-2006 20:19 by Snaack Profiel van Snaack

PvdA Amsterdam laat SP vallen

Na de gemeenteraadsverkiezingen wordt er in het hele land druk vergaderd over de te vormen colleges. De ogen van de landelijke politiek zijn daarbij vooral gericht op de twee grote steden Amsterdam en Rotterdam.

Amsterdam
In Amsterdam heeft de PvdA laten weten niet met de SP een college te willen vormen. Een brede linkse coalitie is daarmee van de baan. Samen met GroenLinks zou er een meerderheid zijn geweest van 33 zetels. De PvdA vindt echter de verschillen met de SP te groot.

De Amsterdamse PvdA-voorman Lodewijk Asscher: ''De verschillen zijn te groot om tot een vruchtbare samenwerking te komen. Zo ziet de SP weinig in de ontwikkeling van de Zuidas en andere grote projecten. Ook is de partij tegen cameratoezicht op straat en het afleggen van huisbezoeken aan bijstandstrekkers.''

De SP in de hoofdstad heeft teleurgesteld gereageerd: ''De PvdA laat een historische kans op een links bestuur voor de stad liggen. We hadden graag nog even doorgepraat. De deur blijft bij ons in elk geval open staan.'' Volgens SP-fractievoorzitter Remine Alberts konden er best goede afspraken gemaakt worden over betaalbaar bouwen, armoedebestrijding, veiligheid, onderwijs en de samenhang in de stad. Het blijft volgens hem in ieder geval ''doodzonde dat de PvdA niet de politieke wil blijkt te hebben om te kiezen voor een progressief bestuur met de SP.''

De PvdA (goed voor 20 zetels) onderhandelt nu verder met de VVD (8 zetels) en GroenLinks (7). Er kan gekozen worden voor een coalitie met beiden (alhoewel de relatie tussen VVD en GL in Amsterdam niet best is) of voor een coalitie met één van hen.

Rotterdam
In Rotterdam heeft Leefbaar Rotterdam (LR) wederom laten weten niet met de PvdA te willen samenwerken. Ronald Sørensen, die gisteravond door de LR-fractie werd herkozen tot fractievoorzitter, zei niets te zien in een samenwerking.

De PvdA (18 zetels) zal nu zijn heil waarschijnlijk moeten zoeken over links met de SP en GroenLinks. Dan zou een krappe meerderheid van 23 zetels ontstaan. PvdA-voorman Peter van Heemst liet zich vorige week in NOVA echter ontvallen dat hij zowel de SP als GroenLinks in Rotterdam een 'moeilijk geval' vindt.

Van Heemst wees erop dat beiden bijvoorbeeld steevast tegen allerlei strenge veiligheidsmaatregelen van het vorige college (LR/CDA/VVD) hadden gestemd, zoals preventief fouilleren. De PvdA stemde wel mee met tal van maatregelen, en heeft voor de verkiezingen al laten weten het veiligheidsbeleid van het vorige college te willen voortzetten.

Een andere mogelijkheid voor de Rotterdamse PvdA is samen te gaan met CDA en VVD (meerderheid van 24 zetels). De VVD zou echter niet staan te springen op een plek in het college. En wellicht is PvdA-CDA-GL een optie (23 zetels).


Linkse lente? Linkse illusie!

Mwoehahahahaha!





Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-03-2006 10:20 by Iskariot Profiel van Iskariot

Oeps foutje...

Mannen doodziek na medicijntest

Uitgegeven: 15 maart 2006 07:13
Laatst gewijzigd: 15 maart 2006 08:58
LONDEN - Zes mannen vechten op de afdeling intensieve zorg van een Londens ziekenhuis voor hun leven, nadat ze tijdens een test van een nieuw medicijn in een commerciële kliniek in Londen doodziek waren geworden. Dat heeft de Britse toezichthouder op het gebruik van medicijnen (MHRA) woensdagmorgen vroeg laten weten.

De mannen waren gezonde vrijwilligers die zich hadden gemeld om tegen betaling mee te werken aan het testen van een recent ontwikkeld geneesmiddel tegen chronische ontstekingen en leukemie.

Bijwerkingen

De vrijwilligers waren nodig om vast te stellen of er bijwerkingen of andere problemen zouden zijn met het middel, voordat dat onderzocht zou worden op patiënten. Binnen enkele uren nadat zij het middel hadden ingenomen, vertoonden de proefkonijnen ernstige bijwerkingen, zoals ademhalingsproblemen en problemen met de bloedsomloop, meldden Britse media. Twee mannen die ook deelnamen aan het onderzoek kregen geen klachten omdat zij een placebo hadden gekregen.

Nadat de zes mannen ziek waren geworden, werden zij maandagavond opgenomen in het ziekenhuis Northwick Park, waarin de zelfstandige onderzoekskliniek is gevestigd. Ziekenhuisdirecteur Ganesh Suntharalingam zei woensdag tegen de BBC dat de toestand van de zes ernstig en in enkele gevallen levensbedreigend is als het gevolg van het falen van belangrijke organen.

Richtlijnen

De test was opgezet door het Amerikaanse bedrijf Parexel. De vrijwilligers slikten een medicijn dat door het Duitse bedrijf Te Genero is ontwikkeld. Een woordvoerder van Parexel zei dat het bedrijf zich bij de test heeft gehouden aan de richtlijnen die daarvoor gelden. Hij benadrukte dat het zeer zelden voorkomt dat bij een test zulke ernstige bijwerkingen worden ontdekt.

De Britse toezichthouder op het gebruik van medicijnen heeft onmiddellijk de toestemming voor het testen van het nieuwe medicijn ingetrokken. Hij heeft een internationale waarschuwing doen uitgaan om te voorkomen dat het middel in andere landen wordt getest. Er is een onderzoek begonnen om vast te stellen waardoor de problemen zijn ontstaan. Daarbij kijken de onderzoekers ook naar eventuele menselijke fouten en mogelijke besmetting van het middel.

De MHRA had toestemming gegeven om het niet met name genoemde middel te testen nadat het al was onderzocht met gebruik van proefdieren en in het laboratorium. Bij het proefdieronderzoek zou niets gebleken zijn van bijwerkingen.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-03-2006 10:22 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Test niet geslaagd dus....


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 10:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee, ze zijn idd nog niet dood


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-03-2006 10:32 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Mexicaans koppel draait helemaal door

Een huwelijksconflict tussen een koppel uit Mexico is vorige week ietwat uit de hand gelopen. De kogels en werpmessen vlogen de buren langs de oren toen om een onbekende reden de oorlog in het huis van Juan Espinosa en Iram Contreras uitbrak. Het stelletje ging zo ver dat ze zelfs zelfgemaakte bommen naar elkaar wierpen.

Het gevecht zou zo uit de actiefilm "Mr. and Mrs. Smith" kunnen zijn geknipt. Espinosa en Contreras legden hun wapens niet neer totdat hun huis werd opgeblazen door een benzinebom.

Espinosa kwam er nog betrekkelijk goed vanaf, zijn vrouw daarentegen moest met derdegraads brandwonden worden opgenomen in het plaatselijke ziekenhuis. De politie heeft dit bizarre verhaal bevestigd.

Espinosa zegt achteraf blij te zijn dat zijn vrouw brandwonden heeft opgelopen. Zij diende hem van repliek door te zeggen dat ze er spijt van heeft zijn mannelijkheid er niet afgehakt te hebben tijdens het gevecht.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-03-2006 10:40 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

typo

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-03-2006 10:44]


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-03-2006 10:43 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

.


Suck my piss


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-03-2006 17:39 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Sony verschuift PlayStation-introductie naar november

Uitgegeven: 15 maart 2006 08:39
Laatst gewijzigd: 15 maart 2006 11:44
TOKIO - Sony heeft de introductie van zijn nieuwe spelcomputer PlayStation 3 verschoven naar november. Dit heeft het Japanse elektronicaconcern woensdag bekendgemaakt. Het besluit is om technische redenen genomen.

Sony zegt meer tijd nodig te hebben om voor voldoende aanbod van de PlayStation te zorgen. Eerder was al bekend geworden dat het concern met de elektronicabranche in de clinch ligt over copyrightbescherming bij de dvd-speler in het apparaat. Fabrikanten van videospelletjes moeten daardoor nog wachten op belangrijke specificaties.

Sony wilde oorspronkelijk de spelcomputer dit voorjaar op de markt brengen. Door het uitstel heeft Microsoft langer vrij spel met zijn Xbox 360, die sinds eind vorig jaar in de winkels ligt. Microsoft heeft echter door een beperkte productiecapaciteit nog steeds moeite om aan de vraag te voldoen.

Kerstperiode

Sony gaat de PlayStation 3 gelijktijdig in Japan, de Verenigde Staten en Europa introduceren. Verwacht was dat het apparaat eerst in Japan te koop zou zijn, waarna de VS voor de belangrijke kerstperiode aan de beurt zouden komen. Analisten hielden er rekening mee dat Europese gamesliefhebbers tot 2007 moesten wachten.

Het gaat voor Sony om een belangrijke lancering. De winst van het concern is voor een belangrijk deel afhankelijk van de PlayStation-verkoop. Sony is marktleider met de eerste twee versies van het apparaat. Van de PlayStation 2, die in 2000 werd geïntroduceerd, zijn al meer dan honderd miljoen stuks verkocht.

Entertainment

De nieuwe machine is veel krachtiger. Daarnaast bouwt Sony er een blu-ray-dvd-speler in. Op blu-ray-schijfjes kan veel meer informatie worden opgeslagen dan op een gewone dvd. Sony verwacht zo de gamesliefhebbers ook meer entertainment te kunnen bieden.

Sony wil in eerste instantie vanaf november maandelijks een miljoen stuks van de PlayStation 3 leveren aan de detailhandel.

Prijs

Over de prijs van het apparaat maakte het concern nog niets bekend. Zakenbank CSFB gaat uit van een prijskaartje van rond de 400 euro.

http://www.nu.nl/news/694006/135/Sony_verschuift_PlayStation-introductie_naar_november.html

Goh, dat had ik niet verwacht...



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-03-2006 0:25 by Iskariot Profiel van Iskariot

Nog meer medisch nieuws:

Nepchirurg geeft bodybuilder borsten

Uitgegeven: 15 maart 2006 22:37
MIAMI - Een Amerikaanse nepchirurg heeft een bodybuilder borsten met cupmaat C gegeven in plaats van de gewenste borstspierimplantaten. Een rechtbank in Miami veroordeelde de kwakzalver Reinaldo Silvestre woensdag tot 7,5 jaar cel.

De man van Cubaanse afkomst had meerdere personen misvormd in zijn illegale kliniek in de trendy wijk South Beach in Miami. De bodybuilder, voormalig Mister Mexico Alexander Beaz, liet zich in 1999 onder handen nemen.

De valse plastisch chirurg zag zich na een aanklacht gedwongen de Verenigde Staten te ontvluchten. Hij werd opgespoord in Belize, waar hij medicijnen onderwees.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-03-2006 0:29 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2006 9:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

VS dreigen Iran met aanval

Uitgegeven: 16 maart 2006 07:39
Laatst gewijzigd: 16 maart 2006 08:21

WASHINGTON - De Verenigde Staten hebben landen als Noord-Korea en vooral Iran donderdag gewaarschuwd dat ze desnoods preventieve aanvallen zullen uitvoeren als het nodig is zichzelf te beschermen. "We zullen mogelijk geen grotere uitdaging van één enkel land ondervinden dan van Iran", schreef het Witte Huis in het rapport Nationale Veiligheidsstrategie.

De internationale diplomatieke pogingen om Iran zijn omstreden kernprogramma te laten opgeven, moeten slagen "om een confrontatie te voorkomen". Volgens een opsomming in het rapport steunt Iran het internationaal terrorisme, bedreigt het Israël, probeert het vrede in het Midden-Oosten te voorkomen, ondermijnt het de democratie in Irak en ontzegt het zijn burgers vrijheid.


Noord-Korea

Noord-Korea "vertegenwoordigt een lange en onaangename staat van dienst van dubbelhartigheid en onderhandelingen in een sfeer van wantrouwen". "We zullen doorgaan alle nodige maatregelen te nemen om onze nationale en economische veiligheid te waarborgen tegen het ongunstige effect van hun slechte gedrag."

Ondermijnen

Ook de voormalige aartsvijaand Rusland krijgt in het rapport een veeg uit de pan. "Pogingen om democratische ontwikkelingen in binnen- en buitenland te ondermijnen" zullen de banden met de buurlanden, de Verenigde Staten en Europa belemmeren.

Het rapport is een geactualiseerde versie van een rapport uit 2002, dat preventieve aanvallen tegen vijandige staten en terroristische groeperingen verdedigde. "We moeten desnoods bereid zijn alleen te handelen", schrijft het Witte Huis in het jongste rapport.

De Verenigde Staten vielen met onder meer Groot-Brittannië in 2003 Irak binnen, omdat het regime van Saddam Hussein massavernietigingswapens zou hebben. Die zijn echter nooit gevonden. "Er zal altijd onzekerheid zijn" over verboden wapens, zei het Witte Huis. "We hebben geen enkele twijfel dat de wereld beter af is als tirannen weten, dat het op eigen risico is om massavernietigingswapens na te streven."

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Amerika is weer eens op oorlogspad


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-03-2006 9:45 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Volgende in de categorie: dat je ff weet waar de prioriteiten liggen:

Controle bij escortbedrijven Helmond

Het gaat gebeuren in Groningen en dan kan Helmond natuurlijk niet achterblijven. Dinsdagavond heeft de politie een aantal escortdames besteld om die eens lekker te controleren. In totaal werden vijf bedrijven gecontroleerd. Drie daarvan bleken niet in het bezit te zijn van de juiste papieren. Het zou gaan om een 26-jarige vrouw en haar chauffeur, een 25-jarige man en een 44-jarige vrouw met haar 34-jarige chauffeur. Het gezelschap bood de escortpraktijken aan via internet.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 16-03-2006 9:51 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 16 maart 2006 9:45 schreef Mutilator het volgende:
Volgende in de categorie: dat je ff weet waar de prioriteiten liggen:

Controle bij escortbedrijven Helmond

Het gaat gebeuren in Groningen en dan kan Helmond natuurlijk niet achterblijven. Dinsdagavond heeft de politie een aantal escortdames besteld om die eens lekker te controleren. In totaal werden vijf bedrijven gecontroleerd. Drie daarvan bleken niet in het bezit te zijn van de juiste papieren. Het zou gaan om een 26-jarige vrouw en haar chauffeur, een 25-jarige man en een 44-jarige vrouw met haar 34-jarige chauffeur. Het gezelschap bood de escortpraktijken aan via internet.

Pff, dit gebeurt al een jaar of 5 ongeveer hoor, het enige minpunt aan deze acties vind ik dat dei prostituees gewoon betaald krijgen, en dat dat van ons belastinggeld gaat.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2006 9:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wat is daar vreemd aan?

Alle bedrijven dienen gecontroleerd te worden op naleving regels. Prima actie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-03-2006 9:57 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 maart 2006 0:25 schreef Iskariot het volgende:
Nog meer medisch nieuws:

Nepchirurg geeft bodybuilder borsten

Uitgegeven: 15 maart 2006 22:37
MIAMI - Een Amerikaanse nepchirurg heeft een bodybuilder borsten met cupmaat C gegeven in plaats van de gewenste borstspierimplantaten. Een rechtbank in Miami veroordeelde de kwakzalver Reinaldo Silvestre woensdag tot 7,5 jaar cel.

De man van Cubaanse afkomst had meerdere personen misvormd in zijn illegale kliniek in de trendy wijk South Beach in Miami. De bodybuilder, voormalig Mister Mexico Alexander Beaz, liet zich in 1999 onder handen nemen.

De valse plastisch chirurg zag zich na een aanklacht gedwongen de Verenigde Staten te ontvluchten. Hij werd opgespoord in Belize, waar hij medicijnen onderwees.




Was een paar jaar geleden ook bericht van; een of andere Amerikaanse 'chirurg' had op een gegeven moment tientallen kerels tieten aangenaaid.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 16-03-2006 10:01 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 16 maart 2006 9:51 schreef Jenje het volgende:
Wat is daar vreemd aan?

Alle bedrijven dienen gecontroleerd te worden op naleving regels. Prima actie.

Ik zeg niet dat het vreemd is, ik vind het alleen wel onzin da=t er belastinggeld betaald wordt aan prostituees om ze te kunnen controleren.
Als ik op straat gecontroleerd word op mn papieren krijg ik toch ook niet betaald?
En ja, het is misschien dr beroep, maar daar hoeft nog steeds geen belasting geld aan verspild te worden


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen