IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Gemeenteraadsverkiezingen Vorige pagina | Volgende pagina
Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 14-03-2006 16:00 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ok. Wie kopt 'm in?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-03-2006 16:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Heel fijn voor je, Jbassist

Komen je MySpace vriendinnetjes ook?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-03-2006 16:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 16:00 schreef Psychonaut het volgende:
Ok. Wie kopt 'm in?
Iets over links lullen en rechts zakken vullen wellicht?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-03-2006 16:03 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 16:01 schreef Snaack het volgende:
Komen je MySpace vriendinnetjes ook?


hoe komt men hier steeds in godsnaam op?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-03-2006 16:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 16:03 schreef jbassist het volgende:
hoe komt men hier steeds in godsnaam op?


*murmelt iets over vragen naar de bekende weg*


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-03-2006 16:08 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 16:03 schreef Chelman het volgende:
Iets over links lullen en rechts zakken vullen wellicht?


en daar keihard voor werken? kan dat en links volgens jou niet samen? of zit je nog steeds met het denkbeeld van mij als uitkeringtrekkende crustie voor je?

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 14-03-2006 16:11]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2006 16:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 15:59 schreef jbassist het volgende:
ach, deze domme "Extremist" gaat dit weekendje wel naar duitsland en zwitserland, met een Midas heritage console werken, en gaat 300 eurie verdienen met 1.5 uur werk.


al met al slim bekeken van de extremist al zeg ik het zelf
Deel dat dan maar eens met ons ....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-03-2006 16:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 16:08 schreef jbassist het volgende:
en daar keihard voor werken? kan dat en links volgens jou niet samen? of zit je nog steeds met het denkbeeld van mij als uitkeringtrekkende crustie voor je?


Ik hoop dat je die 300 euro wel netjes bij de belasting aangeeft? Het graits bier als loon in natura geef je toch ook aan?

Of ben je een fraudeurtje?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-03-2006 16:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

LOL


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-03-2006 16:23 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 16:12 schreef Chelman het volgende:
Ik hoop dat je die 300 euro wel netjes bij de belasting aangeeft? Het graits bier als loon in natura geef je toch ook aan?

Of ben je een fraudeurtje?

Op enkele schnabbels na geef ik alles netjes aan, zeker ook omdat het nu aardig gaat

En mijn lekkere zwitserse biertje heeft daar verder niks mee uit testaan


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-03-2006 16:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 16:23 schreef jbassist het volgende:
Op enkele schnabbels na geef ik alles netjes aan, zeker ook omdat het nu aardig gaat



Fraudeur....euh pardon, SP'er.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2006 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Chellie doet vast netjes al zijn opgaves


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2006 16:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 16:24 schreef Chelman het volgende:
Fraudeur....euh pardon, SP'er.

Ahold-topman Van der Hoeven is ook een vuile SP'er ik wist het wel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-03-2006 16:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 16:25 schreef Jenje het volgende:
Chellie doet vast netjes al zijn opgaves


Yep.

Tax avoidance is legaal.

Tax evasion is illegaal.

Ik heb er een schurfthekel aan maar geef alles correct aan maar ik laat ook geen verminderingsmaatregel onbenut.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-03-2006 16:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 16:30 schreef spectre het volgende:
Ahold-topman Van der Hoeven is ook een vuile SP'er ik wist het wel


Hij wordt niet verdacht van het zelf voor eigen gewin plegen van fraude. Hij had er namelijk zelf niks aan verdiend....hij wordt verdacht van het mogelijk maken van fraude. En ja een bestuurder kan dat verweten worden zelfs wanneer hij niet zelf deelnam maar niet voldoende maatregelen nam om het tegen te gaan.

...daarin schuilt ook een groot gedeelte van de inkomensverschillen tussen de top en de vakkenvullers: verantwoordelijkheid.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2006 16:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Uiteindelijk is het natuurlijk wel voor eigen gewin.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-03-2006 16:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 16:38 schreef spectre het volgende:
Uiteindelijk is het natuurlijk wel voor eigen gewin.


Als hij het wist wellicht wel...

Maar daarover heeft de rechter nog geen oordeel geveld bij mijn weten.

Maar met een arbeidersnaam als Cees zou het mij niet verbazen als hij op de SP stemt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2006 16:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hehe

Nee de uitspraak moet nog komen, maar volgens mij is hij er gloeiend bij

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-03-2006 16:43]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 14-03-2006 19:34 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 14 maart 2006 15:59 schreef jbassist het volgende:
ach, deze domme "Extremist" gaat dit weekendje wel naar duitsland en zwitserland, met een Midas heritage console werken, en gaat 300 eurie verdienen met 1.5 uur werk.


al met al slim bekeken van de extremist al zeg ik het zelf



BOE!!!

[Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 15-03-2006 2:52]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-03-2006 22:06 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 14 maart 2006 15:59 schreef jbassist het volgende:
ach, deze domme "Extremist" gaat dit weekendje wel naar duitsland en zwitserland, met een Midas heritage console werken, en gaat 300 eurie verdienen met 1.5 uur werk.


al met al slim bekeken van de extremist al zeg ik het zelf


Koop er een lollie voor


Against God and Government


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 15-03-2006 2:31 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

sorry voor het off-topic zijn hoor, maar die 300 euri van Jbassist zijn in zoverre relatief dat je zo'n prijs ook echt wel moet vragen als freelancer, wil je je belastingshit en sociale verzekeringen op orde hebben zonder dat je voor de kat z'n kut staat te werken. Daarbij ben je er praktisch gewoon veel meer tijd aan kwijt dan die 1,5 uur die je daadwerkelijk achter de schuiven staat; reistijd, opbouwen, soundcheck etc. En een Midas Heritage is een goed stuk gereedschap, maar de soundengineers die echt een vette dagprijs waard zijn scheppen daar niet over op. Die verwachten niet minder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-03-2006 2:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Daar raak je een teer punt..


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 15-03-2006 3:11 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:43]


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-03-2006 9:32 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2006 2:31 schreef skarmoon het volgende:
sorry voor het off-topic zijn hoor, maar die 300 euri van Jbassist zijn in zoverre relatief dat je zo'n prijs ook echt wel moet vragen als freelancer, wil je je belastingshit en sociale verzekeringen op orde hebben zonder dat je voor de kat z'n kut staat te werken. Daarbij ben je er praktisch gewoon veel meer tijd aan kwijt dan die 1,5 uur die je daadwerkelijk achter de schuiven staat; reistijd, opbouwen, soundcheck etc. En een Midas Heritage is een goed stuk gereedschap, maar de soundengineers die echt een vette dagprijs waard zijn scheppen daar niet over op. Die verwachten niet minder.


Keep in mind dat soundengineers van zo'n dagprijs ook vaak een paar decennia meer ervaring hebben als mij ik vind het al behoorlijk netjes dat ik dit soms krijg, gezien mijn ervaring (ik ben nog maar 18)

en tuurlijk ben je de rest van de tijd ook van huis maar dat zie ik toch meer als vrije tijd als werken!! tenminste wat deze klussen betreft.
Bij dorpsfeesten/smartlappententen ligt dit al anders en zou ik ook een andere prijs vragen.

En een Midas Heritage is een zeldzaamheid dude, zelfs voor de doorgewinterde sounddesigner


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 15-03-2006 11:06 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 15:22 schreef Morghodius het volgende:
ik wil net als de meeste linkse hypocrieten ook in een blank en rijk dorpje wonen waar het veilig is, waar ik dan wel voor de multi kul kan zijn zolang het maar niet in mijn dorpje komt, en voor racist kan ik dan niet worden uitgescholden want ik ben links en dan kom je ermee weg





Erg sterk!


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen