![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ÜBERROFLBBQ!@E$!@ ![]() |
|
nouja, en terecht, ze houden iig voet bij stuk. als er geen aanknopingspunten zijn is een coalitie uberhaupt zinloos... desalniettemin is alles wat links is gay [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-03-2006 6:13] Je moeder. ![]() |
|
3 Maart is het weer zover. Vandaag de stempas al in de brievenbus. Ik denk dat ik het wel weet, zelfde als vorige keren. ![]() ![]() |
|
Blanco (wonende in gemeente Twenterand) ![]() |
|
Wat zit er onder je rand? ![]() |
|
Eikelkaas. Ik ga niet stemmen. ![]() |
|
Ik ga partij voor de dieren stemmen denk ik.. ![]() |
|
quote: Die doen bij ons niet mee voor de gemeente raad... jammer.. Vind ik ook niet ![]() |
|
quote:Oh mijn god, dat meen je toch niet he .. ![]() |
|
Eerst eens mijn stemkaart ontvangen en dan wat partijprogramma's lezen. Zal wel tussen VVD en SGP gaan. Tenminste, als SGP geen lijstverbinding heeft met CU. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Hehe, sorry hoor, maar zo tegen moslims en islam zijn en dan op christenextremisten willen stemmen, good busy. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 04-02-2010 11:33] Boeiender ![]() |
|
quote:Tja, jou ontgaat wel meer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Och, ik kom overal, ik zie veel, en ik stoel mijn meningen op realiteit in plaats van copy/paste skills.. Maar serieus, vind je het zelf niet tegenstrijdig? Boeiender ![]() |
|
het zal wel groen links voor mij worden ![]() |
|
quote::') Blijft humor, jouw zelfbeeld. quote:Dat je dit nog steeds miet inziet zegt genoeg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Jouw postings in dergelijke topics, dát is humor. ![]() ![]() |
|
quote: Och, mijn zelfbeeld is niet door Internet of de media ingegeven, en ik heb genoeg bewijs om mijn zelfbeeld te staven voor mijzelf. Wat heb jij nou ooit bereikt in jouw leven? Hoeveel levenservaring heb jij? Waar (behalve van geschreven stukken die je mooi kan copy / pasten) baseer jij je mening op qua gevoel? quote: Dat jij dat wel denkt zegt mij genoeg, beetje "links lullen / rechts vullen" op een verdraaide manier. Boeiender ![]() |
|
Christenextremisten, waar? Bestaan die dan in grote getale? Ps. Copy-paste skills, ik heb Kwelgeest meer zelf geschreven stukken zien plaatsen dan de meesten hier. En er bestaat ook nog zoiets als bronvermelding. ![]() |
|
En de gemeentepolitiek heeft vrij weinig te maken met landelijke politiek dus niet raar als er iets anders uitkomt op lokaal niveau. Ik heb zelf amper binding met Zwolle dus tzt maar eens wat lezen als die stemwijzer uitkomt. Je moeder. ![]() |
|
Bij ons kun je op CDA, VVD, PvdA of Gemeentebelangen stemmen. Ik stem altijd op laatstgenoemde. Bareuh... ![]() |
|
Laat Kwelgeest toch fijn SGP stemmen, stelletje jammerlappen. ![]() |
|
quote: Toch wel. ![]() |
|
quote: Ik snap het ook wel vanuit zijn optiek. De SGP stelt namelijk ook nogal wat vraagtekens bij de opkomst van de islam, ziet het ook als gevaarlijk. Bovendien is de SGP wel een partij waar je van opaan kan, ze waaien niet met alle winden mee, maar voeren al decennia lang bijbels verantwoorde politiek. Dat ze daarbij niet altijd de principes hebben die goed in de markt liggen nemen ze daarbij graag voor lief, en dat siert ze. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
De SGP stelt ook vragen bij de opkomst van de telecommunicatie. Gaat het me allemaal niet om. Kwelgeest moet gewoon SGP stemmen als hij dat wil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |