|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik las het ook ja. Echt te ziek voor woorden.. |
|
quote: Zal wel een stel asociale kampers (tautologie, huhu) zijn (toen ik 14 was ontdekte ik net de wonderen van de masturbatie en nam ik weleens een slokje bier van m'n pa, wat doet een 14-jarig meisje dus onder invloed van drank en drugs?) maar goed, wat voor mongool doet zoiets nou? Zodra ze er in de gevangenis lucht van krijgen gaat die kerel wel een kuttijd tegemoet, reken daar maar op. |
|
Pick up my soap hillbilly boy! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Chelman is nu al weer geil |
|
Ja man. Mijn vrouwtje zit al sinds donderdag vorige week in Polen en komt pas morgenochtend terug. Dat zijn nu dus al 16 opgespaarde kwakjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
.. fijn .. |
|
Op de muur gezien. Weirde shit. klik En ook: en nog eentje Misschien oud, maar toch. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 24-02-2006 17:41] |
|
Tilburger verkoopt 'spotprent T-shirts' Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf Gepubliceerd: vrijdag 24 februari 2006 @ 18:46 De Tilburger S. Molenwijk heeft het aangedurfd om een site te openen waarop hij T-shirts verkoopt die bedrukt zijn met één van de omstreden Deense spotprenten. De oranje shirts zijn voorzien van de cartoon waar Mohammed met een tulband als bom is afgebeeld. Er onder staat de tekst: 'I hate violence'. Molenwijk, die de shirts aanbiedt via Mohammedcartoons.nl, vindt niet dat hij aanzet tot geweld of discriminatie. ''Wij doen dit om de discussie tussen moslims en niet-moslims te openen'', zo beweert de ondernemer. Het Mohammedcartoon T-shirt dient volgens Molenwijk te worden gedragen door mensen die willen opkomen voor de vrijheid van meningsuiting en geweld afkeuren. Hij zegt niet bang te zijn voor negatieve reacties. Wel zijn anderen volgens Molenwijk bang om bij het project betrokken te raken. Zo was het lastig om een bedrijf te vinden die de T-shirts wilde bedrukken. Een ander persoon die het nieuws haalde met een spotprent T-shirt was de Italiaanse minister Roberto Calderoli van Bestuurlijke Vernieuwing. Hij droeg er een op tv. Calderoli moest daardoor zelfs aftreden nadat in Libië doden vielen bij een protest tegen zijn actie. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hier spreekt M. van Zwaar Me-taal, mijnheer Donner u staat voor paal Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Als je nu een streepje tussen mijn en heer zet is het ritmisch ook okee. |
|
quote:Klopt. Maar ik ben het wel eens met de beste man. Tering, ik word te conservatief. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja, op persoonlijk gebied ben ik het ook wel met hem eens. Wiet is suf, je wordt er lam van, het is nergens goed voor etc. maar goed, da's persoonlijk. Het heeft niets met politiek te maken (wiet roken is trouwens gewoon legaal in NL). En dat rapje is gewoon te suf voor woorden Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gedoogd ja niet legaal.. |
|
quote: Zolang alcohol nog en masse overal te verkrijgen is is het gewoon hypocriet gewauwel.(niet van jou, van de machthebbers) |
|
quote: Op Cafepress.com kan je allang zelfs strings met Mootje kopen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gaaf, ik ga zo'n shirt aanschaffen. |
|
quote: Ja en over 10 jaar komen er 4 mannen op zwarte hengsten en dan is het einde van de wereld nabij...dat is als de zondvloed niet eerder om de hoek komt kijken... [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-02-2006 16:57] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Dude..... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Zal ik hem aantrekken vrijdag? Lekkere pijpslet van me. |
|
quote: Juistem. Wat een geneuzel. Drank, daar word je pas lam van. |
|
quote: GVD wat een lef heeft die kuthond zeg, ze moeten eikol een nekschot geven. Bazzio Attacks!!! |
|
'Z-Dakota gaat abortus bij incest verbieden' De Amerikaanse gouverneur van Zuid-Dakota Mike Rounds zegt dat hij geneigd is een wet te ondertekenen die nagenoeg elke vorm van abortus in zijn staat verbiedt. Alleen als het leven van de moeder op het spel staat, mag een dokter een abortus uitvoeren. In elk ander geval is het een misdaad. Ook bij verkrachting of incest mag er volgens de aanstormende wet geen abortus plaatsvinden. Organisaties die de wet wilden verhinderen, hebben door geldproblemen gefaald. Anonieme gevers steunen het verbod daarentegen met gulle giften. Zo heeft iemand één miljoen dollar geschonken. De wetgevende macht heeft een speciale rekening geopend waar men donaties kan storten. Als de wet er feitelijk doorkomt, zou dat een aparte situatie creëren voor verkrachte vrouwen. Als een vrouw een kind zou baren van een verkrachter, dan zou die man dezelfde ouder- en omgangsrechten als de moeder hebben. "Het idee dat zo iemand zich met het leven van je kind zou kunnen bemoeien, maakt een vrouw heel erg bang", zegt de directrice van een organisatie die huiselijk geweld bestrijdt. Als de gouverneur met de wet akkoord gaat, gaat die vanaf 1 juli van kracht. Dokters die dan een illegale abortus uitvoeren, hangt een straf van vijf jaar boven het hoofd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Anders zullen de rednecks wel met uitsterven bedreigt worden .... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Donner is high on his own supply. EDIT;KANKER LOGIN BULLSHIT CRAP, skllfck [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-02-2006 9:06] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |