![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok. Wie kopt 'm in? ![]() ![]() |
|
Heel fijn voor je, Jbassist Komen je MySpace vriendinnetjes ook? ![]() |
|
quote: hoe komt men hier steeds in godsnaam op? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: *murmelt iets over vragen naar de bekende weg* ![]() |
|
quote: en daar keihard voor werken? kan dat en links volgens jou niet samen? of zit je nog steeds met het denkbeeld van mij als uitkeringtrekkende crustie voor je? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 14-03-2006 16:11] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Deel dat dan maar eens met ons .... ![]() |
|
quote: Ik hoop dat je die 300 euro wel netjes bij de belasting aangeeft? Het graits bier als loon in natura geef je toch ook aan? Of ben je een fraudeurtje? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
LOL ![]() |
|
quote: Op enkele schnabbels na geef ik alles netjes aan, zeker ook omdat het nu aardig gaat ![]() En mijn lekkere zwitserse biertje heeft daar verder niks mee uit testaan ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Fraudeur....euh pardon, SP'er. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Chellie doet vast netjes al zijn opgaves ![]() ![]() |
|
quote:Ahold-topman Van der Hoeven is ook een vuile SP'er ik wist het wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Yep. Tax avoidance is legaal. Tax evasion is illegaal. Ik heb er een schurfthekel aan maar geef alles correct aan maar ik laat ook geen verminderingsmaatregel onbenut. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hij wordt niet verdacht van het zelf voor eigen gewin plegen van fraude. Hij had er namelijk zelf niks aan verdiend....hij wordt verdacht van het mogelijk maken van fraude. En ja een bestuurder kan dat verweten worden zelfs wanneer hij niet zelf deelnam maar niet voldoende maatregelen nam om het tegen te gaan. ...daarin schuilt ook een groot gedeelte van de inkomensverschillen tussen de top en de vakkenvullers: verantwoordelijkheid. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Uiteindelijk is het natuurlijk wel voor eigen gewin. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Als hij het wist wellicht wel... Maar daarover heeft de rechter nog geen oordeel geveld bij mijn weten. ![]() Maar met een arbeidersnaam als Cees zou het mij niet verbazen als hij op de SP stemt. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
hehe Nee de uitspraak moet nog komen, maar volgens mij is hij er gloeiend bij ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-03-2006 16:43] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: BOE!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 15-03-2006 2:52] ![]() |
|
quote: Koop er een lollie voor ![]() Against God and Government ![]() |
|
sorry voor het off-topic zijn hoor, maar die 300 euri van Jbassist zijn in zoverre relatief dat je zo'n prijs ook echt wel moet vragen als freelancer, wil je je belastingshit en sociale verzekeringen op orde hebben zonder dat je voor de kat z'n kut staat te werken. Daarbij ben je er praktisch gewoon veel meer tijd aan kwijt dan die 1,5 uur die je daadwerkelijk achter de schuiven staat; reistijd, opbouwen, soundcheck etc. En een Midas Heritage is een goed stuk gereedschap, maar de soundengineers die echt een vette dagprijs waard zijn scheppen daar niet over op. Die verwachten niet minder. ![]() ![]() |
|
Daar raak je een teer punt.. ![]() ![]() |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:43] ![]() |
|
quote: Keep in mind dat soundengineers van zo'n dagprijs ook vaak een paar decennia meer ervaring hebben als mij ![]() ![]() en tuurlijk ben je de rest van de tijd ook van huis maar dat zie ik toch meer als vrije tijd als werken!! tenminste wat deze klussen betreft. Bij dorpsfeesten/smartlappententen ligt dit al anders en zou ik ook een andere prijs vragen. En een Midas Heritage is een zeldzaamheid dude, zelfs voor de doorgewinterde sounddesigner ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Erg sterk! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |