IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel 14. Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-02-2006 9:07 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

daarom.


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-02-2006 9:10 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Carnaval blijft veel mensen trekken

Twintig mensen raken gewond bij een ongeval met een praalwagen


wat een rukkers.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 27-02-2006 9:10]


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2006 9:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 februari 2006 7:37 schreef Leviathanica het volgende:
'Z-Dakota gaat abortus bij incest verbieden'

Organisaties die de wet wilden verhinderen, hebben door geldproblemen gefaald. Anonieme gevers steunen het verbod daarentegen met gulle giften. Zo heeft iemand één miljoen dollar geschonken. De wetgevende macht heeft een speciale rekening geopend waar men donaties kan storten.



Amerika, het land waar je je wetten kunt kopen!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 27-02-2006 12:11 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 27 februari 2006 7:37 schreef Leviathanica het volgende:
'Z-Dakota gaat abortus bij incest verbieden'

De Amerikaanse gouverneur van Zuid-Dakota Mike Rounds zegt dat hij geneigd is een wet te ondertekenen die nagenoeg elke vorm van abortus in zijn staat verbiedt. Alleen als het leven van de moeder op het spel staat, mag een dokter een abortus uitvoeren. In elk ander geval is het een misdaad. Ook bij verkrachting of incest mag er volgens de aanstormende wet geen abortus plaatsvinden.

Organisaties die de wet wilden verhinderen, hebben door geldproblemen gefaald. Anonieme gevers steunen het verbod daarentegen met gulle giften. Zo heeft iemand één miljoen dollar geschonken. De wetgevende macht heeft een speciale rekening geopend waar men donaties kan storten.

Als de wet er feitelijk doorkomt, zou dat een aparte situatie creëren voor verkrachte vrouwen. Als een vrouw een kind zou baren van een verkrachter, dan zou die man dezelfde ouder- en omgangsrechten als de moeder hebben. "Het idee dat zo iemand zich met het leven van je kind zou kunnen bemoeien, maakt een vrouw heel erg bang", zegt de directrice van een organisatie die huiselijk geweld bestrijdt.

Als de gouverneur met de wet akkoord gaat, gaat die vanaf 1 juli van kracht. Dokters die dan een illegale abortus uitvoeren, hangt een straf van vijf jaar boven het hoofd.







Die is niet goed bij z'n hoofd! En trouwens, hoe groot is de kans dat je in 't geval van incest een gehandicapt kind op de wereld zet? (weet ik niet zoveel van af, maar ik kan me er wat bij voorstellen)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2006 12:55 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 februari 2006 12:11 schreef Chantalie het volgende:
Die is niet goed bij z'n hoofd! En trouwens, hoe groot is de kans dat je in 't geval van incest een gehandicapt kind op de wereld zet? (weet ik niet zoveel van af, maar ik kan me er wat bij voorstellen)


Volgens mij is die gouverneur op die manier verwekt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 27-02-2006 13:09 by Chantalie Profiel van Chantalie

Huwelijk verkort leven vrouw

Uitgegeven: 27 februari 2006 11:43
Laatst gewijzigd: 27 februari 2006 11:43

LONDEN - Het is misschien geen gek idee om tijdens een huwelijksvoltrekking een bijsluiter uit te delen, met een gezondheidswaarschuwing voor de kersverse bruid. Uit een Europese studie blijkt dat getrouwde mannen langer leven, maar de vrouw is minder goed af. Passief roken, stress en te veel seks verkorten haar leven, aldus de krant The Independent.

De studie, onder 100.000 Europeanen, stond onder leiding van de Duitse Magdeburg-universiteit. Het huwelijk geeft mannen 1,7 jaar extra, maar bekort dat van de vrouw met 1,4 jaar.

Het team vermoedt dat het huwelijk zwaarder is voor een vrouw, omdat zij doorgaans meerdere taken moet combineren, zeker als ze ook buitenshuis werkt. Dat veroorzaakt stress en dat heeft een effect op de gezondheid. Alleenstaande vrouwen zonder kinderen bleken die stress veel minder te hebben.

Verder zouden alleenstaande vrouwen minder roken dan single-mannen, waaruit volgt dat als zij trouwen met een roker ze de rest van hun leven passief meeroken. Tenslotte vermoeden de onderzoekers dat regelmatige seks schadelijk is voor de levensverwachting van vrouwen, door allerlei hormonale veranderingen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-02-2006 13:30 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 27 februari 2006 9:10 schreef skullfuck het volgende:
wat een rukkers.


Praalwagen, geen paalwagen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2006 15:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

't is maar dat je het weet he!!

'Nieuwe Jezus Christus leeft in VS'

De uit Puerto Rico afkomstige predikant José Luis De Jesus Miranda, die woonachtig is in de Verenigde Staten, is naar eigen zeggen de nieuwe Jezus Christus. Volgens de krant Miami New Times heeft hij wereldwijd inmiddels zo'n 100.000 volgelingen. In Miami richtte Miranda de gemeenschap Groeien in de genade op, die circa 500 leden telt. In Latijns-Amerika heeft hij inmiddels 300 groepen volgelingen.

De Miranda zegt dat in 1976 twee hemelse wezens hem een marmeren zaal binnenleidden waar een geest hem veranderde. Daardoor zou hij één met Jezus Christus zijn geworden. In eerste instantie noemde Miranda zich ''de andere''. Vanaf 2004 beweert hij Jezus te zijn.

De 'nieuwe' Jezus heeft niet te klagen aan inkomsten. Hij maakt tv-programma's die 2 miljoen kijkers trekken. Zijn volgelingen geven tot 80% van hun inkomen aan de gemeenschap. Ze noemen Miranda 'Papa' en dragen T-shirts met daarop zijn foto en de woorden ''God is gekomen''.

Tot afgrijzen van veel christelijk gelovigen adviseert Miranda zijn aanhangers te leven zoals ze zelf willen, ''omdat er geen zonde is en de duivel dood is.'' Kerken worden volgens hem geleid door ''dienaren van de duivel.'' Hij roept zijn volgelingen op tegen kerkelijke organisaties te protesteren. Onlangs verstoorden zijn aanhangers tegelijkertijd in 22 staten in de VS kerkdiensten.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2006 15:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

1976, fantastisch jaar was dat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-02-2006 15:07 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 februari 2006 15:05 schreef attila_de_hun het volgende:



In Miami richtte Miranda de gemeenschap Groeien in de genade op






Geniaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-02-2006 15:07]


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 27-02-2006 15:25 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com




Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-02-2006 15:28 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

HAHAHAHA gaaf.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-02-2006 13:27 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Man steelt radar onder neus politie vandaan

Gepubliceerd op maandag 27 februari 2006

OUD GASTEL (ANP) - Een brutale dief heeft maandagmorgen op de Provincialeweg in het Noordbrabantse Oud Gastel de radarapparatuur van de politie gestolen. Dat gebeurde terwijl op enige afstand de politie toezicht hield op de apparatuur, zo deelde de politie maandag mee.

Politiemensen hielden op de Provincialeweg een snelheidscontrole. Van een afstand hielden ze het langsrijdende verkeer in de gaten. De agenten zagen op een gegeven moment een auto bij de apparatuur stoppen en reden er naar toe. Te laat, want voordat de politie was gearriveerd, had de automobilist de apparatuur al in zijn auto geladen en meegenomen. Hoeveel de radar kost, kon de politie niet zeggen. ,,Het gaat om een aanzienlijk bedrag'', aldus een woordvoerster.



WAHAHAHAHAHAHAHA


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-02-2006 13:28 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ahahaha

ff politie bellen dus


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-03-2006 12:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Dat dit een enorm achterljk plan is lijkt me duidelijk.

Groen links, het is zeer terecht dat je de allochtone vrouwen wilt helpen maar zo werkt dat dus niet he?

GroenLinks wil aparte vrouwenwagons

GroenLinks wil aparte vrouwenwagons in de nachtmetro. Dit moet bijdragen aan de emancipatie van allochtone vrouwen, aldus het voorstel dat onderdeel is van een op dinsdag gepresenteerd plan.

Het plan, 'Voorrang voor vrouwen', is erop gericht allochtone vrouwen makkelijker deel te laten nemen aan de samenleving. Naast de vrouwenwagons zouden allochtone vrouwen voorrang moeten krijgen bij bijvoorbeeld inburgeringcursussen. Ook dienen de kosten voor kinderopvang voor vrouwen met een bijstandsuitkering die aan het werk gaan te worden gecompenseerd, zo stelt de partij.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-03-2006 12:08]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2006 12:13 by Chelman Profiel van Chelman

Discriminazi!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-03-2006 12:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

eigenlijk wel ja.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-03-2006 12:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

overigens heb ik het idee dat allochtone vrouwen het een maatschappelijk een stuk beter doen als allochtone mannen.(totdat ze aan een of andere "neef" worden uitgehuwelijkt dan; met allochtoon bedoel ik hier voor namelijk Noordafikanen mee).


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-03-2006 12:17 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Wanneer zullen de Martin Luther King's in Nederland opstaan tegen Groenlinks?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-03-2006 12:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 maart 2006 12:17 schreef Misanthrope het volgende:
Wanneer zullen de Martin Luther King's in Nederland opstaan tegen Groenlinks?


waarom zouden ze? de partij is toch redelijk marginaal...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-03-2006 12:24 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 1 maart 2006 12:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Ook dienen de kosten voor kinderopvang voor vrouwen met een bijstandsuitkering die aan het werk gaan te worden gecompenseerd, zo stelt de partij.


dit vind ik opzich nog wel een goed punt, maar waarom hebben allochtone vrouwen sowiso een eigen wagon nodig? dat werk zelfs tegen een goede inburgering in lijkt mij..


[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 01-03-2006 12:25]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-03-2006 12:32 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 maart 2006 12:24 schreef attila_de_hun het volgende:
waarom zouden ze? de partij is toch redelijk marginaal...
Aparte vrouwenwagonnen, allochtone vrouwen die voorrang krijgen... Dadelijk krijgen we aparte toiletten voor autochtonen en allochtonen om vrouwenschijterij te bevorderen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-03-2006 12:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wat een bagger idee weer van die kuthippies ... Gewoon op dezelfde manier als altijd .. in de veewagen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-03-2006 12:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 maart 2006 12:24 schreef jbassist het volgende:
dit vind ik opzich nog wel een goed punt, maar waarom hebben allochtone vrouwen sowiso een eigen wagon nodig? dat werk zelfs tegen een goede inburgering in lijkt mij..



het is puur discriminatie en je sluit zo een groep uit! Ik snap er ook niks van , zelden zo een stupide plan mogen lezen.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-03-2006 18:46 by Iskariot Profiel van Iskariot

Koninklijke familie wees schikkingsvoorstel af

Uitgegeven: 1 maart 2006 17:40
DEN HAAG - De koninklijke familie heeft in het verleden een schikkingsvoorstel van Edwin de Roy van Zuydewijn, de ex-man van prinses Margarita, afgewezen. Het Koninklijk Huis heeft zelf nimmer een dergelijk voorstel aan de voormalige echtgenoot van de prinses gedaan.

Dat heeft een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst RVD dinsdag bevestigd. De Roy van Zuydewijn deed zijn voorstel al enige tijd geleden, aldus de RVD. Wat het voorstel precies inhield weet de woordvoerder niet. De Roy suggereert zelf dat hij voor 2 miljoen euro Margarita voorgoed met rust zou laten en zijn stilzwijgen zou bewaren.

Hehe, wat een lul-eerste-klasse


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen