IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Gemeenteraadsverkiezingen Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-03-2006 12:06 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik weet niet of ik nou blanko of PVDA ga stemmen... veel keus is er niet in zwaagwesteinde
het is zeker niet mijn perfecte partij maar nfw dat VVD/CDA een overhand krijgt.
wat gelukkig ook al heel lang niet het geval is, maargoed


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2006 12:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 10:51 schreef Kramy het volgende:
Maar niet te ziek om te computeren?

Ik ga zo dadelijk het stembureau hier maar eens zoeken, en dan heeft de SP er in Rotterdam weer een stem bij
Nope.

En de SP is gay!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2006 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat zijn de argumenten ....
Wel mooi om me nu even te orienteren op de Assense politiek .... pvda en sp zijn iig donders irritant ... de geweldige partij plop lijkt nog wel interessant. puur lokaal gericht, voor een gemeente lijkt me dat wel praktischer


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-03-2006 12:38 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 11:59 schreef Chelman het volgende:

Hehe. Schitterende gasten.


Net als deze gast! Eén brok politieke eruditie...



Dear dirty delightful old drunken old days


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 12:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 12:38 schreef Schaffelaer het volgende:
Net als deze gast! Eén brok politieke eruditie...




Ja? Dat is Michiel Smit toch? Ik denk dat hij weinig te doen heet met de NCPN eigenlijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-03-2006 12:58 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 12:43 schreef Chelman het volgende:
Ja? Dat is Michiel Smit toch? Ik denk dat hij weinig te doen heet met de NCPN eigenlijk.


Je bent niet al te snel vandaag...


Dear dirty delightful old drunken old days


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 12:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 12:58 schreef Schaffelaer het volgende:
Je bent niet al te snel vandaag...


Hoezo?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-03-2006 13:04 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Moet ik dit gaan uitleggen, daar is het gewoon te flauw voor... Of valt bij jou ironie weg bij het verrechtsend onderwerp?


Dear dirty delightful old drunken old days


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 07-03-2006 13:07 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Zo net gestemd. Wel handig, dat www.kieswijzer.nl. Daar heb ik gekeken welke partijen ong. dezelfde standpunten hadden op de stellingen voor Nijmegen en vanuit daar ben ik de partij programmas gaan bekijken. Het is toch VVD geworden. NVU was ook een optie volgens stemwijzer, maar dat vond ik nou net wat te ver gaan. Wat ik landelijk zal gaan stemmen volgend jaar... Nog echt geen idee.
En natuurlijk ook het referendum: voor of tegen het bouwen van de Don Jon in het Valkhof. Tegen.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 13:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 13:04 schreef Schaffelaer het volgende:
Moet ik dit gaan uitleggen, daar is het gewoon te flauw voor... Of valt bij jou ironie weg bij het verrechtsend onderwerp?


Je doelt er op dat hij een even onbeduidende stroming vertegenwoordigt als de NCPN? Dat klopt. Hij is gewoon een marginale blater waar niemand op let en die waarschijnlijk nog niet eens een gemeenteraadszetel gaat bemachtigen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 13:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 13:07 schreef DecomposingBitch het volgende:

En natuurlijk ook het referendum: voor of tegen het bouwen van de Don Jon in het Valkhof. Tegen.


De watte?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2006 13:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 maart 2006 13:07 schreef DecomposingBitch het volgende:
Wel handig, dat www.kieswijzer.nl.
Kieswijzer: vergelijk voordat u koopt!
U kunt op een van de onderstaande categorieën klikken...
Aanbiedingen!
Profiteer ervan ...
Auto
Nieuwe Auto's, Verzekeringen ...
Bloemen
Online bestellen ...
Boeken - Eng.
Thrillers, romans ...
Boeken - Ned.
Romans, Kinderboeken ...
Digitale camera's
Foto-Camera's ...
Elektronica
Camera's, Televisies ...
Energie
Vergelijk Groene Energieprijzen ... Films
DVD, VHS ...
Financieel
Verzekeringen, Geld ...
Game consoles
XBox, Playstation 2 ...
Hardware
Printers, Notebooks ...
Huishoudelijke Apparaten
Wasmachines, Mixers ...
Mobiele Telefoons
Prijzen vergelijken ...
Mobiele Telefoons
Koopgids nokia
siemens en samsung!
Mode & Accessoires
Kleding, Schoenen ... Muziek
Dance, Rock ...
Occasions
Audi, Opel, Seat, Volkswagen ...
Organizers
Palm, Psion, HP ...
Reizen
Vliegtickets, hotels ...
Software
Windows, Mac ...
Speelgoed & Games
Sea-monkeys, games ...
Sport en Verzorging
Lichaam, gezondheid ...
Toegangskaarten
Bestel bij Ticketbox ...
Vliegtickets
KLM, Transavia ...





DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 07-03-2006 13:13 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Tja, even niet opletten met typen en je krijgt idd een foutje: www.stemwijzer.nl, das de goede site...

De Don Jon,


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-03-2006 13:14 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ook handig



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-03-2006 13:51 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 13:08 schreef Chelman het volgende:
Je doelt er op dat hij een even onbeduidende stroming vertegenwoordigt als de NCPN? Dat klopt. Hij is gewoon een marginale blater waar niemand op let en die waarschijnlijk nog niet eens een gemeenteraadszetel gaat bemachtigen.


Ik doel er tevens op dat hij erg tekenend is voor rechts populisme. Tevens is zijn archetype een zegen voor linksminnend Nederland.

Eén van de belangrijkste redenen dat rechts populisme nooit weet door te zetten in de politiek is het feit dat het een bepaald soort slag mannen aantrekt: gefrusteerde, blanke mannen met een neiging naar individuele machtswellusting die boven de partij of het land uitgaat.

Dit is uiteraard bij andere partijen ook het geval, maar bij rechts populisme is dit zo sterk dat het altijd onvermijdelijk leidt tot ruzies binnen de partij en allerlei partij-scheuringen, wat weer leidt tot een volslagen falen in beleid. Hierdoor gaan rechts populistische partijen altijd ten onder aan hun eigen succes. Kijk naar de CD, kijk naar de lpf, kijk naar de rumoerige afgelopen 4 jaar in de gemeenteraad R'dam.

Het mooiste voorbeeld is natuurlijk de LPF, die als speerpunt had de verlaging van de kosten van de overheid. Door hun interne strubbelingen en de uiteindelijke val hebben zij de samenleving vele miljoenen gekost: ze hebben enkel het tegenovergestelde bereikt.


Dear dirty delightful old drunken old days


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2006 13:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Er is een verschil tussen rechts populisme en kaalkopjes.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2006 14:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ben trouwens benieuwd of het weer goed genoeg is voor luiaarzig Nederland om op hun linkse partij te gaan stemmen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 14:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 13:51 schreef Schaffelaer het volgende:
Ik doel er tevens op dat hij erg tekenend is voor rechts populisme.


Maar nog steeds snap ik niet wat ik met de ideeën van Nieuw Rechts (of hoe zijn partij ook heet) te maken heb? ...jij postte zijn plaat als reactie op mijn post en dus ga ik voor het gemak van uit dat jij wel een verband zag?

....enne over de gemeente Rotterdam. Je kan hoog en laag springen totdat je zo rood wordt als een SP-tomaat...maar dat verandert niks aan het feit dat de laatste 4 jaren succesvol verlopen zijn. Ook was het beleid nou niet bepaald gekenmerkt door zgn. 'populistische' trekjes. Het voornaamste verschil met de voorgaande gemeenteraden was niet eens ideologisch: het kwam er op neer dat zij i.p.v. 4 jaar te discussieren over plannen, die plannen daadwerkelijk tot uitvoering brachten.

Overigens vind ik dat 'populisme' ten onrechte in een kwaad daglicht gesteld wordt. De tijden dat vadertje staat aan het gepeupeld vertelde hoe ze hun leven moeten leiden is voorbij. De overheid is in dienst van de burger zoals het hoort en niet andersom. Den Uyl is al lang dood.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-03-2006 14:06 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

hij heeft geen woord gezegd over kaalkoppen btw mischien zit je nog teveel met mij aan je hoofd misanthrope?

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-03-2006 14:08]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2006 14:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 14:06 schreef jbassist het volgende:
hij heeft geen woord gezegd over kaalkoppen btw
Hij refereert ernaar dat Smit een rechts populist is. Ik refereer ernaar dat er een verschil is tussen rechtspopulisten en kaalkopjes.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-03-2006 14:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 14:06 schreef Misanthrope het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of het weer goed genoeg is voor luiaarzig Nederland om op hun linkse partij te gaan stemmen.
kom eerst zelf maar van de reet af dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2006 14:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 14:10 schreef spectre het volgende:
kom eerst zelf maar van de reet af dan
Ik laat mijn of ik wel of niet ga stemmen niet afhangen van het weer.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-03-2006 14:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dat doen ongeïnteresseerde mensen inderdaad wel, uit alle kampen zowel links midden rechts.. De zware christenen, die zijn inderdaad het trouwst.. En jij kunt ook gewoon stemmen, tenzij je terminaal bent.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-03-2006 14:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik twijfel tussen SP en Leefbaar Zuilen; ik denk dat het het laatste gaat worden volgens de stemwijzer.

Leefbaar Rotterdam is trouwens nogal clownesque; wát een proefballonnetjes:

-Lokzak, zodat mensen op verkeerde tijden hun vuilniszakken buiten zetten en zo beboet kunnen worden;
-Lokhoer, vermomde agentes om hoerenlopers te beboeten;
-Groetzone (deze bestaat nog)
-Nafluitverbod
-Peukverbod
-Invalidenkarretjeskilometerstandcontroleur(!!!)
-Draaiorgels tegen hangjongeren (waarom geen metal?)
-Krekelgeluiden tegen criminaliteit
-Kerstmanverbod
-Engelse les voor peuters
-Smurfenspray voor medewerkers van de RET

Dat men ff weet dat men dus dan op mafkezen stemt...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-03-2006 14:24]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-03-2006 14:19 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

is het zulk kutweer in de rest van nederland dan? het is hier lekker zonnig namelijk

quote:
Op 7 maart 2006 14:08 schreef Misanthrope het volgende:
Hij refereert ernaar dat Smit een rechts populist is. Ik refereer ernaar dat er een verschil is tussen rechtspopulisten en kaalkopjes.


mmkkaay, maar daar gaat zijn hele post ook niet over.. hij had het nu over de politici binnen de LPF e.d, stond helemaal los van kaalkoppen.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen