IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel 14. Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-02-2006 19:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Stammen de plannen voor het verbieden van kraken niet nog uit BalkenendeI?
De LPF roept er iig al lang vrij hard om. Leuk dat er een meerderheid voor is maar druk het dan wel door voordat het te laat is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-02-2006 22:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Dat soort nieuws maakt mij blij.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 21-02-2006 22:54 by Brujo Profiel van Brujo

Ze hebben hier het snackkot om de hoek gekraakt


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-02-2006 22:55 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Lekker.



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 21-02-2006 22:56 by Brujo Profiel van Brujo

Mwah, de snacks waren al jaren op.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-02-2006 23:07 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 februari 2006 22:56 schreef Brujo het volgende:
Mwah, de snacks waren al jaren op.


Ja, dan krijg je geen klanten meer.



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 21-02-2006 23:08 by Brujo Profiel van Brujo

nou ja, toch nog een handvol schavuiten met dreads dan.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-02-2006 23:10 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 21 februari 2006 23:08 schreef Brujo het volgende:
nou ja, toch nog een handvol schavuiten met dreads dan.

Gaan misschien van zelf snacks tussen groeien, met die dreads.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-02-2006 23:11 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 februari 2006 23:10 schreef Iskariot het volgende:
Gaan misschien van zelf snacks tussen groeien, met die dreads.


Kevers


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-02-2006 23:13 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 21 februari 2006 23:11 schreef Burzum het volgende:
Kevers

Gefrituurd heerlijk met wat ketchup


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-02-2006 23:14 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 februari 2006 23:08 schreef Brujo het volgende:
nou ja, toch nog een handvol schavuiten met dreads dan.



Oew, misschien maken die er wel iets veganistisch van.



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 21-02-2006 23:34 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 21 februari 2006 23:14 schreef Oud Vuil het volgende:
Oew, misschien maken die er wel iets veganistisch van.


hehe, dat zou koel zijn, de snackmuur zit er nog in. Met billijke prijzen voor veganistische ballen.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-02-2006 9:32 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Wie oh wie wordt de mooiste homo

ROTTERDAM - Joey Hoofdman (19) uit Rotterdam en de twee jaar oudere Bleiswijker Willem-Jan Rhijnsburger doen een gooi naar de titel ’Mister Gay Netherlands’. Een wedstrijd ’Wie is de mooiste homo van het land’ dus.

Langzaam begint het te kriebelen bij Rhijnsburger en Hoofdman. „Ik begin nu wel benieuwd te worden hoe de concurrentie eruit ziet. Want dat weten wij dus niet hè! Pas in maart komen alle foto’s op het net te staan,’’ zegt de Rotterdammer.

De jongemannen doen mee aan de verkiezing ’Mister Gay Netherlands’ en tot 28 februari kunnen mooie homo’s zich nog aanmelden via de site www.mrgay.nl. Daarna kunnen de liefhebbers van mannelijk schoon een maand lang stemmen op hun favoriet.

Rhijnsburger wil al wel een tipje van de sluier oplichten. Op zijn foto voor www.mrgay.nl staat hij naakt voor een spiegel. De familiejuwelen worden verborgen in zijn handen. „Een beetje uitdagend, maar niet ordinair. Je blote leuter laten zien, is sletterig.’’

Het is de eerste keer dat de ’Mister Gay Netherlands’ wordt georganiseerd. De homowebsite gay.nl pakte de verkiezing op nadat Alexander van Kempen uit Utrecht in 2005 vanuit het niets tot ’Mister Gay Europe’ werd gekozen. Van Kempen is volgens Rhijnsburger en Hoofdman een goede keuze geweest. „Hij ziet er benaderbaar uit,’’ oordeelt de jongste van de twee.

De ander vindt dat de Utrechter ’zo je buurman kan zijn’. „Hij schijnt spontaan te zijn. En hij heeft blauwe ogen, dat vind ik persoonlijk een pluspunt.’’

Gevraagd naar dé droomman is het duo er snel uit. Géén supermodel. „Het nadeel van waanzinnig mooie mannen is dat ze arrogant zijn. En in elk stadje een ander schatje.’’

Maar wat dan wel? De jongemannen komen met een gedetailleerde omschrijving. Bruin middellang gestyled haar; blauwe ogen en geen bril; witte tanden en een strakke kaaklijn. En dat is dan nog alleen maar het gezicht...

Dé man heeft een enigszins getinte huidskleur en is tussen de 186 en 190 centimeter lang. Verder op de wensenlijst van Hoofdman en Rhijnsburger: brede schouders, geen borsthaar; atletisch figuur waarbij een ’sixpack’ een vereiste is; volle ronde billen ’met van die deukjes aan de zijkant’; besneden; kale ballen; rechte penis die in erectie tot negentien centimeter komt; mannelijke benen waar best haar op mag staan en schoenmaat 43-44.

Over hun kansen zijn de twee nuchter. De verkiezing gaat, als je hen mag geloven, namelijk niet om ’looks’. „Het gaat erom dat ze je kennen. Dan stemmen ze op je, daarna kijken pas of je ook echt de mooiste bent.’’

Inmiddels hebben zich een paar honderd homomannen aangemeld, zo vertelt Gilbert van Reekum van gay.nl. Op 27 mei melden zich de tien mannen waarop het meest is gestemd in Amsterdam voor de finale. De winnaar mag in juli in Hongarije meedoen aan ’Mister Gay Europe’.

In de finale moeten ze onder meer opkomen in een zwemoutfit. De Bleiswijker heeft al eens gedroomd over die ronde. Zo weet hij al dat ’zijn zaakje’ het best uitkomt in een zwembroek van het merk Aussiebum.



Ik ben benieuwd welke ZM-ers mee gaan doen!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-02-2006 9:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Verval?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-02-2006 9:34 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Chelman, zeg er eens iets van!


Bruce Banner


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-02-2006 9:37 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 22 februari 2006 9:33 schreef Jenje het volgende:
Verval?

Nee joh, die is 1 brok pure heteromannelijkheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 22-02-2006 9:37]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-02-2006 14:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nou, als je ziet wat een simple tekeningetje teweeg brengt, dan zal dit wel helemaal veel ellende opleveren...

Belangrijke moskee Irak deels opgeblazen
Een belangrijke sjiitische moskee in de Iraakse stad Samarra is vandaag ernstig beschadigd geraakt bij een bomaanslag. Gewapende mannen drongen de moskee binnen en bliezen de gouden koepel van het heiligdom op. Een deel van het gebouw stortte in.


Op de plek van de moskee liggen twee imams uit de negende eeuw, familie van de profeet Mohammed, begraven. De gouden koepel werd pas voltooid in 1905. Duizenden sjiitische moslims gingen onmiddellijk na de aanslag de straat op om te protesteren. Ayatollah al-Sistani, geestelijk leider van de sjiieten, riep op tot zeven dagen rouw.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-02-2006 14:25 by Schaep Profiel van Schaep

Dat wordt lachen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-02-2006 14:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 februari 2006 14:25 schreef Schaep het volgende:
Dat wordt lachen.


ben benieuwd of de Denen de schuld krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-02-2006 14:31]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-02-2006 14:34 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 22 februari 2006 9:32 schreef Leviathanica het volgende:





Oh, Mister Blue I'm here to stay with you


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-02-2006 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee de Zweden, die hebben dynamiet uitgevonden .....


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-02-2006 8:26 by Iskariot Profiel van Iskariot

Slachtpartij in Bagdad

Uitgegeven: 23 februari 2006 08:15
Laatst gewijzigd: 23 februari 2006 08:22
BAGDAD - Bij gewelddadigheden in de Iraakse hoofdstad Bagdad zijn tussen woensdagavond en donderdagmorgen zeker 47 mensen om het leven gekomen. Dat heeft de Iraakse politie laten weten. Een politiewoordvoerder zei dat de lichamen in verschillende delen van de stad zijn aangetroffen. De lichamen waren met kogels doorzeefd.

In diverse steden in Irak was het woensdag al de hele dag onrustig. Sjiitische en soennitische moslims raakten slaags met elkaar na de aanslag 's ochtends op een van de belangrijke sjiitische heiligdommen, de Gouden Moskee in Samarra.

De politie heeft extra veiligheidsmaatregelen voor de moskeeën ingesteld. Desondanks openden gewapende mannen donderdagochtend het vuur op een soennitische moskee in de stad Baquba ten noorden van Bagdad. De politie zei dat bij de aanval één persoon werd gedood en dat er twee gewonden vielen.

Wordt nog gezellig daar


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-02-2006 8:32 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 22 februari 2006 14:28 schreef attila_de_hun het volgende:

ben benieuwd of de Denen de schuld krijgen



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-02-2006 8:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 februari 2006 8:26 schreef Iskariot het volgende:
Slachtpartij in Bagdad

Uitgegeven: 23 februari 2006 08:15
Laatst gewijzigd: 23 februari 2006 08:22
BAGDAD - Bij gewelddadigheden in de Iraakse hoofdstad Bagdad zijn tussen woensdagavond en donderdagmorgen zeker 47 mensen om het leven gekomen. Dat heeft de Iraakse politie laten weten. Een politiewoordvoerder zei dat de lichamen in verschillende delen van de stad zijn aangetroffen. De lichamen waren met kogels doorzeefd.

In diverse steden in Irak was het woensdag al de hele dag onrustig. Sjiitische en soennitische moslims raakten slaags met elkaar na de aanslag 's ochtends op een van de belangrijke sjiitische heiligdommen, de Gouden Moskee in Samarra.

De politie heeft extra veiligheidsmaatregelen voor de moskeeën ingesteld. Desondanks openden gewapende mannen donderdagochtend het vuur op een soennitische moskee in de stad Baquba ten noorden van Bagdad. De politie zei dat bij de aanval één persoon werd gedood en dat er twee gewonden vielen.

Wordt nog gezellig daar
Ze slachten elkaar af, mooi toch?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-02-2006 9:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 februari 2006 8:47 schreef Jenje het volgende:
Ze slachten elkaar af, mooi toch?


maar: Islam is vrede!!! (inhoeverre dit hier ecxhgt relevant is he)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen