|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: het grappigste detail is nog wel dat stukje bij die school dat hij de auto die keihard voorbij rubbert een asociaal noemt, terwijl het zijn eigen nicht blijkt Anyhoo, verder moeten ik zeggen dat meneer zich zovaak tegen spreekt dat ik hem echt niet serieus kan nemen. Dat hij ook maar even voor het hele nederlandse volk tentijden van de 2e W.O spreekt door tezeggen dat dat een "militaire bezetting maar ideologische bevrijding" was vind ik toch net IETS te vrij genomen. En zo zijn er nog zoooo fucking veel punten... Ik weet dat dit soort lui er altijd zullen zijn en dat een marginaal gedeelte van de bevolking zich tot dit soort rariteiten voelt aangetrokken en dat ze de aandacht niet waard zijn. Maar dat neemt niet weg dat ik denk dat er alles aan gedaan moet worden om er voor te zorgen dat debiltiteit niet besmettelijk wordt en daarbij kan elk tegeninitiatief op mijn sympatie rekenen. en wat betreft het eren van die "strijders/kameraden" (zouden sommigen na het overzien van hun daden zelfs nog wel door hen willen worden geeerd? en groot deel van die strijders die de oorlog hebben mogen overleven hebben een diepe spijt betuigt, laat staan dat ze nu nog om die acties willen worden geeerd) maargoed (maat van me zij het heel mooi): Stel dat iemand roept dat mijn oma een vieze kankerhoer is en haar dood wil vieren door een feestelijke bijeenkomst te houden bij het graf van diegene die haar daar heeft doen belanden, dan denk ik dat daar in eider geval de grens van vrijheid van meningsuiting is overschreden. Dan mag van mijn part iedereen de persoonlijke overtuiging hebben binnen hun selecte groep dat ze ook daadwerkelijk een kankerhoer is, echter de noodzaak om de publlieke uiting ervan tegen te houden kan ik dan wel inzien. gelukkig kan de rest van nederland en duidelijk ook de duitse regering dat ook. verder best een vermakelijk docu (die opmerking in het begin of het wel kosjer was ook... jezzzuusss..) [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-03-2006 16:56] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vanmiddag de documentaire gekeken. Het viel me wel weer op dat ook de NVU zich nauwelijks serieus weet te profileren door o.a. tegenstrijdige uitspraken. "ideologische bevrijding" ging wel heel ver. De cijfers 88 spraken natuurlijk ook boekdelen. Ik vond het wel een eerlijke documentaire. Maar een tegenprotest van de AFA en consorten geeft normaal meer publiciteit. |
|
Ik bedoel maar: http://www.nu.nl/news/687466/12/Politie_Nijmegen_houdt_demonstranten_uit_elkaar.html quote: |
|
quote: Die antifa figuren verdienen een nekschot wat een stuk tuig is dat. Altijd hetzelfde met die gasten. Criminelen van het zuiverste soort! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
60 tegen 12 thats what they call a fight... |
|
Kapotslaan die gasten! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ach..kom op, kaalkoppen staan er om bekend in groepjes lui in elkaar temeppen. nu staan ze eens aan de andere kant. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Lees voor de grap eens nieuws berichten door over vechtpartijen tussen afa en "kaalkoppen" het is altijd heel veel afa tegen een paar "kaalkoppen". Die afa figuren zijn gewoon lafhartige losers. En groepjes "kaalkoppen" die met zn allen 1 iemand in elkaar meppen is over het algemeen aleen maar in films, linkse propaganda. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 04-03-2006 18:26] |
|
quote: Dit is uit de lucht gegrepen waarschijnlijk omdat jezelf eens zo'n ervaring hebt gehad. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
@RENSYK. kaalkoppen Idem. je ziet weinig skins alleen, het is altijd wel in een groepje.. maargoed, het groepsdenken zal hun ook wel het idee geven dat ze toch niet IETS denken en goed.. de meerderheid van de AFA geeft gelukkig aan dat Antifascistische bewegingen in nederland altijd nog de overhand hebben gelukkig [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-03-2006 18:35] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
wou net zeggen, een laffe skin is zeldzaam Je moeder. |
|
quote: Het geweld komt 99 van de 100 keer van de AFA kant. Zo'n criminele organisatie zou verboden moeten worden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: mischien is het alleen in dit gebied zo maar het zijn hier vrijwel exclusief groepjes skins. en op je op andere post: ERG veel geweld in buurthuisen/winkelcentrums/uitgaans gelegenheden worden allemaal veroorzaakt door het loKale scum. (uitkering trekkers 9 van de 10 keer btw, en dat strijd voor een beter nederland? ) [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-03-2006 18:40] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ben je niet in de war met van die hersenloze Lonsdale gabbertjes?? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
dan ligt het waarschijnlijk daaraan ja welkom in de wereld :D Je moeder. |
|
quote: als het lonsdale draagt is het vrijwel zeker geen skin, die distantieren zich tegenwoordig aardig van iedere associatie met gabbers Je moeder. |
|
quote: Juistem. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: uhmm.... had die penningmeester ook geen lonsdale jack aan? het zijn de zelfde soort lui als wat in de optocht meelopen.. precies hetzelfde. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
tsja, als je niet eens de verwchillen ziet neem ik je oordeel ook niet serieus hahaha tering... Je moeder. |
|
quote: Lonsdale gabbertjes Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
en niet iedere extreem rechts figuur is skin, niet iedere skin is extreem rechts. niet alle gabbers zijn rechts en niet alle rechtesen zijn gabbers heb je weer wat geleerd vandaag! welcome to the world deel 2 Je moeder. |
|
quote: Ga jij nog meer even de media na praten inderdaad, trieste vent. Against God and Government |
|
maargoed..ik begrijp hun punt richting de problemen met alochtonen in nederland ook wel, dat probleem is er ook wel daar kan niemand omheen. maar op de manier waarop ze het nu "proberen" optelossen is gewoon niet de manier. de kloof tussen autochtoon en allochtoon word zo nog groter. en het simpele "ach, alochtonen mutte gewoan het land ut, nederland voor de nederlanders!!" gaat gewoon niet op. er moet gewoon structureel iets aan de integratie van alochtonen gaan gebeuren. iets waar de regering (en met name de rechtsere partijen werken dit tegen/zeker niet mee IMO) in heeft verzaakt de laatste 20 jaar waardoor dit probleem er nu is. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 06-03-2006 13:36] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
En als jij nou even structueel gaat typen, eerst allochtoon met 1L daarna met 2 dan weer met 1. En van mij mogen ook best een paar opzouten uit Nederland. Wordt eens tijd dat er eens actie ondernomen wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 04-03-2006 19:00] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |