|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ontopic mod jezelf even [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-03-2006 14:09] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
en dat noemt zich een mod idd? jij bent echt wel de grootste vergissing ever dude. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ook dit is de AFA! "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
quote: present. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik denk dat aantallen vogels op een vuilstort waarschijnlijk hoger zijn dan in stadscentra... ...en als het al niet zo is dan nog is het geen goed argument. Immers, als er veel vogels bij een bruiloft zijn...dan kan een enkele vogel weinig rijst opvreten. En al sterven er vogels door te veel eten....boeien. Dat is evolutie. De slimmere duiven zullen overleven. Dat is dus goed voor de duivenpopulatie....en eigenlijk slecht voor ons. Vliegende ratten. quote: Nee. Maar bij mij op straat hebben ze geen hermetisch afsluitbare vuilnisbakken. En soms valt er een los frietje uit de zak als je ermee loopt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja als mod mag je niet meedoen sorry... Maar je kan wel goed meepraten met iedereen dat doe je goed. Eigen mening heb je niet. Ja je ouders mening. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Wisten jullie dat men doorgaans ongeveer 50 minuten per week op de wc door brengt, dat is zo'n 43 uur per jaar. Dat is bijna 2 volle dagen. OFTEWEL ONTOPIC [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-03-2006 14:18] |
|
quote: je bent aan het slowchatten en offtopic dude. is dat ook een iets waar mods aan mee mogen doen? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:KRAKEN dat pand! |
|
quote: je weerwoord zegt al dat je er uitgeluld bent goedendag je bent de zwakste schakel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Zit eens niet zo te zeuren jij, je lijkt mij wel man! Iemand nog nieuws ofzo? |
|
quote: Waarom eigenlijk niet? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ja moet je vragen aan degene die het zegt. Babic pleegt zelfmoord in Scheveningen anp | Gepubliceerd op 06 maart 2006, 12:54 Laatst bijgewerkt op 06 maart 2006, 13:01 DEN HAAG - De voormalige Kroatisch-Servische president Milan Babic heeft zondag zelfmoord gepleegd in de VN-gevangenis van Scheveningen. Dat heeft de griffie van het Joegoslavië-Tribunaal maandagochtend officieel bevestigd. Volgens de verklaring van het VN-hof in Den Haag werd Babic (50) zondag om 18.30 uur dood aangetroffen in zijn cel. ,,De Nederlandse autoriteiten werden meteen verwittigd. Na onderzoek bevestigden zij dat de doodsoorzaak zelfmoord was'', aldus het communiqué. Babic had maandagochtend verder moeten getuigen in het proces tegen zijn opvolger Milan Martic. De zaak-Martic is afgelast. Babic gooide het in 2003 op een akkoordje met Del Ponte en legde een gedeeltelijke schuldbekentenis af. Hij werd veroordeeld tot dertien jaar cel. Hij zegde toen toe tegen andere verdachten te getuigen. Eerder trad Babic op als getuige tegen de voormalige Servische president Slobodan Milosevic. Hij bekende zijn betrokkenheid bij de etnische vervolging van etnische Kroaten in het door Serven beheerste gebied in Kroatië in 1991/92: moorden, deportaties, vernietigng van eigendommen en andere oorlogsmisdaden. President Krajina-republiek Babic werd op 26 februari 1956 geboren in de Kroatische plaats Kukar. Hij werd tandarts en kreeg in 1989 de positie van een van de directeuren van het medisch centrum van Knin, dat later de hoofdstad zou worden van de Krajina-republiek van Kroatische Serven, die niet door het Tudjman-bewind in Zagreb wilden worden geregeerd. Babic werd in december 1991 president van de Krajina-republiek. Hij bekleedde die functie tot februari 1992. Later werd hij achtereenvolgens minister van Buitenlandse Zaken en premier van de Krajina-republiek. Hij bleef premier totdat Tudjman in augustus 1995 met zijn offensief Operatie Storm een einde maakte aan de Krajina-republiek. Babic vluchtte naar Servië. Babic heeft schuld bekend aan de etnische vervolging van de Kroaten die in de Krajina-republiek leefden. zo ontopic. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:haha, het ging om duiven en rijst chel, meeuwen hebben een sterkere maag hehe.. en van patat ga je niet kapot.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Verjaardag eindigt in moonen naar politie Gepost door Jorrit (Flem) - Bron: Politie Gelderland-Zuid Gepubliceerd: zondag 5 maart 2006 @ 23:04 Een man die het vanmorgen vroeg nodig vond om zijn blote billen aan een stel agenten te laten zien, heeft dit met een aanhouding en een boete moeten bekopen. De 27-jarige man, afkomstig uit een Oost-Europees land, pleegde zijn daad rond 03.30 uur in een woning in Tiel, waar een verjaardag werd gevierd. De politie was naar de woning gekomen na een klacht wegens geluidsoverlast. De feestvierders konden dit onuitgenodigde bezoek echter niet waarderen en werden vervelend tegen de agenten. Hierbij vormde de Oost-Europeaan het dieptepunt. Een politiehond en de aanhouding van hun vriend maanden de lastpakken uiteindelijk tot stilte. De billentoner werd door de agenten meegenomen en kreeg van de Officier van Justitie een boete van 220 euro opgelegd. De man trok dit geld in het bijzijn van de agenten uit de muur, betaalde de boete en werd vervolgens op vrije voeten gesteld. Dat zal wel iets met drank te maken hebben gehad... So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Uitgeluld? Je was toch zo moe? Of ben je al heel communistisch aan het liegen? |
|
quote: dit zijn hele andere onderwerpen sjakie zodra ik het tegen jou, chelman, heiden etc.. etc..etc.. moet opnemen heb ik liever de kop er wel totaal bij. als je het niet erg vindt. daarbij heb ik nu ook college en niet de tijd om er op integaan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Idd... Ik weet zeker dat niet alle delen van dat ZIEKTE grote huis 24/7 gebruikt worden. Ergo, asociale omgang met ruimte! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja ja... lekker makkelijk... Gelukkig bevestig je alle vooroordelen die er over ons linkse hippies bestaan. Dank je wel daarvoor. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Zal Jan Marijnissen vast niet goedkeuren! Afa bellen? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-03-2006 15:26] |
|
quote:De AFA heeft geen telefoon. De telefoon is een uitvinding van A.G.Bell. Hij is ooit op een feestje van Henry Ford geweest. Henry Ford was een fascist en anti-semiet en derhalve is iedereen die hem in levende-lijve ontmoet heeft ook een fascist en anti-semiet. Zo ook dus Bell Door het bellen met de uitvinding van Bell steun je indirect het fascisme. Dat is stout en mag niet. De AFA belt dus niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ugh Dan stuur doen met rooksignalen Ugh |
|
quote: In het geval van de AFA lijkt communicatie middels geursignalen me makkelijker. |
|
Of postkakkerlakken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |