IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Gemeenteraadsverkiezingen Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-02-2006 17:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2006 16:02 schreef karnivoor het volgende:


goed, dat had ik dus niet verwacht eigenlijk

Waren de vragen zoiets als:
Geloof je in God?
Vind je Jan Peters nieuwe kapsel ook zo gedurft?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-02-2006 18:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Gedurfd!


Wordt er in Nijmegen ook progressief met de spelling omgegaan?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-02-2006 18:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Lama, kweet de regel bij dit woord zo 123 niet.

Idd met een 'd'.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 01-02-2006 18:45]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 01-02-2006 19:38 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ik ruik een Christelijke samenzwering.
Bij mij CDA op 1 in Zwolle. Kort daarop gevolgd door Lijst Willem Lucht en de VVD.

De enige partijen in het rood:
PVDA
Groenen/Groen-Links
SP

Kijk. Zo hoort 't.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2006 12:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2006 16:53 schreef Nimbus het volgende:
Maar was is de NA voor partij, ik ken die niet nl.


Dit is hun lijsttrekker in Rotterdam:



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-02-2006 12:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 februari 2006 12:31 schreef Chelman het volgende:
Dit is hun lijsttrekker in Rotterdam:



Ach ze heeft het woord Nederlands wel goed geschreven


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2006 12:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hehe, ja.

Maar je moet echt een trieste jojo zijn om op de NA te stemmen. Ik vraag me af hoeveel stemmen die gast krijgt.



Wat zorgwekkender is dat in Rotterdam volgens de peilingen Leefbaar van 17 naar 9 zetels gaat en dat de PvdA naar 21 omhoogschiet terwijl de SP van 1 naar 5 gaat. Dat zou echt een drama zijn voor de stad.

De laatste vier jaar is de werkeloosheid in R'dam gedaald. Veiligheid is verbeterd. De stad is schoner. Er zijn minder bijstandstrekkers. De erfpachten in de centrum van de stad zijn eindelijk na jaren steggelen verkocht. De gemeentelijke lasten zijn het minst van alle grote steden gestegen (volgens iemand op TV Rijnmond gisteren).


Dus: waarom wordt de huidige coalite afgestraft? Het is mij een volstrekte raadsel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


herrie
Usericon van herrie
Posted 02-02-2006 12:47 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

interessante lectuur: STEMMEN IS TOESTEMMEN, Henri Haenen,. ergens in de jaren 80 geschreven en nog steeds actueel!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 12:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 12:39 schreef Chelman het volgende:

Dus: waarom wordt de huidige coalite afgestraft? Het is mij een volstrekte raadsel.
Dat vroeg ik mij ook al af. Voor zover ik weet heeft deze coalitie, dus ook de LR, toch nog aardig wat voor elkaar gekregen ter verbetering van Rotterdam. Ik vraag mij ook zeer af hoe de enquete gehouden is ; En ik ben erg benieuwd naar de uiteindelijke uitslag. Ik denk, en hoop, dat het wel mee valt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2006 12:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 12:50 schreef kwelgeest het volgende:
Dat vroeg ik mij ook al af. Voor zover ik weet heeft deze coalitie, dus ook de LR, toch nog aardig wat voor elkaar gekregen ter verbetering van Rotterdam. Ik vraag mij ook zeer af hoe de enquete gehouden is ; En ik ben erg benieuwd naar de uiteindelijke uitslag. Ik denk, en hoop, dat het wel mee valt.


Zoals het er nu voorstaat zou de PvdA samen met de SP kunnen gaan regeren. Gaat niet gebeuren natuurlijk. Ze gaan toch met de CDA in zee.

Rotterdam is voldoende groot en belangrijk dat de PvdA weet dat een afwijzing van de CDA op gemeente niveau tevens een afwijzing van de CDA op landelijk niveau zou impliceren. Het gaat niet gebeuren dus. De SP kan het (gelukkig) shaken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 12:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 12:53 schreef Chelman het volgende:
Zoals het er nu voorstaat zou de PvdA samen met de SP kunnen gaan regeren. Gaat niet gebeuren natuurlijk. Ze gaan toch met de CDA in zee.

Rotterdam is voldoende groot en belangrijk dat de PvdA weet dat een afwijzing van de CDA op gemeente niveau tevens een afwijzing van de CDA op landelijk niveau zou impliceren. Het gaat niet gebeuren dus. De SP kan het (gelukkig) shaken.
Eerst maar eens zien of de PvdA idd al die stemmen krijgt. Hun potentiele stemmers lijken mij sowieso te lui om naar het stemlokaal te kruipen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 02-02-2006 12:56 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

In ieder geval in Groningen een dikke vette stem voor een ruk naar links. SP it will be!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2006 12:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Naar links? Groningen was toch altijd al menstruatiegekleurd?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-02-2006 12:59 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 februari 2006 12:57 schreef Chelman het volgende:
Naar links? Groningen was toch altijd al menstruatiegekleurd?








On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMQ
Usericon van MMQ
Posted 02-02-2006 13:04 by MMQ Wijzig reactieProfiel van MMQQuote dit bericht



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 13:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Nieuw rechts ook in Eindhoven.
Ik dacht slechts Rotterdam.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMQ
Usericon van MMQ
Posted 02-02-2006 13:28 by MMQ Wijzig reactieProfiel van MMQQuote dit bericht

het zal wel

heb alleen de test gedaan, wil niet zeggen dat ik ook echt ga stemmen... moet maar zien of ik het niet vergeet tegen die tijd


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-02-2006 14:35 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Hehehe, 'ouderpartij Noord-Holland' met stip op 1.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Umbra Orphanus
Draco proximare ducere mortuus
Usericon van Umbra Orphanus
Posted 02-02-2006 15:14 by Umbra Orphanus Wijzig reactieProfiel van Umbra OrphanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2006 15:48 schreef Mark Z het volgende:
Ik kom weer uit bij SP en Groen Links voor Tilburg.


Mooi, ikke ook en gelukkig VVD enorm in t rood... Helaas mag ik in Tilburg niet stemmen (wel ik Oidorp, maar daar is geen stemwijzer van en daar hebben ze geen SP. Wordt t dus Groen Links...)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2006 15:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 15:14 schreef Umbra Orphanus het volgende:
Mooi, ikke ook en gelukkig VVD enorm in t rood... Helaas mag ik in Tilburg niet stemmen (wel ik Oidorp, maar daar is geen stemwijzer van en daar hebben ze geen SP. Wordt t dus Groen Links...)


OI Dorp. Is dat een skin village?

En nu opkrassen rode doos.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 15:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 15:17 schreef Chelman het volgende:
En nu opkrassen rode doos.

Ik vind dat nieuwe members eerst een integratie cursus moeten volgen voordat ze voor de eerste keer mogen inloggen. Als ze na die cursus nog steeds rood willen stemmen wordt hun account niet geactiveerd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Umbra Orphanus
Draco proximare ducere mortuus
Usericon van Umbra Orphanus
Posted 02-02-2006 15:25 by Umbra Orphanus Wijzig reactieProfiel van Umbra OrphanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 15:17 schreef Chelman het volgende:
OI Dorp. Is dat een skin village?

En nu opkrassen rode doos.



Neej geen skinvillage, gewoon Oisterwijk, da's n afkorting snap je
Ow en prins Willem van hierboven ^ Ik schijn niet de enige rooie te zijn hier op de site...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2006 15:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 15:25 schreef Umbra Orphanus het volgende:
Neej geen skinvillage, gewoon Oisterwijk, da's n afkorting snap je
Ow en prins Willem van hierboven ^ Ik schijn niet de enige rooie te zijn hier op de site...


Maar wel de enige die niet welkom is.

Opzouten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 15:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 15:25 schreef Umbra Orphanus het volgende:
^ Ik schijn niet de enige rooie te zijn hier op de site...
Jammer genoeg niet nee. Ik zal pleiten voor een streng uitzetbeleid van jullie soort tuig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2006 15:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 15:30 schreef kwelgeest het volgende:
Jammer genoeg niet nee. Ik zal pleiten voor een streng uitzetbeleid van jullie soort tuig.


wat jammer genoeg??? (ik ben wle geen doos maar toch iest roder dan de gemiddelde rechtse hier, gelukkig)


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen