|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Werkweigering ---> Ontslag op staande voet. Denken die gasten dat een beroepsmilitair zich alleen met paintballen op de Veluwe bezighoudt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik vind ontslag op staande voet wat weinig. Een celstraf er boven op. Ik vraag me echt af wat er bij die lui in hun hoofd omgaat als ze zich aanmelden. De rest van hun leven trainen op de basis en afentoe een zandzak leggen bij een overstroming? Als we iedere keer zo moeilijk gaan doen over een uitzending en ermee akkoord gaan dat deserteurs er zo gemakkelijk vanaf komen dat kunnen we het leger maar beter afschaffen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hm, het leger afschaffen... Daar zeg je me wat. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Minister Kamp spreekt het bovenstaande bericht trouwens tegen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Daar ben ik zeker geen voorstander van maar van geld verspilling nog minder. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
In het kader van de strengere terrorisme-wetgeving ben ik eigenlijk wel voor standrechtelijke executie van deserteurs |
|
quote: Idd hoe lame ben je dan zodra het gevaarlijk wordt mogen ze niet meer heen van de ouders is toch te belachelijk voor woorden. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
GET THE GUN!!! DO IT! Suck my piss |
|
Nauwelijks Antillianen op havo- en vwo-examen Antilliaanse jongeren weten nauwelijks met succes de havo of het vwo af te ronden. Dat blijkt uit cijfers van Rotterdamse scholen. In 2004 deden bijvoorbeeld slechts zeven Antillianen havo-examen en vijf vwo-examen. 183 scholieren van Antilliaanse afkomst probeerden daarentegen het vmbo af te ronden. De Antilliaanse jongeren blijven in de cijfers ver achter bij Nederlandse leeftijdsgenoten en andere migrantengroepen. Zo volgden van de 1884 Nederlandse eindexamenleerlingen 812 havo of vwo. Spijbelen en een hoger risico op schooluitval zouden de voornaamste oorzaken zijn voor de slechtere prestaties. Deelraadsbestuurder Lionel Martijn, zelf Antilliaan, is niet verbaasd. "Ongeveer zes jaar geleden begonnen grote groepen kansarmen van de Antillen deze kant op te komen. Zij hebben hun kinderen nooit gestimuleerd. Die kinderen zitten nu in de eindfase van hun middelbare school", zegt de CDA-politicus. PvdA-raadslid en voormalig landelijke projectleider onderwijsachterstanden Jantine Kriens noemt de cijfers echter 'schokkend'. "Het gevoel van urgentie dit probleem aan te pakken is niet groot genoeg. Islam, islam, islam is het enige dat nog telt", meent Kriens. De slechte prestaties leveren een 'ernstige situatie' op, stelt ze. "De politie wordt nu al geconfronteerd met een deel van deze nieuwe generatie Antillianen. Kinderen van jonge moeders die uit de bocht vliegen. Dit maakt het er niet beter op." Ook Leonard Geluk, de Rotterdamse wethouder voor onderwijs en integratie, noemt de ontwikkeling zorgelijk. "Het gaat beter met migranten in het onderwijs, maar Antillianen blijven inderdaad achter", verklaart de CDA'er. Hij ziet echter een deel van de jongeren via het middelbaar onderwijs alsnog richting het hoger onderwijs stromen. "Antillianen hebben tijd nodig om zich aan te passen. Ze hebben een taalachterstand en moeten discipline leren. Als ze volhouden op het vmbo, dan komt het goed." |
|
Attila jij rascist! |
|
quote: echt nie. maar dingen mogen van mij wel bij de naam genoemd worden. |
|
get the joke Bruce Banner |
|
quote: jenje maakt geen grapjes op zo een serieus medium als ZM. Het is algemeen bekend dat je zijn posts zeer serieus moet nemen. maar on topic Lain!!!! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-02-2006 16:20] |
|
ach die blagen weten toch dat niets doen en crimineel gedrag je loont in Nederland .. |
|
quote: nou, het is meer dat nederland als dumpplaats wordt gebruikt vrees ik en zulke berichten zijn in Nederland altijd met de mantel der liefde bedenkt geweest [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-02-2006 16:33] |
|
quote:De mantel der linkse knuppels bedoel je? |
|
quote: nee, dat is ook totale onzin. alle partijen hebben last gehad van enorme PC zelfs de VVD etc |
|
quote:Nee hoor, PVDA en SP durven nog steeds niet het beestje een naam te geven en geven de schuld aan de maatschappij |
|
quote: fout. de Sp was de enige die spreiding van allochtonen voorstelden maar dat werd weggewuifd als zijnde rascistisch ed: + Bolkenstein blijkbaar [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-02-2006 16:40] |
|
quote:Bolkestein. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ja, die was er ook vroeg bij. dat is zo |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:En Janmaat natuurlijk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Vast een hoax. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |