IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Gemeenteraadsverkiezingen Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-03-2006 12:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:27 schreef jbassist het volgende:
ziet 90% van het metalpubliek er zo uit dude?




Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2006 12:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:27 schreef jbassist het volgende:
ziet 90% van het metalpubliek er zo uit dude?


Erger....want Inmmortal doet het voor de show...


In elk geval is je hypocrisie werkelijk stuitend. Je beoordeelt mensen op basis van hun uiterlijk terwijl je zelf tegen discriminatie strijdt.


Schitterend!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-03-2006 12:30 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:19 schreef Bintmeister het volgende:
En dat vind ik nu juist het verachtelijke van de lege nee-politiek. Enkel aan de macht komen met loze uitlatingen.

Dit zou je ook kunnen zeggen over de machtsgreep van rechts 4 jaar geleden. Er werd ook toen een hoop geroepen zonder inhoud.

quote:

Wat je dan krijgt is mensen die stemmen op links, maar niet weten waarom. Met als klap op de vuurpijl die Herrie knakker van een paar pagina's terug die het CDA de schuld geeft van de gestegen brandstof prijzen. Alsof 1 politieke partij uit een piepklein landje met 1 promile van de wereldconsumptie invloed heeft op de olieproducerende landen en en de prijs van een vat olie. Of de 21 miljard winst van Shell. Ik weet zeker dat hij het begrip winst geeneens bevat, welke onderdelen het beinvloedenen welke overduidelijk niet...
Ben ik met je eens. Het ligt allemaal veel genuanceerder. Iedere partij heeft op haar manier het beste voor met het land/de stad. Ik ga bijv. de VVD ook niet leeg noemen, omdat ik me deels niet in haar denkbeelden kan vinden.

quote:

En dan kom jij, positief en optimistisch (typisch overwinnaars gedrag...) met de kreet 'het volk beslist'.
Hoewel ik 4 jaar geleden niet blij was met de uitslag, zei ik toen exact hetzelfde. Was meer een algemene uitspraak: de partijen die de meeste steun van de bevolking krijgen, mogen het proberen.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 08-03-2006 12:33]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-03-2006 12:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Zolang het over kaalkopjes gaat is het geen discriminatie, want dat zijn fascisten!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-03-2006 12:32 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

doe ik helemaal niet... zoals ik al reeds zij verdien ik mijn geld door terror/hardcore feesten te begeleiden en ik weet nu reeds dat er achter dat uiterlijk ook niet veel omgaat.

edit: ik discrimineer niemand en noem dus ook niet elke kaalkop racist.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 08-03-2006 12:33]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-03-2006 12:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:32 schreef jbassist het volgende:
doe ik helemaal niet... zoals ik al reeds zij verdien ik mijn geld door terror/hardcore feesten te begeleiden en ik weet nu reeds dat er achter dat uiterlijk ook niet veel omgaat.

En als ik hetzelfde over Marokkanen zeg, omdat ik veel met Marokkanen omga?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 08-03-2006 12:33 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 11:22 schreef Kramy het volgende:
Er kan beter wat meer geld in natuur, kunst en muziek gepompt worden om cultuur zoveel mogelijk te behouden. En wat dat betreft kan je beter een linkse gemeenteraad hebben dan een rechtse.



Ehm... Bij ons in Sliedrecht is het juist de PVDA die er met man en macht aan werkt om Elektra kapot te maken. Je stelling gaat dus niet helemaal op.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-03-2006 12:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 maart 2006 12:19 schreef Bintmeister het volgende:
En dat vind ik nu juist het verachtelijke van de lege nee-politiek. Enkel aan de macht komen met loze uitlatingen.
Kom op, jij weet ook beter. Als ik de SP als voorbeeld mag aanhalen dan stelt deze partij op dagelijkse basis vele misstanden zowel lokaal, nationaal als internationaal aan de kaak, draagt oplossingen aan en tracht deze ten uitvoer te brengen. Nu er meerdere raadzetels bijgekomen zijn, kan dat ook daadwerkelijk ten uitvoer gebracht gaan worden. Lees de website er maar eens op na. Het zijn niet alleen de uitlatingen in de verkiezingsprogramma's geweest maar eerder voor ruim 80% het harde werk wat daar de afgelopen 4 jaar aan vooraf gegaan is. En 40.000 leden heb je ook niet zomaar.

De PVDA beschouw ik met al hun draaikonterij nog nauwelijks als links maar dat terzijde. Die zijn meer links voor de statistieken zeg maar.

quote:
Op 8 maart 2006 12:21 schreef Chelman het volgende:
Je insinuaties die iedereen in de Heiden kamp proberen te dumpen zijn vermoeiend. Moet men zich aangesproken voelen om zijn wereldbeeld te verdedigen omdat jij het gelijkstelt met die van iemand die achter elke boom een bloedorstige Jood ziet?
Ik bedoelde niet specifiek een aantal forumleden hiermee maar ook blaaskaken als Smit en Kusters. Ook van hen ben ik een heldere omschrijving daarvan nog nooit tegengekomen. Wees gewoon duidelijk waar je voor staat en draai er niet met zo'n loze kreet omheen.

quote:
Op 8 maart 2006 12:21 schreef Bintmeister het volgende:
het kan ook op de linkse manier. Noem jij eerst maar eens wat, dan geeft rechts daar kritiek op..
Dat is geen links standpunt dus ik zie niet in waarom ik als linksdenkende zou moeten gaan uitleggen wat het behoud van Nederlandse cultuur zou moeten inhouden. O ja, bespaar me alsjeblieft het geblaat dat het een linkse doelstelling is om van Nederland een Islamitische staat te maken..

quote:
Op 8 maart 2006 12:22 schreef Misanthrope het volgende:
Een opportunistische mentaliteit. Een volkje dat uitgaat van zijn kracht en overal wel een slaatje uit kan slaan. Jezus, we lijken wel Joden! Althans, dat was zo t/m ongeveer 1800.
Kijk, dit lijkt er tenminste op en daar zit zeker een kern van waarheid in. Wereldoverheersers, de handelsgeest, etc. True, is ons land altijd enorm sterk in geweest. Maar dat zie ik bij die kaalkoppartijtjes toch nergens in hun standpunten terugkomen, vandaar dat ik ernaar vroeg. Geen veeg uit de pan naar jou of naar wie dan ook hier overigens.



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-03-2006 12:37 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:32 schreef Misanthrope het volgende:
En als ik hetzelfde over Marokkanen zeg, omdat ik veel met Marokkanen omga?


is het zo? zoniet, wat lul je dan?

en jezus wat een nutteloze discussie weer.
dat de algehele metalscene IETSJES meer nadenkt dan de terror/HC scene is allom bekend volgens mij.

dat weet jij ook wel. omdat ik het zeg ben ik ineens racist? jezus titty fucking christ dude!!

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 08-03-2006 12:40]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:37 schreef jbassist het volgende:
is het zo? zoniet, wat lul je dan?
je snapt het niet he ...

Je mag dus wel gabbers beledigen maar marokanen niet?


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 08-03-2006 12:39 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:30 schreef Daops het volgende:Ben ik met je eens. Het ligt allemaal veel genuanceerder. Iedere partij heeft op haar manier het beste voor met het land/de stad. Ik ga bijv. de VVD ook niet leeg noemen, omdat ik me deels niet in haar denkbeelden kan vinden.


Ik noem partijen ook niet leeg. Enkel de strategie die ze volgen. Minister Verdonk houdt prima stand en doet wat ze zegt en afgesproken heeft. Daar tegenover staat het ridicule voorstel om ieder gezin 35 euro te geven, omdat de de raming is dat de raming 35 euro (hoe kom je erbij...) hoger zal uitvallen. Wat schiet iemand hier mee op? Het aflossen van de staatsschuld wat Zalm wilde, is een veel duurzamere richting.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 08-03-2006 12:39 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 11:22 schreef Kramy het volgende:
De Nederlander is veel te individualistisch geworden...


quote:
Op 8 maart 2006 11:28 schreef Kramy het volgende:
Moet mijn inkomen eerst groot genoeg worden he



Vind dit ook een tamelijk individualistische instelling.

Dus iemand die hard werkt (of zijn zaakjes handig heeft aangepakt) en daardoor meer verdient, moet maar meer inleveren, zodat jij het makkelijker hebt?

Ik ben benieuwd wat je zegt als je in een betere financiële positie zit?



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-03-2006 12:41 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:38 schreef Jenje het volgende:
je snapt het niet he ...

Je mag dus wel gabbers beledigen maar marokanen niet?


ik beledig niemand, ik zeg dat de intelligentie bij de metal gewoon net ietsjes hoger ligt. niet mee eens dan?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2006 12:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:39 schreef Fat Bastard het volgende:
Vind dit ook een tamelijk individualistische instelling.

Dus iemand die hard werkt (of zijn zaakjes handig heeft aangepakt) en daardoor meer verdient, moet maar meer inleveren, zodat jij het makkelijker hebt?

Ik ben benieuwd wat je zegt als je in een betere financiële positie zit?








KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-03-2006 12:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:41 schreef jbassist het volgende:
ik beledig niemand, ik zeg dat de intelligentie bij de metal gewoon net ietsjes hoger ligt. niet mee eens dan?
Nee. Verder begrijp je het punt nog steeds niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 08-03-2006 12:42 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:35 schreef Judge M. het volgende:
Kom op, jij weet ook beter. Als ik de SP als voorbeeld mag aanhalen dan stelt deze partij op dagelijkse basis vele misstanden zowel lokaal, nationaal als internationaal aan de kaak, draagt oplossingen aan en tracht deze ten uitvoer te brengen. Nu er meerdere raadzetels bijgekomen zijn, kan dat ook daadwerkelijk ten uitvoer gebracht gaan worden. Lees de website er maar eens op na. Het zijn niet alleen de uitlatingen in de verkiezingsprogramma's geweest maar eerder voor ruim 80% het harde werk wat daar de afgelopen 4 jaar aan vooraf gegaan is. En 40.000 leden heb je ook niet zomaar.



Kijk maar eens een paar paginaatjes terug. Daar heb ik de 10 speerpunten van de (lokale) SP gekopieerd van die (schreeuwerige) site en mijn mening er op gegeven


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2006 12:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:41 schreef jbassist het volgende:
ik beledig niemand, ik zeg dat de intelligentie bij de metal gewoon net ietsjes hoger ligt. niet mee eens dan?

Waarop baseer je dat? Onderzoek? Ik dacht het niet. 'Onderbuikgevoelens'? Ik denk het wel.

Je bent dus ook een vuile discriminazi.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-03-2006 12:43 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 8 maart 2006 12:39 schreef Fat Bastard het volgende:
Vind dit ook een tamelijk individualistische instelling.

Dus iemand die hard werkt (of zijn zaakjes handig heeft aangepakt) en daardoor meer verdient, moet maar meer inleveren, zodat jij het makkelijker hebt?

Ik ben benieuwd wat je zegt als je in een betere financiële positie zit?




Note the smiley..

Het is een grapje tussen Misanthrope en mij.. we kennen elkaar nog van de middelbare school



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 12:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:41 schreef jbassist het volgende:
ik beledig niemand, ik zeg dat de intelligentie bij de metal gewoon net ietsjes hoger ligt. niet mee eens dan?
Nee, jij trekt het gemiddelde namelijk fors naar beneden ...

Tevens zaten er op mijn opleiding een aantal flinke intelligente gabbers. Je beroept je dus op vooroordelen.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 08-03-2006 12:45 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:43 schreef Kramy het volgende:
Note the smiley..

Het is een grapje tussen Misanthrope en mij.. we kennen elkaar nog van de middelbare school


Maargoed, het is wel de instelling van veel linkse partijen.

terug naar de 70% belasting voor de hardwerkende beter bedeelden...

Moet je eens mee aankomen bij de 'gewone arbeider' Meer dan de helft van zijn inkomen afpakken en aan luie mensen geven...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-03-2006 12:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:42 schreef Chelman het volgende:
Waarop baseer je dat? Onderzoek? Ik dacht het niet. 'Onderbuikgevoelens'? Ik denk het wel.

Je bent dus ook een vuile discriminazi.



ik baseer het op onderzoek ja. vergelijk DEZE scene eens met HUN scene. je ziet duidelijk MINDER diepgang.. dat heeft geen FLIKKER met discriminatie temaken. dat zijn enkele feiten. niks geen onderbuikgevoelens
woorden wenden in jou voordeel ben je duidelijk erg goed in maar het gaat ditmaal niet op.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 08-03-2006 12:46 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:41 schreef jbassist het volgende:
ik beledig niemand, ik zeg dat de intelligentie bij de metal gewoon net ietsjes hoger ligt. niet mee eens dan?


Komt omdat deze metalmensen denken dat ze intelligent zijn en dat daarom ook rondblaten zo van, ik zit op het VWO..nou en.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-03-2006 12:47 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:44 schreef Jenje het volgende:
Nee, jij trekt het gemiddelde namelijk fors naar beneden ...

Tevens zaten er op mijn opleiding een aantal flinke intelligente gabbers. Je beroept je dus op vooroordelen.


ik zij ook in het ALGEMEEN.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-03-2006 12:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:45 schreef jbassist het volgende:
ik baseer het op onderzoek ja. vergelijk DEZE scene eens met HUN scene. je ziet duidelijk MINDER diepgang.. dat heeft geen FLIKKER met discriminatie temaken. dat zijn enkele feiten. niks geen onderbuikgevoelens
woorden wenden in jou voordeel ben je duidelijk erg goed in maar het gaat ditmaal niet op.
Wiens onderzoek? Cijfers? Resultaten? Welke feiten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-03-2006 12:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:47 schreef jbassist het volgende:
ik zij ook in het ALGEMEEN.
Wie is 'zij'?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen