IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel 14. Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 06-03-2006 14:09 by spectre Profiel van spectre

ontopic mod jezelf even

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-03-2006 14:09]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 06-03-2006 14:10 by Chantalie Profiel van Chantalie

[quote]Op 6 maart 2006 14:07 schreef jbassist het volgende:
lulletje rozewater, moet ik hier nou echt op ingaan?[/quote

msn?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-03-2006 14:10 by jbassist Profiel van jbassist

en dat noemt zich een mod idd? jij bent echt wel de grootste vergissing ever dude.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 06-03-2006 14:12 by Cryptogram Profiel van Cryptogram

quote:
Op 6 maart 2006 13:57 schreef Cryptogram het volgende:
Over de AFA knokploeg:

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=191



Ook dit is de AFA!


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-03-2006 14:14 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 6 maart 2006 14:10 schreef Chantalie het volgende:
Op 6 maart 2006 14:07 schreef jbassist het volgende:
lulletje rozewater, moet ik hier nou echt op ingaan?[/quote

msn?

present.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-03-2006 14:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 maart 2006 14:07 schreef spectre het volgende:
ik denk dat je er wel bij moet vermelden dat die beestjes wel in grotere getalen aanwezig zijn op de plek van een bruiloft dan op een vuilstort.

Ik denk dat aantallen vogels op een vuilstort waarschijnlijk hoger zijn dan in stadscentra...

...en als het al niet zo is dan nog is het geen goed argument. Immers, als er veel vogels bij een bruiloft zijn...dan kan een enkele vogel weinig rijst opvreten.

En al sterven er vogels door te veel eten....boeien. Dat is evolutie. De slimmere duiven zullen overleven. Dat is dus goed voor de duivenpopulatie....en eigenlijk slecht voor ons.

Vliegende ratten.

quote:

En patat hoor je op te eten en niet op straat te donderen, of doen ze dat wel in jouw straat?


Nee. Maar bij mij op straat hebben ze geen hermetisch afsluitbare vuilnisbakken. En soms valt er een los frietje uit de zak als je ermee loopt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-03-2006 14:14 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 6 maart 2006 14:10 schreef jbassist het volgende:
en dat noemt zich een mod idd? jij bent echt wel de grootste vergissing ever dude.


Ja als mod mag je niet meedoen sorry...
Maar je kan wel goed meepraten met iedereen dat doe je goed. Eigen mening heb je niet. Ja je ouders mening.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-03-2006 14:18 by MMayo Profiel van MMayo

Wisten jullie dat men doorgaans ongeveer 50 minuten per week op de wc door brengt, dat is zo'n 43 uur per jaar. Dat is bijna 2 volle dagen.


OFTEWEL ONTOPIC

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-03-2006 14:18]


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-03-2006 14:18 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 6 maart 2006 14:14 schreef Smoochy het volgende:
Ja als mod mag je niet meedoen sorry...
Maar je kan wel goed meepraten met iedereen dat doe je goed. Eigen mening heb je niet. Ja je ouders mening.




je bent aan het slowchatten en offtopic dude. is dat ook een iets waar mods aan mee mogen doen?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2006 14:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 maart 2006 13:48 schreef jbassist het volgende:
ALTO? en btw... mijn ouders leven in een KANKER groot huis werken ook behoorlijk veel en hebben het verre van verkeerd.

KRAKEN dat pand!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-03-2006 14:19 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 6 maart 2006 14:18 schreef jbassist het volgende:
je bent aan het slowchatten en offtopic dude. is dat ook een iets waar mods aan mee mogen doen?


je weerwoord zegt al dat je er uitgeluld bent goedendag je bent de zwakste schakel.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-03-2006 14:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 6 maart 2006 14:18 schreef jbassist het volgende:
je bent aan het slowchatten en offtopic dude. is dat ook een iets waar mods aan mee mogen doen?


Zit eens niet zo te zeuren jij, je lijkt mij wel man! Iemand nog nieuws ofzo?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 06-03-2006 14:20 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 6 maart 2006 14:14 schreef Smoochy het volgende:
Ja als mod mag je niet meedoen sorry...



Waarom eigenlijk niet?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-03-2006 14:21 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 6 maart 2006 14:20 schreef Chantalie het volgende:
Waarom eigenlijk niet?


Ja moet je vragen aan degene die het zegt.

Babic pleegt zelfmoord in Scheveningen

anp | Gepubliceerd op 06 maart 2006, 12:54
Laatst bijgewerkt op 06 maart 2006, 13:01

DEN HAAG - De voormalige Kroatisch-Servische president Milan Babic heeft zondag zelfmoord gepleegd in de VN-gevangenis van Scheveningen. Dat heeft de griffie van het Joegoslavië-Tribunaal maandagochtend officieel bevestigd.


Volgens de verklaring van het VN-hof in Den Haag werd Babic (50) zondag om 18.30 uur dood aangetroffen in zijn cel. ,,De Nederlandse autoriteiten werden meteen verwittigd. Na onderzoek bevestigden zij dat de doodsoorzaak zelfmoord was'', aldus het communiqué. Babic had maandagochtend verder moeten getuigen in het proces tegen zijn opvolger Milan Martic. De zaak-Martic is afgelast.

Babic gooide het in 2003 op een akkoordje met Del Ponte en legde een gedeeltelijke schuldbekentenis af. Hij werd veroordeeld tot dertien jaar cel. Hij zegde toen toe tegen andere verdachten te getuigen. Eerder trad Babic op als getuige tegen de voormalige Servische president Slobodan Milosevic.

Hij bekende zijn betrokkenheid bij de etnische vervolging van etnische Kroaten in het door Serven beheerste gebied in Kroatië in 1991/92: moorden, deportaties, vernietigng van eigendommen en andere oorlogsmisdaden.

President Krajina-republiek

Babic werd op 26 februari 1956 geboren in de Kroatische plaats Kukar. Hij werd tandarts en kreeg in 1989 de positie van een van de directeuren van het medisch centrum van Knin, dat later de hoofdstad zou worden van de Krajina-republiek van Kroatische Serven, die niet door het Tudjman-bewind in Zagreb wilden worden geregeerd.

Babic werd in december 1991 president van de Krajina-republiek. Hij bekleedde die functie tot februari 1992. Later werd hij achtereenvolgens minister van Buitenlandse Zaken en premier van de Krajina-republiek.

Hij bleef premier totdat Tudjman in augustus 1995 met zijn offensief Operatie Storm een einde maakte aan de Krajina-republiek. Babic vluchtte naar Servië. Babic heeft schuld bekend aan de etnische vervolging van de Kroaten die in de Krajina-republiek leefden.




zo ontopic.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-03-2006 14:21 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 6 maart 2006 14:14 schreef Chelman het volgende:
Ik denk dat aantallen vogels op een vuilstort waarschijnlijk hoger zijn dan in stadscentra...

...en als het al niet zo is dan nog is het geen goed argument. Immers, als er veel vogels bij een bruiloft zijn...dan kan een enkele vogel weinig rijst opvreten.

En al sterven er vogels door te veel eten....boeien. Dat is evolutie. De slimmere duiven zullen overleven. Dat is dus goed voor de duivenpopulatie....en eigenlijk slecht voor ons.

Vliegende ratten.



Nee. Maar bij mij op straat hebben ze geen hermetisch afsluitbare vuilnisbakken. En soms valt er een los frietje uit de zak als je ermee loopt.
haha, het ging om duiven en rijst chel, meeuwen hebben een sterkere maag hehe.. en van patat ga je niet kapot..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 06-03-2006 14:25 by Chantalie Profiel van Chantalie

Verjaardag eindigt in moonen naar politie
Gepost door Jorrit (Flem) - Bron: Politie Gelderland-Zuid
Gepubliceerd: zondag 5 maart 2006 @ 23:04
Een man die het vanmorgen vroeg nodig vond om zijn blote billen aan een stel agenten te laten zien, heeft dit met een aanhouding en een boete moeten bekopen. De 27-jarige man, afkomstig uit een Oost-Europees land, pleegde zijn daad rond 03.30 uur in een woning in Tiel, waar een verjaardag werd gevierd.

De politie was naar de woning gekomen na een klacht wegens geluidsoverlast. De feestvierders konden dit onuitgenodigde bezoek echter niet waarderen en werden vervelend tegen de agenten. Hierbij vormde de Oost-Europeaan het dieptepunt. Een politiehond en de aanhouding van hun vriend maanden de lastpakken uiteindelijk tot stilte.

De billentoner werd door de agenten meegenomen en kreeg van de Officier van Justitie een boete van 220 euro opgelegd. De man trok dit geld in het bijzijn van de agenten uit de muur, betaalde de boete en werd vervolgens op vrije voeten gesteld.


Dat zal wel iets met drank te maken hebben gehad...


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2006 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 maart 2006 14:18 schreef jbassist het volgende:
je bent aan het slowchatten en offtopic dude. is dat ook een iets waar mods aan mee mogen doen?
Uitgeluld? Je was toch zo moe? Of ben je al heel communistisch aan het liegen?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-03-2006 14:45 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 6 maart 2006 14:28 schreef Jenje het volgende:
Uitgeluld? Je was toch zo moe? Of ben je al heel communistisch aan het liegen?

dit zijn hele andere onderwerpen sjakie zodra ik het tegen jou, chelman, heiden etc.. etc..etc.. moet opnemen heb ik liever de kop er wel totaal bij. als je het niet erg vindt. daarbij heb ik nu ook college en niet de tijd om er op integaan


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-03-2006 15:09 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 maart 2006 14:19 schreef Jenje het volgende:
KRAKEN dat pand!
Idd... Ik weet zeker dat niet alle delen van dat ZIEKTE grote huis 24/7 gebruikt worden. Ergo, asociale omgang met ruimte!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-03-2006 15:13 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 maart 2006 14:45 schreef jbassist het volgende:
dit zijn hele andere onderwerpen sjakie zodra ik het tegen jou, chelman, heiden etc.. etc..etc.. moet opnemen heb ik liever de kop er wel totaal bij. als je het niet erg vindt. daarbij heb ik nu ook college en niet de tijd om er op integaan


Ja ja... lekker makkelijk...

Gelukkig bevestig je alle vooroordelen die er over ons linkse hippies bestaan. Dank je wel daarvoor.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2006 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 maart 2006 15:09 schreef Misanthrope het volgende:
Idd... Ik weet zeker dat niet alle delen van dat ZIEKTE grote huis 24/7 gebruikt worden. Ergo, asociale omgang met ruimte!
Zal Jan Marijnissen vast niet goedkeuren!

Afa bellen?

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-03-2006 15:26]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-03-2006 15:29 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 maart 2006 15:26 schreef Jenje het volgende:
Zal Jan Marijnissen vast niet goedkeuren!

Afa bellen?
De AFA heeft geen telefoon.

De telefoon is een uitvinding van A.G.Bell. Hij is ooit op een feestje van Henry Ford geweest.

Henry Ford was een fascist en anti-semiet en derhalve is iedereen die hem in levende-lijve ontmoet heeft ook een fascist en anti-semiet. Zo ook dus Bell

Door het bellen met de uitvinding van Bell steun je indirect het fascisme. Dat is stout en mag niet. De AFA belt dus niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2006 15:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ugh
Dan stuur doen met rooksignalen

Ugh


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-03-2006 15:37 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 6 maart 2006 15:30 schreef Jenje het volgende:
Ugh
Dan stuur doen met rooksignalen

Ugh


In het geval van de AFA lijkt communicatie middels geursignalen me makkelijker.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-03-2006 15:39 by Chelman Profiel van Chelman

Of postkakkerlakken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen