IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel 14. Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-02-2006 19:55 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Klootzakken.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-02-2006 12:41 by Snaack Profiel van Snaack

Carnavalsgrap Auschwitz valt verkeerd

Carnavalsvereniging De Meerkoetelaars uit Wieringermeer heeft tot ontzetting van veel bewoners een grap uitgehaald, waarbij een verwijzing wordt gelegd met concentratiekamp Auschwitz. In een gratis huis-aan-huiskrant van de vereniging was een grappig bedoelde foto van de poort van scholengemeenschap Wiringherlant afgedrukt.

Op de bewerkte foto is boven de schoolpoort de tekst 'Huiswerk maakt vrij' gezet; een duidelijke verwijzing naar de tekst boven de poort van concentratiekamp Auschwitz: 'Arbeit macht frei'. De tekst onder de foto maakt het er niet beter op: 'Voor de ingang van RSG Wiringherlant staat sinds kort een hek. Dat is beter voor de concentratie'.

De rector van de school noemt het een smakeloze grap: ''Het is niet alleen voor ons kwetsend, maar ook voor de mensen die de holocaust hebben overleefd. Zulke grappen maak je niet.'' Ook de burgemeester noemt de grap te triest voor woorden. Het is jammer dat zo'n leuke club zo een foute grap heeft gemaakt, aldus de burgervader.

Een voorzitter van De Meerkoetelaars zegt dat de grap door een 'carnavaleske bril' moet worden bekeken. Jaarlijks wordt er met bepaalde dingen de spot gedreven in de krant. Nu was de school het mikpunt, omdat het pas geplaatste hek daar voor veel discussie zorgde: ''We hebben nooit de intentie gehad mensen te kwetsen of te shockeren.''



LOL!!!!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 16-02-2006 12:46 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

lomp


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-02-2006 12:49 by Iskariot Profiel van Iskariot

Haha, dies mooi


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-02-2006 22:11 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Leerling verkoopt honderden xtc-pillen op school

DEN BOSCH - Een leerling van het Koning Willem I-college in Den Bosch heeft in bijna een jaar tijd honderden xtc-pillen verkocht aan een aantal medeleerlingen. De politie heeft acht mensen aangehouden in deze zaak. Dat heeft een woordvoerder van de politie in Den Bosch donderdag bekendgemaakt.

De zaak kwam eind december aan het rollen toen de vader van een 18-jarige scholier uit Hedel bij zijn zoon op de kamer enkele tientallen xtc-pillen vond. In het politieonderzoek dat volgde, werd eind januari een 18-jarige scholier uit Sprang-Capelle aangehouden.

Hij wordt ervan verdacht het afgelopen jaar tussen de vierhonderd en zeshonderd xtc-pillen te hebben verkocht aan medeleerlingen. Daarnaast wordt hij ervan verdacht enkele duizenden pillen te hebben verkocht in Tilburgse uitgaansgelegenheden.

Ook de vader van de dealer is aangehouden omdat hij na de arrestatie van zijn zoon XTC en cocaïne verstopte in de schuur van zijn 87-jarige moeder.

De hoofdverdachte kocht de pillen voor een prijs tussen 50 en 80 eurocent. Hij verkocht ze voor bedragen tussen de 2 en 5 euro.

Naast de hoofdverdachte en zijn vader zijn nog zes afnemers van de pillen (leerlingen van 17 tot 19 jaar uit Oss, Best, Hedel en Den Bosch) opgepakt. De hoofdverdachte gebruikte het verdiende geld om dure kleding te kopen en rondjes te geven aan vrienden.

Directeur C. Free van het Koning Willem I College heeft al aangegeven dat de hoofdverdachte niet meer welkom is op school.


Tussen de 2 en 5 euro. Jeempie. Wat zat er in die pillen. Paracetamol? Vast te duur, zal wel bloem zijn ofzo.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-02-2006 23:52 by Iskariot Profiel van Iskariot

Meisje verlaat school om 'glaasje draaien'

Uitgegeven: 16 februari 2006 23:38
Laatst gewijzigd: 16 februari 2006 23:40
DEN BOSCH - Een gelovige leerlinge van het Jeroen Bosch College in Den Bosch heeft de school verlaten omdat ze in een les levenbeschouwing ongewenst is geconfronteerd met 'glaasje draaien'.

Ze weigerde de bewuste les eind vorig jaar bij te wonen en voelt zich sindsdien onvoldoende gesteund door de leerkrachten en directie, blijkt donderdag uit een afscheidsbrief aan haar klasgenoten.

Relativeren

De directie van de rooms-katholieke school erkende eerder deze week dat drie leerlingen in de 3VWO-klas een korte presentatie hebben gegeven over het glaasje draaien. Volgens de rector ging de les over religie, mysterie en magie. Hij noemde de scholieren verstandig genoeg om het te relativeren en sprak van een "storm in een glaasje water".

Sorry

"Er was bijna niemand die het voor mij opnam", schrijft de leerlinge in de brief die donderdag is verschenen op een internetforum van de school waarin ze haar beslissing motiveert. "Ik heb het erg zwaar gehad de afgelopen maanden. En dat is niet goed, want ik vind dat een school er is om te leren, niet om constant een discussie te voeren en mijn standpunt te verdedigen. Als de leraar, mentor en rector gewoon sorry hadden gezegd, was het goed geweest. Dan had ik respect voor ze gehad."

Ze motiveert haar standpunt over magie: "Ik geloof in God en dat Hij je zo dicht mogelijk bij je wil houden. Ik geloof dat de duivel dat probeert tegen te houden door geesten op te roepen. In goede geesten geloof ik niet."


Rel!!!Rel!!!Rel!!! Schandalig!!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-02-2006 0:00 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 16 februari 2006 12:41 schreef Snaack het volgende:
Carnavalsgrap Auschwitz valt verkeerd

Carnavalsvereniging De Meerkoetelaars uit Wieringermeer heeft tot ontzetting van veel bewoners een grap uitgehaald, waarbij een verwijzing wordt gelegd met concentratiekamp Auschwitz. In een gratis huis-aan-huiskrant van de vereniging was een grappig bedoelde foto van de poort van scholengemeenschap Wiringherlant afgedrukt.

Op de bewerkte foto is boven de schoolpoort de tekst 'Huiswerk maakt vrij' gezet; een duidelijke verwijzing naar de tekst boven de poort van concentratiekamp Auschwitz: 'Arbeit macht frei'. De tekst onder de foto maakt het er niet beter op: 'Voor de ingang van RSG Wiringherlant staat sinds kort een hek. Dat is beter voor de concentratie'.

De rector van de school noemt het een smakeloze grap: ''Het is niet alleen voor ons kwetsend, maar ook voor de mensen die de holocaust hebben overleefd. Zulke grappen maak je niet.'' Ook de burgemeester noemt de grap te triest voor woorden. Het is jammer dat zo'n leuke club zo een foute grap heeft gemaakt, aldus de burgervader.

Een voorzitter van De Meerkoetelaars zegt dat de grap door een 'carnavaleske bril' moet worden bekeken. Jaarlijks wordt er met bepaalde dingen de spot gedreven in de krant. Nu was de school het mikpunt, omdat het pas geplaatste hek daar voor veel discussie zorgde: ''We hebben nooit de intentie gehad mensen te kwetsen of te shockeren.''



LOL!!!!


Bwahaha! ROTFLMAO!


[edit]LOLocaust![/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 17-02-2006 0:02]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-02-2006 0:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

hahahahahahahaaaaa


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-02-2006 0:29 by Heiden Profiel van Heiden

Even creatief geweest;

Hou daar maar mee op

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 17-02-2006 12:16]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-02-2006 0:33 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-02-2006 1:04 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

jammer


Suck my piss


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-02-2006 1:12 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 17 februari 2006 1:04 schreef skullfuck het volgende:
jammer


Vind ik ook! Wat een halfslachtige poging om de wereld te bevrijden van het jodendom! Hitler, volg eens een cursus genocide!
Teleac, Nederland 2! Is dat nu zo moeilijk, prutser!?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-02-2006 8:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 februari 2006 0:29 schreef Heiden het volgende:
Even creatief geweest;



dat vinden Israeli maar slappe kost Heiden!! zie onderstaande tekst

Israëliër begint wedstrijd antisemitische cartoons

Een Israëlische cartoonist heeft een spotprentenwedstrijd georganiseerd die Joden moet bespotten. Hij wil hiermee een ironisch tegengas geven aan de Deense en Iranese spotprenten die de Islam en de Holocaust op de hak nemen. "We dachten dat het veel stoerder is om cartoons over onszelf te maken dan dat onze vijanden dat doen", aldus initiatiefnemer Amitai Sandarovich. "We willen het vuur bestrijden met humor. Dit is ons antwoord op geweld en slechte smaak."

"Ik geloof dat Joden degenen zijn die het best de spot kunnen drijven met zichzelf. Geen Iraniër zal ons daarmee verslaan", gekscheert Sandarovich. Hij benadrukt dat hij geen haat koestert jegens moslims en Arabieren. De Israëliër denkt niet dat zijn spotprenten zullen leiden tot grote protestacties, zoals tegen de Deense tekeningen. "We gaan geen ambassades platbranden, noch zullen we massaal vlaggen in brand steken of bloederige demonstraties organiseren."

"Geen enkele Jood heeft ooit zulke hatelijke cartoons gezien als wij die zullen publiceren", belooft Sandarovich. De competitie, waaraan alleen Joden kunnen deelnemen, blijft open tot drie maart op deze website.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-02-2006 8:43]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-02-2006 10:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



Staat moet abortus kunnen afdwingen'

Bron: Algemeen Dagblad

In de Rotterdamse politiek is commotie ontstaan over een omstreden uitspraak van wethouder Marianne van den Anker van Leefbaar Rotterdam. De politica vindt dat de Nederlandse staat zwangerschappen bij risico-ouders moet kunnen afbreken, zo stelt ze op haar weblog. De VVD en het CDA zijn verbijsterd over het voorstel van hun coalitiepartner.

"In Nederland is zwangerschapsonderbreking en gedwongen anti-conceptie een taboe. (..) Ik wil drie specifieke doelgroepen benoemen van wie ik vind dat gedwongen zwangerschapsonderbreking en gedwongen anti-conceptie uit de taboesfeer moeten worden gehaald. Dit betreft kinderen van verslaafde ouders, (Antilliaanse) tienermoeders en verstandelijk gehandicapten", stelt Van den Anker. Volgens haar is de kans te groot dat kinderen in dergelijke gezinnen 'zonder liefde en affectie, in een sfeer van geweld, verwaarlozing, mishandeling en seksueel misbruik' opgroeien. De wethouder van Volksgezondheid wijst daarbij op cijfers van de Rotterdamse GGD. Van de tienduizend scholieren zouden er 796 mishandeld zijn, en nog eens 288 seksueel misbruikt zijn.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2006 11:51 by Chelman Profiel van Chelman

Domme doos idd. Volgens mij is zij door de PvdA ingehuurd om Leefbaar Rotterdam in diskrediet te brengen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-02-2006 11:58 by Snaack Profiel van Snaack

Ik ben het er mee eens dat het bespreekbaar gemaakt zou moeten worden.

Niet in de laatste plaats hierom, hehe


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2006 12:01 by Chelman Profiel van Chelman

Ik vind het een walgelijk idee dat alleen plaats heeft in een totalitaire staat. Het doet me ernstig denken aan 'The Pre-Persons' van Philip K. Dick.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-02-2006 12:03 by Snaack Profiel van Snaack

Ik vind dat ik het genuanceerder zie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-02-2006 12:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 februari 2006 11:58 schreef Snaack het volgende:
Ik ben het er mee eens dat het bespreekbaar gemaakt zou moeten worden.

Niet in de laatste plaats hierom, hehe

ja, ik ben natuurlijk ook een voorstander van een afnemende bevolkingsdruk hier. maar ik heb enorme moeite met de term "gedwongen" in dat voorstel. dat gaat mij net te ver. maar natuurlijk moet de bevolkingsdruk in Nederland (west-europa) naar beneden maar niet met enge chinese, gedwongen methoden.

en ik denk dat haar voorstel eigenlijk een verborgen rascistische voorstel is.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2006 12:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 februari 2006 12:03 schreef Snaack het volgende:
Ik vind dat ik het genuanceerder zie


In het woordje dwang zit geen nuance.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-02-2006 12:05 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 17 februari 2006 12:04 schreef Chelman het volgende:
In het woordje dwang zit geen nuance.


Dat klopt.

Maar, binnen de context bekeken, lijkt het mij eerder dat ze het bespreekbaar wil maken dan dat ze gedwongen abortus daadwerkelijk in wil voeren


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2006 12:09 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 februari 2006 12:05 schreef Snaack het volgende:
Dat klopt.

Maar, binnen de context bekeken, lijkt het mij eerder dat ze het bespreekbaar wil maken dan dat ze gedwongen abortus daadwerkelijk in wil voeren


Fundamentele integriteit van het menselijk lichaam is geen onderwerp van discussie. Dat is iets wat de overheid nimmer met dwang mag aantasten.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-02-2006 12:11 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 17 februari 2006 12:03 schreef attila_de_hun het volgende:
... natuurlijk moet de bevolkingsdruk in Nederland (west-europa)...

ALLEEN Nederland hoeft dat IMO.
De rest van Europa heeft nog genoeg ruimte.
Samenstelling laat ik even buiten beschouwing



[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 17-02-2006 12:11]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-02-2006 12:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 februari 2006 12:09 schreef Chelman het volgende:
Fundamentele integriteit van het menselijk lichaam is geen onderwerp van discussie. Dat is iets wat de overheid nimmer met dwang mag aantasten.



Hoe kunnen bolletjesslikkers dan worden aangehouden???


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-02-2006 12:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 februari 2006 12:11 schreef Mikeee het volgende:
ALLEEN Nederland hoeft dat IMO.
De rest van Europa heeft nog genoeg ruimte.
Samenstelling laat ik even buiten beschouwing



Nou, Vlaanderen is toch nog erger als Nederland.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen