|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kristezielen... Zijn dat serieus onderwerpen?? Ik vraag me af hoeveel ervan werkt, en welke dwaas erop stemt na dat programma gelezen te hebben... Al vind ik dat Invalidenkarretjeskilometerstandcontroleur wel een verschrikkelijk mooi woord, ook leuk voor levend galgje.. |
|
quote: Waarom voel je je zo aangevallen? Ik heb helemaal niets tegen jou gezegd: Jij geeft commentaar bij een foto, ik geef ook commentaar bij een andere... quote: Als door een wonder is het college dit jaar bij elkaar gehouden, want er was een eindeloze stroom van interne ruzies, strubbelingen en partij-scheuringen, zo kenmerkend voor populistisch rechts. quote: Vervelend voor je. Ik geeft gewoon een verklaring voor de mechanismen achter rechts populisme en waarom het zo vaak fout loopt. Dat zegt niets over mijn mening over populisme. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Het blijkt anders toch dat vooral de linkse stemmers dan thuis blijven, aldus Erwin Kroll en Wouter Bos... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
net gestemd, SP-zwolle heeft er weer een stem bij. |
|
die krijgen het druk ik hoor veel lui in zwolle die SP kiezen! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
beetje jammer Je moeder. |
|
quote:*hihi* Dat wordt voortaan het rode boekje uit je hoofd leren voor jou. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Jij Rotterdammer jij |
|
quote: |
|
Beetje boel jammer. De afgelopen paar jaar nogal wat gemeenteraadsvergaderingen bijgewoond in Zwolle wegens 't FC-Zwolle stadion en alle randperikelen. Toch een beetje jammer dat 1 van de 2 SP-leden geen Nederlands kon en zeer populistisch een FC zwolle-sjaaltje om deed op 't laatst, en dat die andere een inhoudsloze domme hoer is. |
|
Wtf, een gemeenteraadslid die geen Nederlands spreekt? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ja, ja je hebt het boekje van Sander de Kramer gelezen. Alleen heb je hem niet nauwkeurig genoeg gelezen..... quote: Dat is een idee van de Stadspartij..een linkse eenmansfractie van Manuel Kneepkens. quote: Dubieus plan, ja. quote: Jep. Alleen was het een idee van GroenLinks: http://www.groetzone.nl/ quote: Ten eerste is dit iets wat de Rotterdamse politie deed in overleg met het Openbaar Ministerie en dus geen relatie had met LR of welke andere partij dan ook. Scheiding van de machten en zo.. Ten tweede is dit iets wat op Rotterdam CS toegepast werd en dan met name in de avonduren waar groepjes jongeren zich verzamelden en vrouwen lastigvielen. Vaak ging het om 'onbestrafbare' vergrijpen zoals inderdaad nafluiten en naroepen. Het 'nafluitverbod' was maar een onderdeel van een pakket maatregelen om de veiligheid rondom CS te verhogen. Maar ik begrijp heus dat jij met je trakc record van vrouwen lastigvallen daar inderdaad niet op stond te wachten.... quote: Er geldt al een verbod op het gooien van afval op straat. Peuken zijn ook afval en bovendien heel moeilijk afbreekbaar en dus schadelijk voor het milieu. Wat is er mis met het naleven van geldende en zinvolle verboden? Het valt me van je tegen Greenpeace boy! quote: Volgens mij heb je het over de plannen van minister Peijs die oneigenlijk gebruik van invalidenwagens en brommobielen wilde bestrijden. quote: Rotterdam deed het pas vorig jaar in de deelgemeente Charlois. De VVD deed het al in Amsterdam een paar jaar geleden.... Maar wat is hier precies mis mee? Een niet-repressieve maatregel om overlast tegen te gaan. Prima toch? quote: Die is idd wel apart te noemen, ja. Het zal vast iets met audiotherapie te maken hebben. quote: Altijd fijn als mensen feitjes herhalen zonder eerst de hele verhaal te lezen. Het ging hier om de befaamde Kabouter-Buttplug beeldhouw-werk wat de stad €280.000 euro heeft gekost. Daar was LR tegen.... quote: Ze wilden vanaf 5/6 jaar Engels aan kinderen leren toch? Wat is hier nou precies objectief op tegen? (behalve het door jou opdreunen van de lijst van de Kramer) quote: Ik vind het overigens een goed idee maar om even jouw kennis van de 'feiten' te onderstrepen: Het was geen idee van LR maar van Lijst Smit. quote: Volgende keer moet je boeken echt doorlezen en niet alleen de achterkant bekijken of een interview op de SP pagina lezen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: De weinige keren dat hij z'n bek open deed, kwam er iets uit als: iek niet tegen footbal sijn iek sal sjaal af doen |
|
Overigens hebben peuters juist de beste leeftijd om talen te leren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Hmmm... vrij schandalig eigenlijk. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jep. Maar het leukste is dat Muti 11 'feiten' aan LR toekende waarvan 5 niet van LR waren 3 als goed te bestempelen zijn en wel van LR komen (hiervan is 1 nl. het peukenverbod niet eens een LR idee maar gewoon naleving van bestaande regels) 2 (krekels en Engels) wel van LR komen maar noch goed noch slecht zijn 1 inderdaad een domme plan is (lokhoeren) Dat is een bedroevend lage score. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-03-2006 15:28] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
gepwn3d dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: niet zeuren jaap |
|
quote: eet vlees, linkse nicht! Je moeder. |
|
quote: lik mn leuter latente homo |
|
hehe maar eens even ontbijten, douchen en naar het stemlokaal waggelen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-03-2006 15:47] Je moeder. |
|
quote: Goed en fout is uiteraard zeer discutabel; en is persoonlijke steekjes onder water proberen te geven natuurlijk altijd een zwaktebod. Ik las het net in de pauze in de krant en vond de amusementsfactor dermate aanwezig dat ik het graag met de mede forummers wilde delen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wel raar dat er dan onwaarheden in de krant staan niet, nu staat dat er wel vaker in maar dit is wel erg onbedacht dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |