![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klopt, en daarom heb ik ook besloten om er maar weer wat haar op te laten staan ![]() Ik was het met een schef oog aangekleken worden overal een beetje zat zeg maar ![]() ![]() |
|
quote:Jammer alleen dat die AFA van je zelf Nazipraktijken toepast. Denk dat die geweldadiger zijn dan mening rechtse groepering in Nederland. ![]() |
|
quote: denk je dat genocide iets bijzonders was dan? in bijna elke oorlog heeft het plaats gevonden, romeinen hebben de batavieren ook bijna uitgeroeid. bovendien hebben de commie's meer doden op hun naam, stalin heeft zelf ook aardig wat joden om zeep geholpen. WOII was niet echt bijzonder, alleen stukken groter. als andere oorlogen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: oe zou je dat kunnen zeggen temidden van het Cidi, of een dergelijke organisatie? Dingen, zaken die zo ernstig zijn en zijn geweest "niet bijzonder" vinden, of "gewoon" is niet alleen belachelijk, het is ook gevaarlijk. ![]() |
|
quote: Ik ga voor de tussen vorm, beide partijen zijn extreem, beide naar en eng. ![]() |
|
Durf het eigenlijk niet te zeggen, je hebt gelijk. ![]() |
|
*klik* *neemt foto voor nageslacht* ![]() |
|
quote: Waarschijnlijk niet. De CIDI is een tegenstander van vrijheid van meningsuiting en zou hem waarschijnlijk voor de rechter dagen. Een goed boek hierover is 'The Holocaust Industry' van Norman Finkelstein (ja, het is een jood) http://www.serendipity.li/more/finkel.html KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
AFA en Cidi, iemand hier die mij kan uitleggen wat voor groeperingen dat zijn? Ik word nieuwsgierig van deze discussie. Overigens denk ik dat iedereen die een ander in elkaar wil meppen op basis van zijn/haar overtuigingen al hartstikke fout zit, maar da's een ander verhaal. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: AFA = Anti Fascistische Actie. Een radicaal links-fascistische organisatie die zogenaamd het fascisme en racisme bestrijdt. CIDI - Centrum Informatie en Documentatie Israel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Aha, bedankt voor de uitleg. De tweede klinkt me trouwens een stuk bekender in de oren dan de eerste. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote:Jouw hoofd is het boegbeeld van wereldwijde onthouding, veel nageslacht zal er van jou dus niet af komen, lelijk bastaardkind van een giraffe en een wrattenzwijn. ![]() |
|
quote: BULLSHIT. ik ben er vrij zeker van dat er meer lui door kaalkoppen e.d worden neergeslagen dan de AFA. de AFA is ook niet supergroot. bijna elk dorp heeft echter wel zijn groepje kale jongeren. je hoort ook meer verhalen van mensen die in conflict liggen met hen als met de AFA. ik heb vrijwel nog nooit iemand horen zeggen dat ze in het weekend bonje met een AFA lid hebben gehad... ik hoor echter wel ELKE week weer dat er problemen waren, waar kaalkoppen e.d deel vanuit maakten. ik zie ze ook echt als een smet op de maatschappij. maargoed.... ik heb nog jou of chelman een oplossing zien geven op mijn vraagstuk.probeer het tenminste eens... [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 06-03-2006 13:31] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Welk vraagstuk? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ik neem aan dat jou versie zeker anders is? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Hoezo? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
aangezien je waarschijnlijk VVD, iets rechts gaat kiezen? of ben je het met mee eens wat dit betreft? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
is er wel een oplossing voor dan? ![]() |
|
IMO wel. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
vertel ![]() |
|
Ach hij is nog jong, en moet het ideaal verdedigen...we zijn allemaal gelijk, dat is toch de alto gedachte..vrijheid en blijheid voor iedereen. We praten over 10 jaar nog wel een keer weer. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
heb ik net vertelt ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Natuurlijk ga ik VVD stemmen. Maar: a.Sinds wanneer roept de VVD (of welke partij in het parlement dan ook) 'alle buitenlanders het land uit'? b.Waarom vind je dat de VVD, CDA, D66 niks aan de integratie doen? Concrete voorbeelden graag. M.a.w. waarin hebben ze verzaakt? c.Waarom zou het SP het zoveel beter doen? Concrete voorbeelden graag. d.Wat heeft dit met de discussie, dat de AFA een extremistische kut-organisatie is, te maken? ...alhoewel de laatste paar posts tonen wel aan dat jij inderdaad goed past in de AFA gelederen. Zodra men anti-AFA is...fascist! racist!. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ALTO? en btw... mijn ouders leven in een KANKER groot huis werken ook behoorlijk veel en hebben het verre van verkeerd. ook zij stemmen SP en hebben mij o.a sommige van deze ideeen meegegeven. het heeft weinig met leeftijd tedoen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |